gleder meg! Skrevet 29. mars 2004 #21 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg blir 23 i år, og mannen min er tre år eldre. Er nesten ferdig med studiene nå, er vel en mnd til jeg skal levere den avsluttende oppgaven... Så vi begynner å prøve ute i neste måned, og håper selvsagt det blir en liten baby på oss i begynnelsen av neste år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pygmilla Skrevet 30. mars 2004 #22 Del Skrevet 30. mars 2004 Navn: Pygmilla Gift med: Prins Mikal Alder: 27 Prøveperiode: Begynner på den første, har fått fjernet p-stav i dag (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. mars 2004 #23 Del Skrevet 30. mars 2004 Navn: MissG Sambo med Mannen Alder: 32 og 36 Barn: Ingen Har prøvd i over ett år, og har vært til samtale og undersøkelse for to måneder siden. ingen feil funnet og vi burde klare dette selv. Skal inn til ny time, men vil avvente denne til etter bryllupet (og håpe det klaffer før den tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 30. mars 2004 #24 Del Skrevet 30. mars 2004 Navn: Lilletrollet Gift: Med Lilletrollmannen Min alder:22år Hans alder: 34 Ingen barn fra før av. Prøvere siden januar 2003 Starter utredning 16 April(mannen) Og har time på Riksen 21.juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilja Skrevet 31. mars 2004 #25 Del Skrevet 31. mars 2004 dette er meg: navn:lilja alder:23 forlovet samboer hans alder: 24 barn: en jente på 5 år fra tidligere forhold (og ja.. jeg var tidlig på'n ) prøvd siden: november 2003, ikke så lenge kanskje, men det virker jo lenger for den det gjelder da.... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GadgetGirl Skrevet 31. mars 2004 #26 Del Skrevet 31. mars 2004 Navn: GadgetGirl (26) Gift med: GadgetMannen (28) Ingen barn fra før. Prøveperiode nr. 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 1. april 2004 #27 Del Skrevet 1. april 2004 Dette er meg: Navn: Zianta Alder: 31 år Gift med: Killer Hans alder: 32 år Barn fra før: Ingen, men har en 6 år gammel kanin. Prøvd siden: Desember 1999 :o Startet utredningen for 2 år siden, og hadde vårt første prøverør forsøk i oktober 2003 (avbrutt forsøk). Andre forsøket vårt var i januar 2004 (med negativt resultat). Skal i gang med nytt forsøk i juni. Mannen har dårlig sædkvalitet og jeg reagerer dårlig på hormonstimuleringen, så det skal ikke være så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 1. april 2004 #28 Del Skrevet 1. april 2004 *** slettet *** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 1. april 2004 #29 Del Skrevet 1. april 2004 Dette er meg: Navn: KalloRilla Alder: 26 år Samboer med:Gubben Hans alder: 35 år Barn fra før: En gutt, jeg ingen Er i prøveperode 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria Skrevet 1. april 2004 #30 Del Skrevet 1. april 2004 Navn: Viktoria Alder: 25 år Forlovet/samboer i 4 år Hans alder: 27 år Han har 2 barn fra tidligere Prøveperiode: 50, men for tiden en pause pga hormonkur. Status: Prøver siden februar -00. Vært igjennom og prøvd det meste, diagnosen stilt etter laparaskopi september -03; Endometriose. Skal søke ivf i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 2. april 2004 #31 Del Skrevet 2. april 2004 Navn: Ulrikke Alder: 30 Samboer med verdens beste Hans alder: 34 Han har tre barn fra tidligere, verdens flotteste unger!! Foreløpig tørrtrener vi - siste pille på siste brett i pakka tas 18.mai (av alle dager, hehe...) Regner med at det kommer til å ta en stund, kroppen min er som regel på bærtur etter pilleslutt (har sluttet to ganger før, av andre grunner...) Men optimist må man jo få være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2004 #32 Del Skrevet 2. april 2004 Navn: Becca Alder: 22 år Sambon: 32 år Gifter oss 10 april Prøvd i: 1 år og 4 mnd Har pcos, venter med videre utredning til etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 2. april 2004 #33 Del Skrevet 2. april 2004 Her er vi Navn: Cappo og Cappomannen. Gift siden januar 04 Pilleslutt siden okt ifjor (?) Setter igang med og humpingen neste pp. EL rundt 16 april... Har en "liten" voffs som er babyen vår nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summis Skrevet 4. april 2004 #34 Del Skrevet 4. april 2004 Navn: Summis Alder: 27 år Samboer med: Summismannen Hans alder:30 år Barn fra før: Ei pie, strax 4 år Prøvd siden: Jan 02.,SA juni 03. Har nå tatt første skritt til utredning, skal ta blodprøver, og står på venteliste til St,Olav. _________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixi_ Skrevet 6. april 2004 #35 Del Skrevet 6. april 2004 Dette er meg: Navn: Dixi Alder: 27 år Forlovet med Dixigutten som har et barn fra før Status: Sluttet med pillen sept.03 og hadde en spontanabort feb.04. Triste greier, men vi gir ikke opp. Håper bare vi slipper å vente så lenge. Ønsker alle ei riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. april 2004 #36 Del Skrevet 6. april 2004 Det blir vel omtrent det samme som sist for oss da.. Litt om oss også da: Madden: 26 Madden's kjære mann: 33 Vi har vært sammen i 5 år, og gift i snaaart et år! Har vel vært prøvere i ca. to år..Jeg har PCO og forventer liksom ikke å bli gravid ved å knipse! vi har akkurat blitt tatt inn i behandlingskø ved sykehuset og har startet testing og prøvetaking av forskjellig art! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 6. april 2004 #37 Del Skrevet 6. april 2004 Dette er meg: Navn: Anki Alder: 32 år Gift med: Ankimannen Hans alder: 28 - snart 29 Barn fra før: Jeg har en sønn på 9 år fra et tidligere forhold, han har ingen barn ennå Prøvd siden: november/desember 2000... Jeg har vært syk i endel mndr nå - kraftig kyssesyke - som kan ha påvirket så jeg ikke har blitt gravid. Håper vi lykkes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. april 2004 #38 Del Skrevet 7. april 2004 Navn: Bjørnsdatter Alder: 24 Samboer: Bjørnemannen Hans alder: 25 Vært sammen i: 7 år Barn fra før: Ingen, men en særdeles bortskjemt og kosesyk katt Prøvd siden: Nyttår sånn ca Nå er jeg veldig, veldig forsinka med mensen, men CB var negativ for en uke siden. Må se å få kjøpt meg en til... Skal på hytta til svigers i dag, hadde vært morsomt å putte en positiv test i et påskeegg og levere når vi kommer opp "Vær så god, og god påske, bestemor!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 27. april 2004 #39 Del Skrevet 27. april 2004 *dytter denne opp litt, jeg* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå