Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trøtt her og.... vurderte å legge meg på gjesterommet siden mannen bråkte sånn i natt. Men der hadde minstejenta gått og lagt seg i nattens mulm og mørke. Også gadd jeg ikke gå helt til andre siden av huset for å legge meg i hennes seng.

Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøtt her og.... vurderte å legge meg på gjesterommet siden mannen bråkte sånn i natt. Men der hadde minstejenta gått og lagt seg i nattens mulm og mørke. Også gadd jeg ikke gå helt til andre siden av huset for å legge meg i hennes seng.

Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D

Hipp hipp Hurra! :hoppendeglad:

Skrevet

Hipp hipp Hurra! :hoppendeglad:

Litt kjedelig bursdag for henne da.....hun fikk løpetid igår, så hun må ligge på plassen sin, oppå en gammel håndduk. Jeg synes det er superkvalmt med blodflekker overalt.

Vurderer å stikke på apoteket og kjøpe tena lady trusebleier (sånn de bruker på sykehjemmet), og klippe hull til halen. Hun er for stor til libero up&go....

Var et mareritt å gå tur med henne igår og i morges, hun snuste iherdig på alle de gode duftene etter hannhunder, satte alle klørne nedi og nektet å gå en meter før hun var ferdigsnust. Dette gjentok seg ca annenhver meter........ Vanligvis er hun en drøm å gå med, veldig flink. For ikke å snakke om de hannhundene vi møtte på vår vei, de holdt på å gå berserk!

Skrevet

Følg med på undervisningen Dolly!

ikke surr rundt her inne!

:fy_fy:

:P

Skrevet

Følg med på undervisningen Dolly!

ikke surr rundt her inne!

:fy_fy:

:P

Sjæl!

Skrevet

:sjokk: Din lille frekking!!!!

:kjempesinna:

• Liker 1
Skrevet

:sjokk: Din lille frekking!!!!

:kjempesinna:

Sjæl ;-)

Skrevet

Hvor gamle kan hunder bli Maya? 6-7 menneskeår?.....syns det blir litt hjerteskjærende

å måtte ta avskjed med en hund etter så kort tid....:sukk:

Skrevet

Sjæl ;-)

:buss: *på vei ned til Bergen for å ta Dolly*

• Liker 1
Skrevet

:buss: *på vei ned til Bergen for å ta Dolly*

Skal du ta bussen ned hit? Da er jeg jo ferdig på skolen før du kommer!

• Liker 1
Skrevet

Skal du ta bussen ned hit? Da er jeg jo ferdig på skolen før du kommer!

Ok, toget da for svarte!

:tog:

• Liker 1
Skrevet

Hahahah, åå! Jeg er så klein i dag

Skrevet

Ok, toget da for svarte!

:tog:

Kan du ikke fly?

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke fly?

Nei, supermann-evner fikk jeg desverre ikke utdelt av min mor før jeg

kom til verden....:P

• Liker 1
Skrevet

Nei, supermann-evner fikk jeg desverre ikke utdelt av min mor før jeg

kom til verden....:P

Det var dumt :-(

Skrevet

Finner ikke min muskelavslappende krem. Hvor kan den være? Gjettekonkurranse. Vondt i ryggen :(

Skrevet

Finner ikke min muskelavslappende krem. Hvor kan den være? Gjettekonkurranse. Vondt i ryggen :(

Under sofaen :) eller under senga :)

• Liker 1
Skrevet

Hahahah, åå! Jeg er så klein i dag

Hva er dette? Bruker du ordet klein med den betydningen det egentlig har? Eller misforstår jeg?

Skrevet (endret)

Fotoooooo :-(

Endret av Strange Doll
Skrevet (endret)

AAAUUU!

Måtte bare syte litt. Ryggen og magen :(

Nå har jeg tatt opp 3 sukkermaur og fraktet dem tilbake til skogen. Jeg tipper det tar dem 1 dag før de kommer tilbake, men de så veldig redde ut. De løp rundt i glasset som om jorden gikk under. Jeg vet det er en til her, men jeg fikk ikke tak i den :kjempesinna: Skuer etter den fra senga, har så vondt at jeg må ligge, da kan jeg like godt gjøre noe imens.

Endret av Evilposelos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...