Gjest Fleecejakke Skrevet 29. mars 2013 #1 Del Skrevet 29. mars 2013 Hvorfor ikke ha en dagbok når man heller burde lest en fagbok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 30. mars 2013 #2 Del Skrevet 30. mars 2013 Lørdagskveld, så da skriver jeg liksågodt tusen ord om noe som kjeder meg. Jeg savner den tiden da det å være student innebar ubehagelige mengder øl og ubehøvlete menn på lørdagskveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. april 2013 #3 Del Skrevet 4. april 2013 Er det flere enn meg som begynner å merke at man faktisk må gjøre noe for å bli uteksaminert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 6. april 2013 #4 Del Skrevet 6. april 2013 Jepp, dessverre Nå har jeg faktisk fått gjort så mye at det bare er sjarmøretappen igjen. Det har vært et slit, men sånn i ettertid er jeg så glad for de siste ukers innsats! Og til sommeren er jeg friii!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. april 2013 #5 Del Skrevet 6. april 2013 Er det master du skal levere eller? Hva slags fagfelt holder du på med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå