Gå til innhold

Lillesiren skal tilbake i form!

Gjest Lillesiren

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren

Oi, helt glemt å oppdatere her jeg!

Ble totalt 2 treningsøkter forrige uke, en styrke og en 5 km løpetur, ikke heelt fornøyd, men bedre enn ingenting(det siste der bruker jeg si litt for ofte :fnise: ).

Anyways, starta uka igår med en styrkeøkt, skulle egentlig løpe men eh..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetau er helt rått, om man vil få god kondis, siden det er høy intensitet, du vil omtrent ikke greie å bygge opp melkesyre, i tillegg til at det blir intervalltrening helt av seg selv.

Når man blir god, hopper man bare et par cm over bakken, så det er omtrent ikke belastning på ledd heller. Bra greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Hoppetau er helt rått, om man vil få god kondis, siden det er høy intensitet, du vil omtrent ikke greie å bygge opp melkesyre, i tillegg til at det blir intervalltrening helt av seg selv.

Når man blir god, hopper man bare et par cm over bakken, så det er omtrent ikke belastning på ledd heller. Bra greier!

Hm..Ja kanskje det:)? Testet forøvrig ut intervallgreia di, og har ganske troa på den også egentlig:) (Føler bare jeg blir værende i en halv evighet på treningssenteret når jeg i tillegg har styrketrening etterpå:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler opp, sånn at jeg har styrke og kondis på forskjellige dager. Da får man bedre effekt, pluss at man ikke trenger å være på trening så lenge.

Hvis du kjøper deg en pulsklokke, blir alt veldig mye lettere... Tenker jeg skal kjøpe meg en sånn, i Mai, for å være sikker på at jeg ligger der jeg vil, i forhold til makspulsen min.

Det er forresten veldig viktig at du ikke får noe særlig melkesyre, når du trener kondis. Den saboterer, og hindrer deg i å bedre oksygenopptaket i musklene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...