Gjest Seleena Skrevet 27. mars 2004 #21 Skrevet 27. mars 2004 Eg blir berre SÅ imponert over Sandra i går eg. Har aldri sett noko såå bra frå ho før...
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2004 #22 Skrevet 27. mars 2004 Jeg ble ikke spes. imponert over "dansinga" til Sandra, den minnet bemerkelsesverdig om oppvarminga til en standard Aerobic 1-time på SATS..spess med den klappinga Men jeg må motvillig innrømme at jeg begynner å få sansen for Maria, mye etter å ha lest en dagbladartikkel om henne.Jenta har virkelig slitt og stått på for å komme seg frem i underholdningsbransjen, og fortjener virkelig å være der hun er nå.Dessuten gjør hun jo alltid en fremragende jobb, og er gammel nok til å kunne takle presset som følger med en evnt.seier.Men er fortsatt ikke videre begeistret for stemmen hennes..den mangler det der evinnelige "lille ekstra" Jan Fredrik og gjengen gnåler sånn om. :-)
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2004 #23 Skrevet 28. mars 2004 HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA SUSANNE!!!!!!!!!!!!!!
Gjest 1111 Skrevet 28. mars 2004 #24 Skrevet 28. mars 2004 HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA HEIA SUSANNE!!!!!!!!!!!!!!
Midnattsol Skrevet 28. mars 2004 #25 Skrevet 28. mars 2004 Her var det mye Sandra-sjitsnakk. Hvor lett tror dere det er å skal stå der og synge bra og i tillegg huske dansetrinn? Maria er i en klasse for seg selv, de andre har ikke så mye sceneerfaring som henne. Med tanke på det synes jeg Sandra klarte seg bra.
Gjest Pterodactylkake Skrevet 28. mars 2004 #26 Skrevet 28. mars 2004 jeg orker ikke dele ut sympati til lykketroll.
CecilieB Skrevet 28. mars 2004 #27 Skrevet 28. mars 2004 Hvis man ikke klarer å synge og danse samtidig, da la man være. Bedre å gjøre en ting skikkelig, enn to ting halvveis.
Midnattsol Skrevet 28. mars 2004 #28 Skrevet 28. mars 2004 Hun klarte det bra nok, hun er jo med videre.
Gjest gloria Skrevet 28. mars 2004 #29 Skrevet 28. mars 2004 Sandra er FOR søt. Det at hun smiler,fniser og sjelden gir noen konstruktive svar irriterer meg grenseløst. Dommerene burde ikke ha latt henne bli igjen blant de 11 siste. Stemmen hennes selger ikke og har heller ikke et særpreg. Når det gjelder all den kritikken hun har fått mot seg, så er det ikke alt som henger helt på grein. MEN; vil hun være en stjerne, må hun regne med fæle dager. Media skåner ikke mennesker for kritikk o.l. Sandra er ingen kvinnelig Kurt, og det kommer hun heller aldri til å bli!
Gjest gloria Skrevet 28. mars 2004 #31 Skrevet 28. mars 2004 ...jeg lurer litt på hvem som egentlig stemmer på Sandra i Idol..
Arwen Skrevet 28. mars 2004 #32 Skrevet 28. mars 2004 ...jeg lurer litt på hvem som egentlig stemmer på Sandra i Idol.. fjortisene selvfølgelig
Gjest gloria Skrevet 28. mars 2004 #33 Skrevet 28. mars 2004 fjortisene selvfølgelig Forbanna fjortisser! Hehe.
Windy Skrevet 28. mars 2004 #34 Skrevet 28. mars 2004 Jeg har ingen tro på at Sandra virkelig har vinnersjanser i Idol, og skulle det gå så langt, kan de skylde på seg selv (TV2/dommere/fremtidige managere) for hun kommer ikke til å selge plater. Av den enkle grunn at hun har ikke talent nok (ennå i alle fall, hun er for ung). Derfor tar jeg det heller ikke så tungt lenger Dette er ikke ment som noen kritikk av Sandra som person! Sånn "overall" i Idol i år syns jeg hittil at ingen kan måle seg med Kurt, for ingen har noe særpreg på seg - som er i henhold til min personlige smak! Jeg beklager hvis dette blir oppfattet som hets av Sandra, for det er det ikke ment som. Jeg sier bare min mening, at hun er den eneste av finalistene som ikke har vist at hun virkelig har noe der å gjøre (i finalen, ja). Noe må det jo ligge i det når det er så mange som prater om det. Men det hele bunner ut i at hun er for ung.
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2004 #37 Skrevet 28. mars 2004 ..........og er du pen nok så er det vel ikkje noko problem å la andre ta seg av synginga, og så kan ein heller stå å danse og mime i videoane sine:) Hehe...
sunshine-t Skrevet 28. mars 2004 #38 Skrevet 28. mars 2004 Altså, jeg ser ikke problemet til alle de som syter og klager over at hun er der enda. Er det ikke bare til å stemme på de andre da?? De slenger jo så masse dritt om henne, skulle trodd halve Norge kjenner henne personlig Blir helt frustrert jeg!! Hun er ikke bland mine favoritter, men syntes jammen hun er tøff som stiller opp på noe sånt program jeg!! Jenta er jo "bare" 16 år for svingende!! :-x Sånn, da var det over
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2004 #39 Skrevet 28. mars 2004 Sjølvsagt er ho tøff, og ho har utviklingspotensiale og alt det der, men akkurat no - når ho er 16 år og har ei ung og lite utvikla stemme - så syng ho litt surt... Men, men.... Litt av tanken bak Idol er vel kanskje å finne fram til artistar det går an å jobbe med, så.. Syns dei er flinke og tøffe alle sammen eg.. Men eg heiar på Susanne!!! Heia, heia, heia!!!
Lizzie Skrevet 29. mars 2004 #40 Skrevet 29. mars 2004 Jeg må jo si at jeg syns faktisk Sandra var bedre på fredag enn hun har vært frem til nå. Maren derimot skuffet, for hun har vist at hun har potensiale. Syns vel derfor det var helt rett og rimelig at det var Maren som gikk ut denne gangen. Har av og til tenkt at dersom Sandra hadde ventet noen år med å stille opp i en slik konkurranse, ville stemmen hennes fått tid til å utvikle seg videre, bli mer stabil og tryggere. Jeg syns nå at Maria skal vinne jeg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå