Gå til innhold

Hvorfor kan ikke studentene jobbe...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

en mamma på 37 her.

jobber i helsevesenet, og er nødt til å jobbe påskeaften... sønnen min hadde gledet seg til dette, og vi skulle som vanlig reise på hytta med påskeegg og hele pakka.. Irriterer meg så grenseløst, hvorfor kan ikke studentene som ikke har barn ta disse vaktene?! de kan da ha litt medfølelse for at oss med barn vil feire påskeaften med ungene..

Anonym poster: 79e93179ad458e9992f6b36776d6543b

Det er ikke deres problem at du har valgt å skaffe deg barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studentene studerer ofte utenbys, og da er ferien eneste mulighetene de har til å se familien sin. Skal de nektes å være med sine kjære fordi det er krise for deg å ikke få være med barnet ditt gjennom hele dagen? Du har da fri på formiddagen eller ettermiddagen. Grinunge

• Liker 2
Skrevet

Jeg er student... i dag var jeg på jobb....i morgen skal jeg også på jobb, og dagen etter der...

Jeg har jobbet påske, jul og 17 mai hvert eneste år i 8 år jeg! Men det er ikke pga ungene til mine til mine kollegaer det er pga lønna som røde dager gir.

Hadde en av mine kollegaer forsøkt å kreve at jeg skulle jobbe pga deres unger så hadde jeg tatt meg fri på trass...

• Liker 1
Skrevet

Unger har større forventninger til dette en andre folk.. barn trenger tilsyn, og kan ikke være alene. bare fordi studentene skal ligge på sofaen og spise grandis, så skal ikke ungen min få feire påskeaften..?

Anonym poster: 79e93179ad458e9992f6b36776d6543b

da syntes jeg det er på tide at barnet ditt skal lære seg å være litt mindre navlebeskuende. Det er der samme alle høytider. Jul,nyttår,påske, sommerferie. Du kan ikke kreve å alltid få de beste vaktene bare fordi du har barn. Er så lei av at folk med barn mener de er viktigere enn andre! Skal studentene aldri få besøke familien sin da?
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...