AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #21 Skrevet 28. mars 2013 TS, du må velge, vil du bare få det overstått eller vil du det skal være spesielt? Vil du bare få det overstått er ONS helt ok tenker jeg, det kan bli litt rart, da de fleste som har ONS har hatt sex før, så partneren din kan forvente at du har mer erfaring enn du har. Vil du det skal være spesielt må du ut å date, eller finne en job skole osv der du kan møte mannfolk, En annen ting er jo at om du bare må ha sex NÅ, og har sex med en random fyr, så ender du opp, mest sannsynlig med ett knull, det hjelper deg ikke stort. Hva skjer neste uke, når du har like lyst på sex igjen? Det blir mange forskjellige på et år det. Jeg er bare 20 år og var ganske lik deg for et par år siden. Uten kjæreste, veldig kåt og ville vente til jeg fant en jeg skulle være sammen med. Jeg kan si det fristet å ligge rundt istedenfor å måtte vente på noe som føltes som en evighet, men jeg er/var ikke sånn. Jeg har aldri likt tanken på å ha sex med noen jeg ikke er glad i. Etter jeg satte meg til ro med at jeg også kom til å få meg kjæreste en gang, uten å vandre desperat på jakt etter en kjæreste, så datt han nærmest ned i fanget på meg. Nå i dag er jeg veldig glad for at jeg ventet og ikke lå rundt med mange, kjæresten min setter også pris på at jeg ikke har ligget rundt Sier ikke at det jeg valgte er det rette, men tenkte å fortelle om min erfaring siden den er ganske lik din nåværende situasjon. Kan for så vidt nevne at jeg kanskje har litt gammeldagse tanker om sex, da jeg ikke setter særlig stor pris på hvordan dagens samfunn har blitt med tanke på at alle ligger rundt med hverandre, har mange mange sexpartnere i en alder av 20 osv. Anonym poster: d1cc0c848ced21d38f689646e10444b4 3
Gjest Gunfreak Skrevet 28. mars 2013 #22 Skrevet 28. mars 2013 Det beste hadde jo vært å finne den rette, men tro meg jeg har holdt på med maaange gutter men det har aldri blitt noe... Samtidig har jeg så lyst på sex. Jeg sitter her i en liten tankeboble nå, egentlig. Jeg synes alle som har svart her har veldig gode poeng og nå merker jeg at jeg må sitte og tenke litt... Tar med en varm dusj mens jeg gjør det tenker jeg... Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611 Bor du på et lite sted? Bor du i en av de større byene kan du jo ha ONS uten at noen egentlig finner ut av det, en random pickup bar i sentrum alene liksom. Men bor du på et lite sted er det jo både vansklig å finne ONS anonymt og finne kjæreste. Bor du på et lite sted bør du kanskje vurdere å flytte til et noe større sted.
Jørgeen Skrevet 28. mars 2013 #23 Skrevet 28. mars 2013 Hopp i det første gang blir vel aldri perfekt uannsett, og folk ser jo ikke på deg som løs fordi du har sex med noen på en fest uten at du har noe mer følser eller har lyst på forhold! Lykketil :D
Gjest cybergirl Skrevet 28. mars 2013 #24 Skrevet 28. mars 2013 Hvorfor vente, hva er vitsen med det egentlig? Man må pule mange frosker før man finner den beste! 1
For the ladies Skrevet 28. mars 2013 #25 Skrevet 28. mars 2013 Drit i alle andre og gjør akkurat det DU vil, er ditt liv og du som bestemmer. HVa folk synes og menes spiller ingen rolle, er alltid noen som mener noe. For min egen del så kan sex være så mangt, elskov, knulling, kos, tidsfordriv, what ever. Så bruk det til det du ønsker. Første gang synes ihvertfall jeg er oppskryt at skal være så spesielt, synes ikke det er det. Da det trolig er noe av den dårligste sexen man har i sitt liv sånn jevnt over. Men ikke gjør det i fylla og risiker at du ikke husker det eller du havner i en situasjon du ikke er trygg på og føler du har kontroll. Prøv heller å finn noen som er med på å gjøre det edru første gangen og heller vær årlig så vedkommende vet hva han har med å gjøre =) Er ihvertfall mine tanker om det. 2
Tibbie Skrevet 28. mars 2013 #26 Skrevet 28. mars 2013 Min gikk til ONS, og det er jeg glad for! Du er ikke løs om du mister jomfrudommen din til en du ikke er kjæreste med! Du er løs om du har ofte sex med mange forskjellige menn. Jeg syns du bare skal kjøre på, jeg
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2013 #27 Skrevet 28. mars 2013 Min gikk til ONS, og det er jeg glad for! Du er ikke løs om du mister jomfrudommen din til en du ikke er kjæreste med! Du er løs om du har ofte sex med mange forskjellige menn. Jeg syns du bare skal kjøre på, jeg Hvorfor er du glad for det? :-) Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611
Tibbie Skrevet 28. mars 2013 #28 Skrevet 28. mars 2013 Hvorfor er du glad for det? :-) Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611 Første gang man har sex er gjerne svært ubehagelig, klumsete og man er veldig usikker. Null nytelse for min del i hvert fall. Deler heller det med en jeg ikke bryr meg om Så har man heller litt erfaring så det blir deilig når man skal ha sex for første gang med en man er forelsket i 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #29 Skrevet 29. mars 2013 Første gang man har sex er gjerne svært ubehagelig, klumsete og man er veldig usikker. Null nytelse for min del i hvert fall. Deler heller det med en jeg ikke bryr meg om Så har man heller litt erfaring så det blir deilig når man skal ha sex for første gang med en man er forelsket i Åhhh, dette hørtes bra ut :-) Har vært innom den tanken mange ganger selv. Men, dro du bare på byen og ble med en fyr hjem? Sa du til han at du var jomfru, hva sa han til det? Blei du ordentlig våt først da eller lot du han bare kjøre på? Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611
Tibbie Skrevet 29. mars 2013 #30 Skrevet 29. mars 2013 Åhhh, dette hørtes bra ut :-) Har vært innom den tanken mange ganger selv. Men, dro du bare på byen og ble med en fyr hjem? Sa du til han at du var jomfru, hva sa han til det? Blei du ordentlig våt først da eller lot du han bare kjøre på? Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611 Jeg hadde kjent denne fyren i ca. èn mnd. Kjente han ikke så godt, men var litt betatt av han. Vi endte med å kline på en fest, hvor et kjærestepar spurte om vi ville fortsette med dem. Det var der det skjedde Ingen av dem visste at det var min første gang og vi var alle fulle. Var ikke kåt, nei. Egentlig skulle jeg ønske det var med en jeg aldri hadde møtt før, og en jeg ikke er venn med på facebook hehe. Men siden han er brite, bor han ikke i Norge, så er ikke i fare for å støte på han på gata. Er du TS?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #31 Skrevet 29. mars 2013 Du er 18 år, og "kjæreste kommer aldri"? Kjærester vokser ikke på trær, de må finnes og ikke ventes på. Knull i vei du, men om du blir avvist må du se litt på om det er noe du bør forandre på, i din taktikk på å bli kvitt jomfrudommen. Anonym poster: fb028ec199758f90395f7c4e93be1518
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #32 Skrevet 29. mars 2013 Jeg hadde kjent denne fyren i ca. èn mnd. Kjente han ikke så godt, men var litt betatt av han. Vi endte med å kline på en fest, hvor et kjærestepar spurte om vi ville fortsette med dem. Det var der det skjedde Ingen av dem visste at det var min første gang og vi var alle fulle. Var ikke kåt, nei. Egentlig skulle jeg ønske det var med en jeg aldri hadde møtt før, og en jeg ikke er venn med på facebook hehe. Men siden han er brite, bor han ikke i Norge, så er ikke i fare for å støte på han på gata. Er du TS? Å, var det vondt da? Hehe, ser den. Men blir jo ikke kleinere enn det du gjør det til. Ja, dette er TS ) Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611
Tibbie Skrevet 29. mars 2013 #33 Skrevet 29. mars 2013 Å, var det vondt da? Hehe, ser den. Men blir jo ikke kleinere enn det du gjør det til. Ja, dette er TS ) Anonym poster: 6977319673a265cee6989edf6134a611 Ja, det var litt vondt. Men siden jeg var full, klarte jeg fint å overse det
