Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Jeg kan herved bekrefte at Singha sa JA, det er lov. Jeg ringte han og spurte, for en lettelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan herved bekrefte at Singha sa JA, det er lov. Jeg ringte han og spurte, for en lettelse.

Hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man må jo selvfølgelig snakke litt da, men ikke dra de sjukeste sjekkereplikkene liksom. Jeg skal nok ikke game, skal du?

Hva snakker du om? Jeg snakker om å game wow, og dersom man ikke kan snakke så kan man heller ikke være på ventrilo eller teamspeak.

Se for deg da, vår sterke viking warrior Stjerner og planeter skal inn å tanke siste boss i wow, og er klar for å gi TALEN.

Stjener og Planeter: Eg håpje dykk har tatt trana dykks i dag! Til krrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiig! Ååååååååååå Iver Ååssen!

Mens resten sitter å tenker. Han jævelen gjorde at snittet mitt ble trukket ned som faen på vgs. Hun charger inn i siste boss og blir 2 hited for ingen gadd å heale hun pga av snakkingen.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Synnøve Finden sin greske yoghurt er knallgod. Litt for store klumpar og ei elendig skei, men god smak og konistens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

Hva snakker du om? Jeg snakker om å game wow, og dersom man ikke kan snakke så kan man heller ikke være på ventrilo eller teamspeak.

Se for deg da, vår sterke viking warrior Stjerner og planeter skal inn å tanke siste boss i wow, og er klar for å gi TALEN.

Stjener og Planeter: Eg håpje dykk har tatt trana dykks i dag! Til krrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiig! Ååååååååååå Iver Ååssen!

Mens resten sitter å tenker. Han jævelen gjorde at snittet mitt ble trukket ned som faen. Hun charger inn i siste boss og blir 2 hited for ingen ville heale hun pga av snakkingen..

øøø,HÆ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?

Husker du ikke? Jeg ringte å spurte om det var lov til å flørte med flere på en gang. Er bare 10 minutter siden jeg ringte, er du glemsk?

Er du sjefen her inne?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva snakker du om? Jeg snakker om å game wow, og dersom man ikke kan snakke så kan man heller ikke være på ventrilo eller teamspeak.

Men man kan fortsatt game!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Hah, glemmer aldri den dagen Evilposelos kom kjørende opp på Blindern med motorsykkel og denimvest utenpå skinnjakka. Følte seg litt kul da ja :laugh:

Morsomste var egentlig at sykkelen ble totalvraket noen dager etterpå og hun ble nødt til å kjøre sparkesykkel i stedet. Var ikke snakk om å ta beina fatt nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har snakketøyet i orden, det er det ingen tvil om. Når det gjeld flørting er eg flinkare med kroppspråket!

Om eg ikkje flørtar med ein akademikar då. Dei fell for kunnskapen min.

Hmm. Har eg blitt utsatt for noe av detta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aldri! og stolt!

Tror ikke jeg har spilt på 1,5 år? Hehe, er stolt selv! Det var veldig gøy da. Når jeg gikk på ungdomskolen og spilte wow så var man vel 40 stykk som var på teamspeak og skulle drepe en eller annen drage sammen. Krever litt kordinasjon og slikt. Veldig artig..

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Tror ikke jeg har spilt på 1,5 år? Hehe, er stolt selv! Det var veldig gøy da. Når jeg gikk på ungdomskolen var man 40 stykk som var på teamspeak og skulle drepe en eller annen drage sammen. Krever litt kordinasjon og slikt. Veldig artig..

Du, eg er 35 år. Einaste dataspelet eg har spela er Sims og det er sikkert 5 år sidan. Advoktar har ikkje tid til å spele spel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...