Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tirkes

Hah. Ja Singha - det virker. :)

...nå ble jeg dritnysgjerrig på hvor du har pastet inn det sitatet. Men skal sove nå! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah. Ja Singha - det virker. :)

...nå ble jeg dritnysgjerrig på hvor du har pastet inn det sitatet. Men skal sove nå! Natta!

Jeg har ikke gjort noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kozemozeklem* Får du ikke hjelp av psykolog eller noe?

Kosemose :) Det er noe i den duren ja. Invikla sak. Ingen som vil ta meg imot fordi jeg ikke er en fare for meg selv og omgivelsene. Jeg er heller ikke avhengi av noe. Det gjør det vanskelig å få hjelp.

Du har hvertfall litt bevegelse! Ingen skritt er blitt tatt noen gang her i gården :P

Hva står du fast med?

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt her og.......og må begynne å bake snart. Den store bakedagen før selskap i ettermiddag.

Meny; pizzasnurrer, muffins, sjokoladekake og marengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt her og.......og må begynne å bake snart. Den store bakedagen før selskap i ettermiddag.

Meny; pizzasnurrer, muffins, sjokoladekake og marengs.

Nam! Høres ikke feil ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam! Høres ikke feil ut!

Nesten ferdig nå, bare pizzasnurrer igjen:) Bakte og matmuffins med mandelmel/egg/skinke/revet cheddar/basilikum og oregano til meg selv, siden magen min ikke er så innmari glad i mel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioioi....meldt 2 siffret temp her nede i til helga, dette blir spennende!

Prøve i termodynamikk og likevekt mellom kjemiske stoffer avlagt, forbannet skit!

blæ! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ferdig nå, bare pizzasnurrer igjen:) Bakte og matmuffins med mandelmel/egg/skinke/revet cheddar/basilikum og oregano til meg selv, siden magen min ikke er så innmari glad i mel..

Det høres kjempegodt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempegodt ut :)

Det er kjempegodt:) Så kan jeg kose meg med det mens resten spiser pizzasnurrer (er innmari godt med pizzasnurrer og forsåvdidt.......)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er kjempegodt:) Så kan jeg kose meg med det mens resten spiser pizzasnurrer (er innmari godt med pizzasnurrer og forsåvdidt.......)!

Er ikke invitert jeg da??? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Kan noen ta dørstokkmila for meg? Burde reist for å trene. Helst før 17.00 når innvasjonen på treningssenteret starter. Men det er fredag og sofaen er så goood.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Jeg kan slepe deg ut døra og kjøre deg dit du skal om du programmerer meg til å trene. :P

Nei faen heller. Samvittigheten blir ikke bedre av å sture. Tar turen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...