Dolly-Duck Skrevet 29. mars 2013 #34 Skrevet 29. mars 2013 Når jeg var 18 var det kun ei av mine veninner som var jomfru, de fleste hadde dog hatt sex for første gang med en kjæreste.. Jeg sier ikke at det er unormalt å være jomfru og 18, men gjennomsnittssalderen er vel lavere enn det.. Hvordan i alle dager kan dere da kalle ei 18 år gammel jente, som ikke har hatt sex for løs ? Skamm dere. Ts. Første gang du har sex kommer sansynligvis ikke til å være fantastisk. Enten så venter du til du finner en du stoler på og er glad i. Eller så gjør du det ikke. Begge valgene er helt ok. Har du sex med en random, så er det vel like stor mulighet for at du vil angre som at du ikke vil det. Om du ender opp med å angre, så kommer du over det og. Første sex opplevelsen er virkelig ikke noe du vil tenke på resten av livet.. Jeg støtter deg i det valget du tar.. Jeg husker godt hvor desperat jeg var før jeg hadde hatt sex, og jeg var yngre enn deg, jeg følte meg utenfor:P Så jeg forstår faktisk at du ønsker å få det gjort. Jo lengre går rundt og venter og tenker på det, jo mer psyker man seg selv opp tror jeg.. Når det er sagt så tror jeg ditt første samleie vil bli mye mer behagelig og mindre skremmende og flaut om du gjør det med en kjæreste.. Slapp litt av og tenk nøye gjennom det:) 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #35 Skrevet 29. mars 2013 Jeg er 19 år nå, men var selv 18 da jeg mistet jomfrudommen til en ONS. Jeg er utrolig glad jeg gjorde det! Var akkurat som deg, ville vente til en jeg brydde meg om kom. Da det ikke skjedde, ble jeg utrolig lei av å være jomfruen i gjengen - ja, det er lov og si det! Er glad min første gang var en ONS, var ganske ubehagelig, men samtidig bra. Finn deg en skikkelig kjekkas og kjør på! Jeg nevnte ikke at jeg var jomfru foresten. Og ikke vær redd for å bli stempla som løs, harde fakta er at de fleste på vår alder allerede har vært innom flere, så hvorfor skal du bli stemplet som løs for å ha sex en gang? Anonym poster: 5668749affe7111c38fce98d7640c4cd
Kriz Skrevet 29. mars 2013 #36 Skrevet 29. mars 2013 løs e hvis du har sex med mange forskjellige på kort tid og det stemplet får du hvis folk vet hvem du har hatt sex med. En eller annen ons behøver ikke gjøre deg til løs, men pass på at ingen får vite det, eller kun de du stoler på som ikke elsker å spre sladder. Men skjønner ikkje helt at grunnen til at noen vil ha sex er fordi de ikke vil være eneste som er jomfru, er det ikke fordi man er kåt og har lyst på sex man gjør det, ikke fordi man er eneste jomfru eller fordi man har funnet den rette..
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #37 Skrevet 29. mars 2013 Jeg tenker at første gang ikke kommer til å bli så awesome som du ser for deg. Jeg hadde heller kjøpt vibrator! Første gangen er ofte ikke så mye nei, men siden gang nummer 3, 7 og 42 pleier å være bedre er det bare å begynne, siden de kommer fortere, jo raskere man tar nummer 1. Og første gang blir ikke mer spesielt fordi man venter, heller er det slik at jo lengre man venter, jo høyere skrur man forventningene, og siden første gang ikke er så awsome blir fallet bare høyere. Anonym poster: bb2a1e391b61ba421a8aaf467a8c8f0c
Gjest Skrevet 29. mars 2013 #38 Skrevet 29. mars 2013 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep! Ann Christin - MOD -
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #39 Skrevet 29. mars 2013 I stedet for å finne en tilfeldig ONS, finn deg en fyr som vet hva han driver med og som er med på notene. Det må da være nok av menn rundt tyve der ute med litt erfaring som mer enn gjerne gir deg ditt første knull. Det er nok av jenter med dårlige erfaring med å miste jomfrudommen fordi den fulle, kåte fyren de dro med seg hjem ikke var forberedt på noe annet enn å tilfredsstille seg selv. Anonym poster: bba78f4a609559cd696b46cf1a83c89b
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2013 #40 Skrevet 29. mars 2013 Første gangen er ofte ikke så mye nei, men siden gang nummer 3, 7 og 42 pleier å være bedre er det bare å begynne, siden de kommer fortere, jo raskere man tar nummer 1. Og første gang blir ikke mer spesielt fordi man venter, heller er det slik at jo lengre man venter, jo høyere skrur man forventningene, og siden første gang ikke er så awsome blir fallet bare høyere. Anonym poster: bb2a1e391b61ba421a8aaf467a8c8f0c Ja, du har sikkert rett. Men jeg hadde ikke latt første gangen bli med en tilfeldig full fyr med ølånde som aldri vil se meg igjen dagen etter. Men alle er forskjellig! Hun er jo bare 18. Anonym poster: 11bd613b4170844738faf2e81ac11fba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå