Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #61 Skrevet 15. april 2013 Det er brudeparet sin dag, ikke bruden alene. Jeg vil også tro at de aller fleste bruder ønsker å være eneste brud i sitt eget bryllup Betty. Jeg tror du vil være glad slike uskrevne regler er så etablerte den dagen du selv vil stå brud. For denne forsvardtrangen blir for meg ganske meningsløs. ja akkurat som brudgommen bryr seg om andres kjoler. han er mann for pokker
Petalouda Skrevet 15. april 2013 #62 Skrevet 15. april 2013 ja akkurat som brudgommen bryr seg om andres kjoler. han er mann for pokker Klart det finnes menn som bryr seg om det. Hva slags menn har du erfaring med egentlig?
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #63 Skrevet 15. april 2013 Klart det finnes menn som bryr seg om det. Hva slags menn har du erfaring med egentlig? homofile menn.
Synne-Marie Skrevet 15. april 2013 #64 Skrevet 15. april 2013 Hadde du vært min søster og det var mitt bryllup, kunne du gjerne kommet i den kjolen.
Gjest Kiara! Skrevet 15. april 2013 #65 Skrevet 15. april 2013 Jeg er oppvokst med en bestefar som meget krasst hadde fortalt min søster hvordan man oppfører seg dersom hun hadde kommet i en hvit kjole. Det hadde ikke spillt noen rolle hva jeg hadde sagt var greit og ikke. Man gjør seg ikke til latter på den måten! Men for all del diskuter for diskusjonens skyld. ja akkurat som brudgommen bryr seg om andres kjoler. han er mann for pokker 3
Petalouda Skrevet 15. april 2013 #66 Skrevet 15. april 2013 homofile menn. Ah. Du skjønner, heterofile menn kan også bry seg om klær og sånn
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #67 Skrevet 15. april 2013 Ah. Du skjønner, heterofile menn kan også bry seg om klær og sånn Joda men jeg syns det er ganske homofilt om en mann skulle synes det var uhørt om en annen møtte opp i en hvit kjole. Jeg syns ikke menn skal bry seg om slike detaljer.
Petalouda Skrevet 15. april 2013 #68 Skrevet 15. april 2013 Joda men jeg syns det er ganske homofilt om en mann skulle synes det var uhørt om en annen møtte opp i en hvit kjole. Jeg syns ikke menn skal bry seg om slike detaljer. så menn får rett og slett ikke lov av deg ? hmm ... ganske storforlangende, igrunn. heldigvis vil de fleste ignorere slik arroganse. 2
Arkivskap Skrevet 15. april 2013 #69 Skrevet 15. april 2013 Joda men jeg syns det er ganske homofilt om en mann skulle synes det var uhørt om en annen møtte opp i en hvit kjole. Jeg syns ikke menn skal bry seg om slike detaljer. Tror faktisk det eneste min kommende mann hadde brydd seg om når det kom til andre sine kjoler er at de ikke skal være helt hvite.
Petalouda Skrevet 15. april 2013 #70 Skrevet 15. april 2013 Tror faktisk det eneste min kommende mann hadde brydd seg om når det kom til andre sine kjoler er at de ikke skal være helt hvite. Det hadde ikke vært særlig satt pris på her heller, hverken av kjæresten eller av meg.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #71 Skrevet 15. april 2013 Joda men jeg syns det er ganske homofilt om en mann skulle synes det var uhørt om en annen møtte opp i en hvit kjole. Jeg syns ikke menn skal bry seg om slike detaljer. This just inn. Å bry seg om folkeskikk og å ha sosial kompetanse er homofilt. Jeeez. Anonym poster: 944cac2be6857f8fb2083e40662cb80d 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #72 Skrevet 15. april 2013 For meg har dette kun med folkeskikk å gjøre. Heldigvis har mine venner og familie mer i topplokket. TS, du vet tydeligvis at dette er omdiskutert siden du spør. Dette er ikke dagen å tøye strikken. Selv om bruden kanskje ikke bryr seg, så er det likevel en ufin ting å gjøre. Det er EN farge å styre unna, hvor vanskelig kan det/du være. Anonym poster: ff0ebef972d12b71c002a6c7b719c6a5 1
Leya Skrevet 15. april 2013 #73 Skrevet 15. april 2013 men er jo ikke søstra sin feil dersom brura velger en ordinær og kjedelig kjole. Da kommer jo en annen gjest med flottere kjole til å få mer oppmerksomhet uansett farge på den Haha du er ikke lite frekk! 2
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #74 Skrevet 15. april 2013 så menn får rett og slett ikke lov av deg ? hmm ... ganske storforlangende, igrunn. heldigvis vil de fleste ignorere slik arroganse. de har lov, men jeg har ikke møtt en mann som bryr seg om kjoler i bryllup noen gang ever.
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #75 Skrevet 15. april 2013 Haha du er ikke lite frekk! jeg syns faktisk ikke jeg er frekk. Om brura skal ha en plain kjole og er redd for å få frastjålt oppmerksomhet. hva skal gjestene gå i da: jeans og t skjorte?
Petalouda Skrevet 15. april 2013 #76 Skrevet 15. april 2013 http://jyang.no/products/selskapskjole-d330699-serie-venice-hvit-multi er dette en kjole brudens søster kunne gått i .. ?
Gjest BettyBoop Skrevet 15. april 2013 #77 Skrevet 15. april 2013 http://jyang.no/prod...nice-hvit-multi er dette en kjole brudens søster kunne gått i .. ? tipper at bryllupsnaziene sier nei
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #78 Skrevet 15. april 2013 Det hadde ikke plaget meg iallfall. Men så står jeg heller ikke brud for å være i sentrum. Jeg står brud fordi jeg vil gifte meg med den jeg elsker... og ergo vil jeg stråle mest av alle uansett er sånn jeg tenker da. Anonym poster: 8c3d949afbae0e6ca77d7f6a986528a5
Batteri Skrevet 16. april 2013 #79 Skrevet 16. april 2013 Jeg synes det meste med bryllup er fjas og ubeskrivelig jåleri, bortsett fra selve vielsen. Jeg ville derimot ALDRI hatt på meg helt hvit kjole i et bryllup, uansett hvem som skulle giftet seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå