Gå til innhold

Hvor mange har du blokket på facebook?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

Gjest Sanne__

Og hvorfor?

Selv har jeg blokket bortimot 40 personer.

Mulig det er sært og annerledes men jeg har slitt med diverse mobbing og overgrep fra barndommen og har lav terskel for å utestenge mennesker jeg føler sårer meg og for å ikke snakke om dem som var slem med meg den gang.

Nå føles det forholdsvis stabilt og jeg er opptatt av å knytte meg til stabile vennlige mennesker som ser meg for den jeg er og ikke for hva jeg presterer hele tiden.

Dem kan jeg til gjengjeld tørre gi masse av meg selv tilog idet jeg får tilbake føles livet rikt og underbart fordi om alt var så veldig vanskelig en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen. Har lukket profil, og den ser kun mine venner. Føler ikke for å blokkere noen. Har tidligere blitt blokkert en gang av en type som jeg avsluttet en flørt med. Skjønner ikke helt greia.

Anonym poster: e9331699289005cb61ca32959ca3ab0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

0, poster ikke noe av livet mitt på facebook så det har ingen betydning. Hadde jeg hatt behov for å blokkere noen hadde jeg nok bare slettet dem.

Anonym poster: f71edd23164b720b926bd0aadc01c379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4stk.

Selv om jeg har lukket profil så går det an å sende melding til innboksen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

4stk.

Selv om jeg har lukket profil så går det an å sende melding til innboksen!

Joda, men får du melding fra noen du ikke ønsker å kommunisere med så kan du jo slette uten å lese, eller bare ignorere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men får du melding fra noen du ikke ønsker å kommunisere med så kan du jo slette uten å lese, eller bare ignorere den?

Har en slektining som ikke er helt stødig, og når jeg ble bombadert med usaklig dritt skrevet i alkoholpåvirket tilstand så var det likegreit å blokkere henne så jeg slapp å få spammet hele innboksen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en slektining som ikke er helt stødig, og når jeg ble bombadert med usaklig dritt skrevet i alkoholpåvirket tilstand så var det likegreit å blokkere henne så jeg slapp å få spammet hele innboksen min.

Ser den ja...

Noen mennesker kan være såpass ukritiske at det kan være greit å slippe. Hadde jeg vært utsatt for slikt hadde nok jeg også blokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Har også lukket profil. Og sliter ikke med at noen plager meg så mye at jeg må blokkere de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har blokkert ekskjærester og familiene deres. Jeg har helt lukket profil, men jeg har ganske mange felles venner med alle, så sjansen er stor for at jeg kan se de skrive på profilen hos andre. Det gidder jeg ikke :-)

Anonym poster: eea07cb14d807c9a3ca8a95d97950f64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokket 1. Jeg vet hun sliter, så jeg vil ikke såre henne med sletting. Men jeg orker ikke titalls blomster/hjerter/bamser hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mariah

Jeg har blokket 1. Jeg vet hun sliter, så jeg vil ikke såre henne med sletting. Men jeg orker ikke titalls blomster/hjerter/bamser hver dag.

Du vet at når du blokkerer noen, blir de også automatisk slettet som venn? En annen sak er hvis du huker av at du ikke vil ha nyhetsoppdateringer, da blir de ikke slettet. Men blokkering medfører også at personen blir slettet.

Endret av Candice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at når du blokkerer noen, blir de også automatisk slettet som venn? En annen sak er hvis du huker av at du ikke vil ha nyhetsoppdateringer, da blir de ikke slettet. Men blokkering medfører også at personen blir slettet.

Ok :-) Da misforsto jeg litt. Virket som om andre her i tråden også bare hadde stengt for nyhetsoppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama som eksen hadde etter meg. Hun kunne finne på å ringe ham midt på natten dersom jeg feks var så syndig å kommentere statusen hans feks og kjefte om det i dagesvis.

Kanskje jeg er for snill som "skåner" ham, men hun virker ikke helt normal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert to. En gammel gris som ikke ville slutte å skrive dirty meldinger til meg for et par år siden, og hu som lå med eksen mens vi ennå var sammen. Enkelte folk vil jeg rett og slett ikke ha noe med å gjøre! :jolie:

edit: skrivefeil

Endret av Cristella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare en tror jeg. Jeg takket først nei til venneforespørsel mange ganger. Takket til slutt ja. Holdt ut i en måned og slettet. Så var det på an igjen med mange mange forespørsler fra personen. Så da blokket jeg.

Hun er bare en kjip person i virkeligheten, og er superirriterende på facebook.

Anonym poster: 9f2a031c4b94525568046d49141ed2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...