Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lullik
Skrevet

Jeg stemmer på sandra!!! Og jeg er 26 år.....

Som sagt mange ganger, Maria er jo ganske etablert fra før av, og bransjen kjenner jo til henne. Tror dere ikke hun ville fått platekontrakt for lengesiden om bransjen hadde troen på henne????? Ja, hun er veldig skoleflink og har en klar fin stemme, men hun mangler helt personlighet i stemmen sin. Som flere har sagt: "hun høres jo helt lik ut'" (som den som egentlig synger sangen), dvs. hun har ikke noe egent å gå på å må bare etterligne andre. Jeg håper ikke hun vinner, tror det vil bli en kjempeflopp, hun er ikke "Idol" matreiale. Burde holde seg til musicalene sine....

jeg vil i allefall aldri kjøpe en CD med henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
jeg orker ikke dele ut sympati til lykketroll.

:klappe:

Jeg kunne ikke ha vært mer enig! Sandra blir litt vel for mye sukkersøt og mine øyne. "Jeg er så liten og søt og spiller på det" :kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet

Stemmer ikke på noen av jentene jeg. Selv om Maria er den klart beste, så er det så mange sånne syngedamer på markedet akkurat nå.

Skrevet

Er ikke enig i at Maria høres ut som originalartisten. Har dere hørt den sangen på en stund, dere som sier det?

Susanne har den mest rølpete og harry stemmen jeg har hørt på lenge.

Margaret og Maria er mine favoritter.

Skrevet

Jeg har stor sympati for Sandra etter måten hun har blitt behandlet på, men jeg mener likfult at stemmen hennes ikke holder mål.

Min favoritt er Margaret! KUuuuul jente!

Gjest Gjesta
Skrevet

Joda, Sandra er ei søt jente med et sjarmerende smil. Men artist - det er hun ikke etter min mening. Kjelkete og umoden opptreden, både på og utenfor scenen.

Maria kommer nok langt, og selvom hun har en flott stemme og vet å te seg på en scene, så har hun ikke vist at hun har noe spesielt ved seg.

Hittil syns jeg bare det er Margaret som har vist allsidighet og talent. Jeg holder en knapp på at hun vil vinne.

K

Skrevet
Hittil syns jeg bare det er Margaret som har vist allsidighet og talent. Jeg holder en knapp på at hun vil vinne.

:enig_animasjon:

Gjest Coral
Skrevet

Håper på at Margareth eller Maria vinner !

Skrevet

Enig med du :-)

Skrevet

Jaa... men og Susanne.. siden hun er fra mitt strøk. Må jo være litt patriotisk :wink:

Gjest gloria
Skrevet
Joda' date=' Sandra er ei søt jente med et sjarmerende smil. Men artist - det er hun ikke etter min mening. Kjelkete og umoden opptreden, både på og utenfor scenen.K[/quote']

Kunne ikke vært mer enig :Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg stemmer på sandra!!! Og jeg er 26 år.....

Som sagt mange ganger, Maria er jo ganske etablert fra før av, og bransjen kjenner jo til henne. Tror dere ikke hun ville fått platekontrakt for lengesiden om bransjen hadde troen på henne????? Ja, hun er veldig skoleflink og har en klar fin stemme, men hun mangler helt personlighet i stemmen sin. Som flere har sagt: "hun høres jo helt lik ut'" (som den som egentlig synger sangen), dvs. hun har ikke noe egent å gå på å må bare etterligne andre. Jeg håper ikke hun vinner, tror det vil bli en kjempeflopp, hun er ikke "Idol" matreiale. Burde holde seg til musicalene sine....

jeg vil i allefall aldri kjøpe en CD med henne.

Maria er overhodet ikke "min" type artist, men hun har uten tvil artistiske kvaliteter som f.eks Sandra mangler! Og det er ikke slik at platebransjen automatisk deler ut platekontrakter til alle som fortjener det..mange ekstremt gode artister har jobbet i årevis for å få kontrakt, det gamet handler mye om flaks! At bransjen har tro på henne viser seg jo f.eks at hun har hatt en rolle i musikalen "fame". Begynner å få nok av alle som disser Maria fordi hun har erfaring og er mer modnet som artist enn de andre.Hun har faktisk jobbet steinhardt for å komme dit hun er i dag! Tror Maria ville være den som ville være best istand til å takle oppstyret som følger med en evnt. seier.

Men, jeg heier på Margareth jeg..er litt lei av Susanne, og Maria er som sagt ikke min type artist, og jeg syns ikke noe særlig om stemmen hennes.

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg blir så utrolig oppgitt av Sandra!

Hun har nok fått høre et par ganger for mye at hun ser så søt og uskyldig ut... og nå spiller hun så sinnsykt mye på det at hun bikker over mot å se tilbakestående ut!

Argh, hun irriterer meg - vet ikke om noen andre 16 åringer som oppfører seg så tåpent!

Gjest Anonymous
Skrevet
Sandra er FOR søt. Det at hun smiler,fniser og sjelden gir noen konstruktive svar irriterer meg grenseløst. Dommerene burde ikke ha latt henne bli igjen blant de 11 siste. Stemmen hennes selger ikke og har heller ikke et særpreg. Når det gjelder all den kritikken hun har fått mot seg, så er det ikke alt som henger helt på grein. MEN; vil hun være en stjerne, må hun regne med fæle dager. Media skåner ikke mennesker for kritikk o.l.

Sandra er ingen kvinnelig Kurt, og det kommer hun heller aldri til å bli!

Jeg blir så utrolig oppgitt av Sandra!

Hun har nok fått høre et par ganger for mye at hun ser så søt og uskyldig ut... og nå spiller hun så sinnsykt mye på det at hun bikker over mot å se tilbakestående ut!

Argh, hun irriterer meg - vet ikke om noen andre 16 åringer som oppfører seg så tåpent!

:klappe::klappe::Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...