Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Påskeferien overstått, hva skal jeg ta meg til nå? Må jo faktisk begynne å lese til eksamen snart.. :/ Kan jeg få en ferie til?

Skrevet

Jeg er tydeligvis begynt å bli syk

Skrevet

Paradise hotel som er så gøy :sjokkert:

Jaaaaaa! :laugh:

Gamle tråden stengt, ny tråd, same old story :P Og kor lenge går den blir stengd att mon tru?

Anyways, hei folkens :)

Såg i den gamle tråden at Noz ville slette seg... Har ho gjort det? :(

La det ligge er du snill, så slipper vi å få denne tråden stengt også. Ønsker ikke diskusjon om Noz,

Skrevet

Men hun er tilbake, stemmer ikke det?

Anyways, håper alle har hatt ei finfin påske! :)

Det har ihvertfall jeg, og nå er jeg SÅ klar for sommer! :kul:

Skrevet

Men hun er tilbake, stemmer ikke det?

Anyways, håper alle har hatt ei finfin påske! :)

Det har ihvertfall jeg, og nå er jeg SÅ klar for sommer! :kul:

Det lukter vår ute! Så deilig!

Skrevet

Jeg venter på møkklukta jeg, DA er det vår i luften :D (og mange andre lumske partikler..) :P

Skrevet

Jeg venter på møkklukta jeg, DA er det vår i luften :D (og mange andre lumske partikler..) :P

Gud, DET savner jeg ikke!! Har vokst opp på landet, og kjenner jeg er glad for å slippe den lukta :ler:

Skrevet

Gud, DET savner jeg ikke!! Har vokst opp på landet, og kjenner jeg er glad for å slippe den lukta :ler:

Jeg bodde også på landet før, men synes allikevel det er vårtegn selv om det lukter fælt :P

Skrevet

Jeg bodde også på landet før, men synes allikevel det er vårtegn selv om det lukter fælt :P

:ler: joda det er jo kanskje det!

Gjest badeand1
Skrevet

Heldig jeg må være som bor på et luktfritt sted. :laugh: (sånn angående møkklukt)

Skrevet

Heldig jeg må være som bor på et luktfritt sted. :laugh: (sånn angående møkklukt)

Det finnes bedre lukter ja :ler:

Skrevet

La det ligge er du snill, så slipper vi å få denne tråden stengt også. Ønsker ikke diskusjon om Noz,

Har ingen planar om å starte nokon ny diskusjon, var berre eit ja/nei - spørsmål om ho framleis er her...

Anyways,håper alle har hatt ei fin påske :blomst:

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

En god dag i dag! :) Fikk tilbake en del på skatten og har også fått beskjed om at jeg har leilighet til sommeren/høsten. Kun til leie, men den er perfekt for meg :danse:

Skrevet

Hvordan fikk du til det? :fnise:

Den superscript/subscript funksjonen på annenhver bokstav.....:ler:

Daybreak er tilbake! :danse::danser:

Skrevet

En god dag i dag! :) Fikk tilbake en del på skatten og har også fått beskjed om at jeg har leilighet til sommeren/høsten. Kun til leie, men den er perfekt for meg :danse:

Gratulerer :D

Åå, jeg vil også flytte!

Skrevet

Har ingen planar om å starte nokon ny diskusjon, var berre eit ja/nei - spørsmål om ho framleis er her...

Anyways,håper alle har hatt ei fin påske :blomst:

Hun forsvant, men savnet ble for stort, så hun kom tilbake igjen:)

Hatt ei fin påske her, selv om Bjorli gikk i dass (bokstavelig talt...hø-hø) pga norovirus.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Gratulerer :D

Åå, jeg vil også flytte!

Tusen takk :laugh:

Ja, jeg kjenner følelsen, for å si det sånn! Så veldig godt at jeg har funnet en bra leilighet i området jeg aller helst vil bo! Så nå er jeg suuperglad :hoppendeglad:

Hvorfor vil du flytte da, Marsupilami?

Skrevet

Lager jeg eller du? :-)

Jeg lagde, og det er ikke så veeeeldig mye igjen!
Skrevet

Tusen takk :laugh:

Ja, jeg kjenner følelsen, for å si det sånn! Så veldig godt at jeg har funnet en bra leilighet i området jeg aller helst vil bo! Så nå er jeg suuperglad :hoppendeglad:

Hvorfor vil du flytte da, Marsupilami?

Så bra, herlig når alt klaffer! :D Fin leilighet?

Jeg vil flytte til en stoor leilighet med mange vinduer ut mot sjøen, men som allikevel er billig :P Vet du om mange slike? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...