Gry Skrevet 26. mars 2004 #1 Del Skrevet 26. mars 2004 Noen av dere ville gjerne ha en tråd med bryllupsdatoer som prioritert. Vi legger ikke brukertråder som prioriterte, men linken under fører til bryllupskalenderen, der dere alle kan registrere dere. Lettere å finne frem i også, enn i en tråd her inne :-) Gå til kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 28. mars 2004 #2 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei! Vi har lagt inn vår bryllupsdato 25 september (Merete og Espen). Datoen måtte flyttes. Hvordan oppdaterer jeg dette i kalenderen? Ny dato: 30 oktober 2004 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. mars 2004 #3 Del Skrevet 28. mars 2004 Da blir vi alene igjen da jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei! Vi har lagt inn vår bryllupsdato 25 september (Merete og Espen). Datoen måtte flyttes. Hvordan oppdaterer jeg dette i kalenderen? Ny dato: 30 oktober 2004 Takk! Du får ikke endret det selv. Jeg har endret :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå