Gjest Pterodactylkake Skrevet 26. mars 2004 #1 Skrevet 26. mars 2004 sikkert veldig søt jente, en jeg blir sliten i smilemusklene bare av å se på henne. Jaja de som sier hun er flink til å synge tullprater jo bar,e hun kan jo synge, men syns susanne er best Jeg er oppdatert på idol jess!
liv Skrevet 26. mars 2004 #2 Skrevet 26. mars 2004 susanne bomma helt på synginga i dag. Dessverre..Ho traff vel under halvparten av tonene..
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #3 Skrevet 26. mars 2004 Synes Sandra bomma en del men det hun fikk til var veldig bra. Men min favoritt er Maria. Susanne skuffa i dag synes jeg.
Gjest Moonshadow Skrevet 26. mars 2004 #5 Skrevet 26. mars 2004 maria var jo sinnsyk i dag :enig_animasjon: Kan ikke skjønne at noen andre kan vinne jeg. Jeg synes det er hun som har best helhetsinntrykk hittil.
Thomasine Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Ja, Maria er vanvittig dyktig :-) , men hun har ikke noen spesiell stemme - slik som f.eks Kurt fra i fjor hadde!! Susanne har en særegen stemme, ja og tildels Margaret. Men som det hele tiden påpekes - Susanne er stadig ujevn... :-? Vanskelig å si hvem som bør vinne - Margaret viser mange gode sider!!
Nala Skrevet 26. mars 2004 #9 Skrevet 26. mars 2004 Var litt skuffa i dag. Trodde de skulle ta den helt ut, slå til med rå sang og kul dansing. Var jo bare Maria som innfridde.
pusla Skrevet 26. mars 2004 #10 Skrevet 26. mars 2004 Det merktes veldig godt at Maria har erfaring fra å synge og danse samtidig, mens de andre slet litt mer med det. Kjartan så jo bare morsom ut da :D, men liker han likevel. Sandra begynner å irritere meg også, men synes det var greit at Maren røk i dag.
Gjest Emera Skrevet 26. mars 2004 #11 Skrevet 26. mars 2004 maria var jo sinnsyk i dag Var Maria sinnsyk?? :o For øvrig det eneste adjektivet Karlsen ser ut til å kunne...
Gjest Madam Felle Skrevet 27. mars 2004 #12 Skrevet 27. mars 2004 Jeg sier bare: Uuuuut med Kjartan!!!!!!!!! NÆHÆ, han er jo en av de beste.
Gjest pace Skrevet 27. mars 2004 #13 Skrevet 27. mars 2004 Ja' date=' Maria er vanvittig dyktig :-) , men hun har ikke noen spesiell stemme - Synes jeg og. Men så har hun klart å høres prikk lik som Mariah Carey en gang tidligere, og i dag sang hun akkuratt som den dama som egentlig synger den låta :o
Gjest Pterodactylkake Skrevet 27. mars 2004 #14 Skrevet 27. mars 2004 Maria, var det hun hot-stuff dama?
Gjest Tex Skrevet 27. mars 2004 #15 Skrevet 27. mars 2004 Ja, hun som hadde diger svetteflekk under armen i den rose habitten sin.... Men knallflink, det er hun. Men klart, når man har vært med på masse før, som fex beat for beat, da får du litt erfaring..... Vi ser nok mer til henne
Gjest Pterodactylkake Skrevet 27. mars 2004 #16 Skrevet 27. mars 2004 jeg så ikke svette, men syns hun var flinkest jeg, og jeg er helt overasket over at ikke ching chong trung choang hang hoi bang hai gikk ut i går :cry: Hvis ikke han gjorde det og jeg har gått glipp av det, da, så bare noe med sandra, og fikk ikke sett det kvart på ti greiene huhu Og det var ikke henne heller [endret] makan hva er dette for noe, jeg skjønner ikke en dritt
Gjest 1111 Skrevet 27. mars 2004 #17 Skrevet 27. mars 2004 Jeg er helt enig med deg jeg, blir sliten i munnen bare av å se på sandra. ikke fikser hun å danse og synge samtidig heller!
Gjest Lizbet Skrevet 27. mars 2004 #18 Skrevet 27. mars 2004 Trur neppe det er bit for bit som har gitt henne den erfaringen. Hadde hun ikke hatt den hadde hun vel ikke blitt bedt om å være med der i første omgang.
MarianneE Skrevet 27. mars 2004 #20 Skrevet 27. mars 2004 Sandra sang helt for J**** surt igår. Hun har sånn "viske-stemme" og forsvinner innimellom. Irriterte meg egentlig at hun ikke røk ut igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå