Gå til innhold

Kjole til brudens søster

Fremhevede innlegg

Skrevet

SIst jeg giftet meg kom eksens søster (og forlover) i hvit lang kjole med sølvmønster.

Hos sorenskriveren trodde de at hun var bruden. (jeg hadde ikke hvit kjole, men lell.)

Tror ikke hun skjønte problemet.

MEN det var helt på trynet og kanten og jeg ble lei meg!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Du har min fulle forståelse Leya. Slikt gjør man ikke uansett hvor mye gjennomtrekk det er i toppen. :-$

Gjest BettyBoop
Skrevet

ikke still i hvit for alt i verden. Det er ufint samme hva man hører fra bruden.

Jeg er brudgommens søster og skal velge noe sånt...klikk på play

http://www.coast-sto...duct/2310004452

det er jo ikke ufint om bruden syns det er ok.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

det er jo ikke ufint om bruden syns det er ok.

Hvem vil være den som blir omsnakket som "hun som gikk i hvit kjole" i et bryllup? Ikke alle vet at bruden synes det er ok...Man har ikke noe forklaringsbehov egentlig, det er bare noe som ikke trenger å bli en snakkis seinere...

Denne dagen skal de som gifter seg virkelig få skinne !!!

Endret av Wonders
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Hvem vil være den som blir omsnakket som "hun som gikk i hvit kjole" i et bryllup? Ikke alle vet at bruden synes det er ok...Man har ikke noe forklaringsbehov egentlig, det er bare noe som ikke trenger å bli en snakkis seinere...

Denne dagen skal de som gifter seg virkelig få skinne !!!

hvorfor skal folk være så bitchy og sladrete? Og den kjolen er knekort. En brudekjole er uansett hundre ganger mer overdådig og får selvsagt mest oppmerksomhet Endret av BettyBoop
Skrevet

hvorfor skal folk være så bitchy og sladrete?

Og den kjolen er knekort. En brudekjole er uansett hundre ganger mer overdådig og får selvsagt mest oppmerksomhet

Det kan man jo spørre seg. Og finn en annen farge , det kan da umulig være noe stress siden du har så flott smak :hug:

Gjest BettyBoop
Skrevet

Det kan man jo spørre seg. Og finn en annen farge , det kan da umulig være noe stress siden du har så flott smak :hug:

jojo klart hun kan finne en annen farge, men poenget mitt er jo bare at det er bruden som bestemmer, og hva andre gjester måtte mene er irrelevant. er ikke alle bruder som gifter seg i hvitt heller..
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor skal folk være så bitchy og sladrete? Og den kjolen er knekort. En brudekjole er uansett hundre ganger mer overdådig og får selvsagt mest oppmerksomhet

Det er jo slett ikke sikkert, bare se på Leya sitt innlegg øverst på siden her.

Anonym poster: 43659c7e4e665455b94c2157b942a94e

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er jo slett ikke sikkert, bare se på Leya sitt innlegg øverst på siden her.

Anonym poster: 43659c7e4e665455b94c2157b942a94e

men er jo ikke søstra sin feil dersom brura velger en ordinær og kjedelig kjole. Da kommer jo en annen gjest med flottere kjole til å få mer oppmerksomhet uansett farge på den
Gjest Kiara!
Skrevet

Bruden kan bestemme at alle gjestene skal gå i våtdrakt, det betyr ikke at det de én god idé. Skjønner fortsatt ikke hvorfor du er så opptatt av at det er greit med hvit kjole Betty.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Bruden kan bestemme at alle gjestene skal gå i våtdrakt, det betyr ikke at det de én god idé. Skjønner fortsatt ikke hvorfor du er så opptatt av at det er greit med hvit kjole Betty.

jeg er opptatt av i et bryllup er det bruden, dvs hovedpersonen som bestemmer hva som er greit og ikke. ikke fargen på kjolen. Er jo kjedelig å gifte seg om bryllupet bare skal baseres på uskrevne regler som noen andre har laget. Når man gifter seg ønsker man jo å ha et bryllyp man selv vil ha
Gjest Kiara!
Skrevet

Det er brudeparet sin dag, ikke bruden alene. Jeg vil også tro at de aller fleste bruder ønsker å være eneste brud i sitt eget bryllup Betty.

Jeg tror du vil være glad slike uskrevne regler er så etablerte den dagen du selv vil stå brud. For denne forsvardtrangen blir for meg ganske meningsløs.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg er opptatt av i et bryllup er det bruden, dvs hovedpersonen som bestemmer hva som er greit og ikke. ikke fargen på kjolen. Er jo kjedelig å gifte seg om bryllupet bare skal baseres på uskrevne regler som noen andre har laget. Når man gifter seg ønsker man jo å ha et bryllyp man selv vil ha

Nå er jo samfunnet gjennomsyra av slike uskrevne regler - og de fleste av dem er der fordi det er noe folk setter pris på og som de aller, aller fleste er enige i at er normal folkeskikk. Det er ikke så vanskelig.

Anonym poster: 944cac2be6857f8fb2083e40662cb80d

• Liker 2
Skrevet

Til TS: Om du velger å spørre bruden om hvit er en grei farge, vær sikker på at hun vil svare deg ærlig!

Hører om altfor mange som blir stilt slike spørsmål, som er redde for å si, nei.

• Liker 2
Skrevet

Tror egentlig ts fikk klare svar på spørsmålene sine for 50 innlegg siden....

Superenkel forskning viser at de aller fleste syns det er upassende å komme i hvitt i bryllup!

• Liker 3
Skrevet

SIst jeg giftet meg kom eksens søster (og forlover) i hvit lang kjole med sølvmønster.

Hos sorenskriveren trodde de at hun var bruden. (jeg hadde ikke hvit kjole, men lell.)

Tror ikke hun skjønte problemet.

MEN det var helt på trynet og kanten og jeg ble lei meg!

Herregud er det muuulig ?? stakkars dumme fjols, håper inderlig hun har fått seg en oppstrammer i ettertid!!

denne gangen skal du stråle i bunad og bunadskrone, ingen kommer til å lure på hvem som er bruden :)

AnonymBruker
Skrevet

Til TS: Om du velger å spørre bruden om hvit er en grei farge, vær sikker på at hun vil svare deg ærlig!

Hører om altfor mange som blir stilt slike spørsmål, som er redde for å si, nei.

Så enig, så enig!

Jeg er selv en person som synes det er vanskelig å sette foten ned.

Synes jeg hører meg selv hvis noen hadde stilt et slikt spørsmål:

Hun: Har du sett den nydelige kjolen jeg har tenkt å bruke? Den er jo hvit, men det gjør vel ikke noe?

Jeg: Mmnei... Jeg har jo tenkt å ha hvitt selv da, kanskje du burde ha et sjal eller noe i en annen farge i alle fall? (Tenker: herregud, er hun seriøs?!)

Hun: Ja, men jeg har jo sett kjolen din, den er jo lang, og mye flottere enn den jeg har tenkt å ha! Du kommer til å stråle!

Jeg: Jaaa, jeg håper jo det (Tenker: ...og hadde håpet å slippe å konkurrere alt for mye om strålingen akkurat den dagen)

Hun: Ja, også er jo bryllupet deres på sommeren, og da kommer det sikkert til å være så varmt at et sjal blir alt for mye! Og hvitt er en luftig og fin farge som passer flott i et sommerbryllup. Det er jo viktig at gjestene føler seg vel også!

Jeg: Ja, såklart vil vi ha fornøyde gjester! Kom i den kjolen, du! (Tenker: Sukk og stønn! Skal jeg be mamma ta det opp med henne?)

Anonym poster: 75a3260399b88516c0218e48b0e11692

• Liker 3
Skrevet

Så enig, så enig!

Jeg er selv en person som synes det er vanskelig å sette foten ned.

(Tenker: Sukk og stønn! Skal jeg be mamma ta det opp med henne?)

Anonym poster: 75a3260399b88516c0218e48b0e11692

Det er der jeg kommer inn å visker bort alle slike gjester ved døren med hvit brudelignende kjole å sender de tilbake dit de kom fra for å skifte :fnise::danse:

Skrevet

Det er der jeg kommer inn å visker bort alle slike gjester ved døren med hvit brudelignende kjole å sender de tilbake dit de kom fra for å skifte :fnise::danse:

he he eventuelt dele ut grønne sekkekjoler i one size til alle feilkledde hihi

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...