Gå til innhold

Henvisning fra lege til psykolog.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Min lege har både skrevet at min sønn er født 2år senere enn han ble født og så har legen skrevet at jeg spiller pc-spill på dagen og om nettene, noe som heller ikke stemmer, jeg spiller bare om dagen. Merker jeg ble både litt frustrert og litt lei meg for å ikke bli hørt. Og jeg føler ting ikke er så ille, når jeg bare spiller på dagen... Huff, har dere opplevd å ikke få helt riktig på henvisning?! Ok, jeg er pirkete, men føler jeg ikke har blitt hørt eller at han bare tar sats og hopper ut i det og skriver bare ned ting han tror er riktig.

Endret av Bø65
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I motivasjonsbrevet kan du jo rette opp det. Uansett så hører jo psykologen din side av saken når du kommer dit.

Anonym poster: bbe05fdc94294eae9f6b6d6f847fe93e

Gjest Funky Punk
Skrevet

Legen skrev at jeg hadde misbrukt tunge stoffer over lang tid på en henvisning.

Realiteten var at jeg hadde røkt en joint i ny og ne, typ en gang annenhver uke

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært hos to ulike psykologer, begge med henvisnng fra fastlege. Min erfaring er at de leser henvisningen og legger den bort. Psykologen behandler deg utifra sin egen erfaring med deg, og henter inn opplysninger fra deg. Henvisningen er bare formalietet som ofte er skrevet i full fart hos en travel fastlege. Det er helt vanlig at det står feil i henvisninger. Du kan jo si til psykologen at henvisningen er litt feilaktig og at det har plaget deg ? Da viser du bare litt av hvem du er og så er du i gang med å bli kjent med psykologen din :)

Anonym poster: 7f78c2f88978652cd52dde5e9ae8f08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...