Gjest Katten. Skrevet 29. mars 2013 #41 Skrevet 29. mars 2013 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep! Ann Christin - MOD - Det er en fordel å lese hele innlegget før man sletter det. TS, bli kjent med en du finner attraktiv men ikke nødvendigvis kjærestepotensialet. Deretter tar du det til et rent seksuelt nivå.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #42 Skrevet 29. mars 2013 Vent til du finner ein som bryr seg om deg. Ulempen med å gjere det med ein du ikkje bryr deg om er at han ikkje vil bry seg om deg heller. Alle dere som er glade for at første gang var med ons, har det falt dere inn at det kunne vert mindre følt om det var med en dere elsket? Eg skal snart gifte meg med den eneste eg har hatt sex med. Det var verdt å vente på og første gangen vår var spesiell for oss begge:) Me var sammen i fleire mnd. før me hadde sex og me tok oss god tid til å jobbe oss opp mot det. Derfor var det hverken vont, klumsete eller ubehagelig. Anonym poster: 6661a8bb530ceea381e1ea0ef1a18c56
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #43 Skrevet 29. mars 2013 Alle dere som er glade for at første gang var med ons, har det falt dere inn at det kunne vert mindre følt om det var med en dere elsket? Jeg har da hatt sex med en jeg elsker senere, så jeg vet da hvordan begge deler er. Og det er jo hyggeklig det, men kvaliteten på sexen handler mer om at man er interessert i å tilfredsstille den andre fysisk, og da er ikke den store kjærleiken et krav. Anonym poster: bb2a1e391b61ba421a8aaf467a8c8f0c
Gjest BettyBoop Skrevet 29. mars 2013 #44 Skrevet 29. mars 2013 Jeg er ei jente på 18 år som er så innmarri kåt, seksuelt frustrert og keen på å pule. Etter at jeg begynte å drikke og feste og dra ut, klint med gutter, så merker jeg mer og mer hvor stort behov jeg har for å ha sex... snart! Etter å ha blitt avvist av 2 gutter nå(mulig de gjennomskuer desperasjonen min), som jeg har sett på som potensiell kjærestemateriale, fordi det var egentlig hele planen: å vente med sex til jeg møter "den rette". Men det skjer jo aldri, så jeg vurderer vanvittig sterkt å bare ta en ONS til helgen. Uansett, får jeg alle sjanser til å miste jomfrudommen min i russetiden, men jeg ser ikke lenger på sex og første gang som noe høytidelig, jeg vil ha sex nå! Har på følelsen at jeg kommer til å bli en ONS-jente, noe jeg har ALDRI kunne tenkt meg før... Er det noen livserfarne som har vært i samme situasjon som meg? Har dere noen råd og tanker å komme med? Burde jeg fortsette å vente, eller bare hoppe i det?... Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611 min første gang var et ons. Var i samme situasjon som deg og omtrent på samme alder. Gikk fint det
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #45 Skrevet 29. mars 2013 Det er en fordel å lese hele innlegget før man sletter det. TS, bli kjent med en du finner attraktiv men ikke nødvendigvis kjærestepotensialet. Deretter tar du det til et rent seksuelt nivå. Dette var et godt råd, Katten. Men da tenker jeg 3 ulike alternativer: 1. På fest, med alkohol i bildet, jeg flørter med en gutt jeg synes er attraktiv og vi ender med å ha sex. 2. En på skolen som jeg alltid har synes er kjekk, jeg tar initiativ til å bli kjent, så har vi sex(hvis han er tiltrukket av meg også da selvfølgelig). 3. Sex med bestekompisen min som er det tryggeste, han har sagt at han gjerne kan hjelpe meg med det og skal være hensynsfull og forsiktig, problemet er at jeg er ikke tiltrukket nok av han. Den første er litt risky, siden folk garantert kommer til å få vite om det. Nr 2 og 3 er kanskje bedre? :-) Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611
Gjest Riskjeks Skrevet 29. mars 2013 #46 Skrevet 29. mars 2013 Trodde tråden skulle handle om en 30-åring eller noe... Du er 18 år!!! 18!!! Og har blitt avvist 2 ganger? Vet du hva, jeg synes ikke spesielt synd på deg. Det er helt vanlig å være jomfru når man er 18. Og noen avvisninger må du regne med. Du må nesten velge da, hva du setter høyest - bare det å få ligget med noen, eller å få ligget med noen du liker/er forelsket i. Jeg kan love deg at det siste er hundre ganger bedre. 3
Gjest fry Skrevet 29. mars 2013 #47 Skrevet 29. mars 2013 Synes det er merkelig at du har blitt avvist. Gutter i det alderssjiktet har ikke for vane å si nei til "sure things". 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #48 Skrevet 29. mars 2013 Du må vurdere selv hva du mener er viktigst, få det gjort unna eller gjøre det med noen du ønsker å gjøre det med. Selv nærmer jeg meg 24 år uten å ha ligget med noen. En situasjon som er delvis bevisst og delvis uønsket. Ved noen få anledninger, når jeg har vært ganske full, har jeg vært på nippet til å bli med jenter hjem fra byen, for så plutselig å innse at jeg ikke ønsker at det skal skje på den måten. På en annen side er jeg utrolig dårlig på snakke med jenter og har aldri vært på date. Dermed hender det av og til at jeg skulle ønske jeg bare hadde fått det unnagjort. Anonym poster: 7abd53f77033f0ba4ec464f4e163a344 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2013 #49 Skrevet 30. mars 2013 Synes det er merkelig at du har blitt avvist. Gutter i det alderssjiktet har ikke for vane å si nei til "sure things". De er superkeene på fest, men etter det er de totalt uinteresserte. Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611
petter333 Skrevet 30. mars 2013 #50 Skrevet 30. mars 2013 det viktigste er at du er trygg da, bør være end u kjennerlitt, så kan du gøre det med envenn, greit og tenne på vennen da, da blir det mye bedre imme bare teksninsk, finn deg en elsker og bruk kondom og tenk at du har et par år foran deg
Gjest Katten. Skrevet 30. mars 2013 #51 Skrevet 30. mars 2013 Dette var et godt råd, Katten. Men da tenker jeg 3 ulike alternativer: 1. På fest, med alkohol i bildet, jeg flørter med en gutt jeg synes er attraktiv og vi ender med å ha sex. 2. En på skolen som jeg alltid har synes er kjekk, jeg tar initiativ til å bli kjent, så har vi sex(hvis han er tiltrukket av meg også da selvfølgelig). 3. Sex med bestekompisen min som er det tryggeste, han har sagt at han gjerne kan hjelpe meg med det og skal være hensynsfull og forsiktig, problemet er at jeg er ikke tiltrukket nok av han. Den første er litt risky, siden folk garantert kommer til å få vite om det. Nr 2 og 3 er kanskje bedre? :-) Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611 Forfør dem på fest, ikke ha sex med dem på fest, ta opp tråden dagen derpå/todager senere -> ha sex. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå