Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Faen, ikke frist meg a. :P

Leser Bleach men det har jo pause så.

Skrevet

Ja, brød med slafs oppå :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Haha, det var så uforstålig at det ble sendt to ganger :laugh:

Skrevet

Pizza er brød med slafs på :fnise:

Skrevet (endret)

Slafs er slafsette, og nå fikk jeg lyst på kake.. Fjasetråden gjør at jeg vil ha kake hele tiden..

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

:sjokkert: .

Endret av Evilposelos
Skrevet

Ikke nevn kake da. Har spist altfor mye sukkershit idag. Når skal jeg lære at magen ikke liker det? :trist:

Skrevet

Ikke nevn kake da. Har spist altfor mye sukkershit idag. Når skal jeg lære at magen ikke liker det? :trist:

27 desember har du fått nok. :fnise:

Skrevet

27 desember har du fått nok. :fnise:

Åh takk for at du minnet meg på den. :daane:

Skrevet (endret)

Åh takk for at du minnet meg på den. :daane:

Jeg får iallefall alltid nok da. Elsker SJOKOLADE! Men jeg kan ikke spise det. Måtte bare si jeg elsker det :laugh: Vil, vil men får det ikke til :fnise:

Endret av Evilposelos
Skrevet (endret)

Jeg får iallefall alltid nok da. Elsker SJOKOLADE! Men jeg kan ikke spise det. Måtte bare si jeg elsker det :laugh: Vil, vil men får det ikke til :fnise:

Problemet er vel at man kjøper inn litt for mye, når det er helg/høytid og tenker at nå skal en kose seg. Det er nærmest påbudt. :laugh: Tror magen min blåser såpebobler sånn som den rumler. Godt det bare er meg her. :sjokkert:

Endret av Cordelia
Skrevet

Aftens folkens ! :)

Hvor mange av dere er glad i synge med på diverse sanger da?

https://www.youtube.com/watch?v=IWsVAGCeITA

Gjest badeand1
Skrevet

Kjøpte sjokolade for 300 kr igår jeg :laugh: Var sånn ti kr per småsjokolade på ica.

Skrevet

Jeg brukte over 500,- på øl i går, jeg. Angrer litt på det i dag.
Altså, ikke økonomisk sett, men fordi vi ble 7 stk etterhvert og så begynte folk å ta hele runder.

Derfra ut virket det tilsynelatende bra og det var en veldig god stemning. Den er ikke like god i dag dog. :(

Gjest Gunfreak
Skrevet

Kjøpte sjokolade for 300 kr igår jeg :laugh: Var sånn ti kr per småsjokolade på ica.

Jeg har godis slottet nedi gata her, og kjøpte skjokolade trøfler i forskjellige smaker for 100kr, over 1.5 kilo med sjokolade trøfler.

Skrevet

Hvilke typer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...