Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Hvilke typer?

Toppris, troika, gullbrød, crispo + + +

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når sant skal sies, så er det mange måter å si noe på.
Og ærlig talt, har jeg hatt lyst å vise denne låten til én spesiell person i ganske mange år egentlig.

https://www.youtube.com/watch?v=8PTDv_szmL0

Skrevet

Skjønner ikke huseieren. Nå skal de legge heller ved oppgangen min, men de har bare slengt ut heller og skal ha gress imellom. Ser helt teit ut og jeg kommer til å spa opp helene om vinteren :fnise: Hadde jeg vært dem, hadde jeg lagt heller sammen og limt dem sammen med det man vanligvis bruker til heller. Det hadde sett veldig pent ut. Jeg hadde også valgt en annen farge enn komunegrå.

Skrevet

Åååååååååååååååååååååååååå tålmodigheten min er på 0% etter jobb i dag!

Skrevet

Åååååååååååååååååååååååååå tålmodigheten min er på 0% etter jobb i dag!

Hvorfor det? Hva skjedde på jobb?

Skrevet (endret)

Går det ann å kjøpe supermario til pc? Ikke bilspillet.

Endret av Evilposelos
Gjest Gunfreak
Skrevet

Blir pasta i kremet tomat saus med kjøttboller.

Har blitt godt på tomat saus nå. Tomat purre, melk, kraft fra kjøttbollene, pepper, hvitløk, tabasko.

Skrevet

Hvorfor det? Hva skjedde på jobb?

folk er så sur og tverr! Kjefter og smeller fordi jeg ikke kan trylle frem det de vil. Er ikke min feil at skolen starter på mandag og de skal kjøpe sekk nå
Skrevet (endret)

Nintendo 64 emulator. :jepp: Jeg spilte mange nintendospill på den måten.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080426234056AAPjhev

Takk :laugh:

folk er så sur og tverr! Kjefter og smeller fordi jeg ikke kan trylle frem det de vil. Er ikke min feil at skolen starter på mandag og de skal kjøpe sekk nå

Hva feiler det folk :sjokkert: Hvem er disse menneskene og hvorfor kjefter de ansatte huden full? Altså jeg har ekstremt dårlige dager noen ganger jeg også, men kunne ikke finne på å kjefte på en ansatt som fordi jeg egentlig er sur på meg selv :sjokkert:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Takk :laugh:

Hva feiler det folk :sjokkert: Hvem er disse menneskene og hvorfor kjefter de ansatte huden full? Altså jeg har ekstremt dårlige dager noen ganger jeg også, men kunne ikke finne på å kjefte på en ansatt som fordi jeg egentlig er sur på meg selv :sjokkert:

Pleier å si jeg er en å skylde på, kompis og psykolog når jeg står bak kassen. Virker som om folk ser på meg som en person å dele alt med, mange kommer innom for å slå av en prat ofte fordi jeg tar meg tid til å snakke med de. Koselig det!

Men disse som skylder på meg for alt og kjefter kan holde seg unna!

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg hadde ikke klart serviceyrker. Hadde ikke klart å holde meg rolig i en sånn situasjon.

Skrevet

Jeg hadde ikke klart serviceyrker. Hadde ikke klart å holde meg rolig i en sånn situasjon.

I dag har jeg hatt innom i butikken:

- person dom hyler fordi jeg ikke har det hun vil ha

- gammel dame som mener kortene våre er for dyre, og derfor SKAL ha rabatt

- dame som vil ha rabatt på et pennal fordi det er en liten "flekk" på det (jeg SÅ den ikke engang).... Dette er samme dame som bytter om på prislapper når hun er innom. Hver gang.

- eldre mann som kommer innom for å snakke om gikta si.

Jeg er flink med de fleste da, tålmodig! Får høre av og til at "jeg er så positiv og smilende" :P hurra!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

då er eg tilbake til normalen....

Gjest badeand1
Skrevet

- dame som vil ha rabatt på et pennal fordi det er en liten "flekk" på det (jeg SÅ den ikke engang).... Dette er samme dame som bytter om på prislapper når hun er innom. Hver gang.

Jeg er flink med de fleste da, tålmodig! Får høre av og til at "jeg er så positiv og smilende" :P hurra!

Han mannen hadde jeg klart å prate med. Litt søtt da :P

Hun som bytter om på prislapper hadde jeg kjefta huden full. >< Godtar ikke å bli lurt på den måten.

Sååå jeg skal nok holde meg unna serciveyrker, både for min egen del og kundene sin. :fnise:

Skrevet

Han mannen hadde jeg klart å prate med. Litt søtt da :P

Hun som bytter om på prislapper hadde jeg kjefta huden full. >< Godtar ikke å bli lurt på den måten.

Sååå jeg skal nok holde meg unna serciveyrker, både for min egen del og kundene sin. :fnise:

Ja han snakker jeg alltid med, skikkelig koselig :) men han blir så fornærma om jeg har andre kunder også :ler:

Tipper du hadde klart deg veldig godt :-)

Skrevet

Nja. På en god dag og med snille kunder så :P

:ler: er heldigvis mest av de gode dagene! Jeg er veldig glad i jobben min, bare på dager som denne det er slitsomt, men sånn er det jo med alle jobber :)

Skrevet

Klapp deg selv på skuldra og si til deg selv "jobb vel gjennomført". :danse:

Wtf, noen som fyrer av et skikkelig fyrverkeri an noe slag ute et sted. Skikkelig lang remse med noen slags serie"salutter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...