Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter

"Veit du kva? Du tenner meg verkeleg, mogeleg det er logoen din som spelar inn. Det er ikkje noko å verte skremd av, for eg er ein gamal mann og trufast mot kona mi. Men du verkar så sjølvmedviten, og tekstene dine liksom glør i auga av seksuell energi."

Det

Om du les litt lenger opp så ser du kven som har skrive det til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du les litt lenger opp så ser du kven som har skrive det til meg

Jeg fikk med meg det :P Meh, nvm, tror ikke du har lest spirituelle ting lengre.

Stikker ut, preikast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What. Ikke stakkars fine Bryggen vel? *litt beymret*

Litt lenger inne, men ikke så veldig langt i fra. Tre branner i nærheten av hverandre samtidig. Smells fishy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så mange bekymringer, så liten tid, så lite hjelp å få. Et skritt forover 44390490 tilbake. Jeg er tilbake der jeg startet for 3 år siden. Burde kanskje skrive bok om det. Den skal hete "Min kamp om å få et helvetes lite snev av hjelp" :fnise: Lang kamp, lang kamp, men ser humoren i det :fnise: Jeg er drittlei, men gir ikke opp.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Huff, så mange bekymringer, så liten tid, så lite hjelp å få. Et skritt forover 44390490 tilbake. Jeg er tilbake der jeg startet for 3 år siden. Burde kanskje skrive bok om det. Den skal hete "Min kamp om å få et helvetes lite snev av hjelp" :fnise: Lang kamp, lang kamp, men ser humoren i det :fnise: Jeg er drittlei, men gir ikke opp.

Husker søsteren min klaget over at hun hele tiden gikk et skritt frem og så falt to tilbake (hun holdt på med en inneveringsoppgave på VGS). Broren min ba henne tørt om å "Snu ryggen til og gå bakover, da". Så det å gå bakover har blitt en egen "You can do it"-frase i min familie. Kom til å tenke på det nå. :P Sorry!

Og stakkars Bergen. Kan folk slutte å sette fyr på vestlandshovedstaden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Huff, så mange bekymringer, så liten tid, så lite hjelp å få. Et skritt forover 44390490 tilbake. Jeg er tilbake der jeg startet for 3 år siden. Burde kanskje skrive bok om det. Den skal hete "Min kamp om å få et helvetes lite snev av hjelp" :fnise: Lang kamp, lang kamp, men ser humoren i det :fnise: Jeg er drittlei, men gir ikke opp.

*kozemozeklem* Får du ikke hjelp av psykolog eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, så mange bekymringer, så liten tid, så lite hjelp å få. Et skritt forover 44390490 tilbake. Jeg er tilbake der jeg startet for 3 år siden. Burde kanskje skrive bok om det. Den skal hete "Min kamp om å få et helvetes lite snev av hjelp" :fnise: Lang kamp, lang kamp, men ser humoren i det :fnise: Jeg er drittlei, men gir ikke opp.

Du har hvertfall litt bevegelse! Ingen skritt er blitt tatt noen gang her i gården :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste over profilen til Tirkes, og alt var sånn "omg kult, nerdedame som liker de samme tinga som meg" helt til jeg leste at hun var gift. Curses. Hvorfor er alle gamerjentene alltid opptatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste over profilen til Tirkes, og alt var sånn "omg kult, nerdedame som liker de samme tinga som meg" helt til jeg leste at hun var gift. Curses. Hvorfor er alle gamerjentene alltid opptatt?

mangelvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Leste over profilen til Tirkes, og alt var sånn "omg kult, nerdedame som liker de samme tinga som meg" helt til jeg leste at hun var gift. Curses. Hvorfor er alle gamerjentene alltid opptatt?

Min teori er at litt for mange gamerjenter blir gamere fordi de er kule nok til å ha et åpent sinn når de treffer gamergutter, og tør å forsøke deres hobbier, i stedt for å bare agroe totalt av at gutta bruker tid på noe annet enn dem. :P

...Men står det ikke at jeg er gift ganske langt oppe i den beskrivelsen? :P Jeg vil ikke være lurenerdemus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...