Gå til innhold

Må du se under sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du hatt noe i mot å hatt sex under dyna uten at du får se kjæresten/partneren naken?

Eller er å se kjæresten/partneren naken, eller bare musa/penis, noe du må?

Anonym poster: a225d287f984cf618a778f10226b97a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Det hadde jeg hatt store problemer med ja.

Å kunne nyte den herlige kroppen hans med hele kroppen og med øynene er en heftig del av det å ha sex med ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffekrus

Ja, det hadde jeg hatt veldig mye imot. Må kunne bruke alle sanser og det visuelle er like viktig som alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Dyna blir bare i veien så den pleier vi å skyve unna. Både jeg og samboer vil gjerne ha fri tilgang til godsakene og kunne se hverandre uten å bale rundt under ei dyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Jeg håndterer ikke å ha dyna over under sex, men kan godt bruke bind for øynene.

Bondage light er en helt annen sak ja :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot mørke, bind for øynene eller å ha sex under dyna en sjelden gang, men en som aldri klarer å ha sex uten å gjemme seg, ville vært veldig avtennende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst se ja :) jeg vil helst ha sex i et litt lyst rom, og jeg vil aller helst ha på linser i tillegg. Jeg er veldig nærsynt, og liker ikke å ha sex "i tåka".

Anonym poster: 24bb383855e7395e4bf5cc8fac8cc34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe i mot et kinky blindfold, men sex under dyna/i mørket er jo litt kjedelig da:\

Anonym poster: fdd40113ea882a6658410784adfb9462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når det er kaldt pga vinter så hender det at dyna er på til vi har blitt varme. Er ganske merkelig å skulle ha sex helt under dyna og med øynene igjen! Selvsagt skal man kunne se hva man driver på meg, men trenger ikke flombelysning heller :)

Anonym poster: fa4a93cd4523a2e8d9fc122aa8dfc181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Må jo bli latterlig varmt under den dynen etterhvert. Selv når jeg i utgangspunket fryser så forsvinner dynen nesten med en gang her på grunn av varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er koselig å ha sex under dyna i blandt. Eller i mørket :) Det gir rom for andre sanser, synes jeg :)

Anonym poster: 715a2c8d3897c8e043e7dc7e10aae611

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske nøytral der. For min del syns jeg det er mer spennende å ikke se så mye, for da skjerper man de andre sansene sine.. Så ja, jeg er enig med at for eks bind for øynene er en fin ting!

Men jeg er også enig med dere at det å kunne se er en super ting også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Å se partneren naken, og å se hverandre inn i øynene, er en stor del av opplevelsen for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det funker jo å ha sex i mørke. Det er godt det og, men det blir en ektra høydare når man kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...