Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Trøtt her og.... vurderte å legge meg på gjesterommet siden mannen bråkte sånn i natt. Men der hadde minstejenta gått og lagt seg i nattens mulm og mørke. Også gadd jeg ikke gå helt til andre siden av huset for å legge meg i hennes seng.

Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt her og.... vurderte å legge meg på gjesterommet siden mannen bråkte sånn i natt. Men der hadde minstejenta gått og lagt seg i nattens mulm og mørke. Også gadd jeg ikke gå helt til andre siden av huset for å legge meg i hennes seng.

Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D

Hipp hipp Hurra! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp Hurra! :hoppendeglad:

Litt kjedelig bursdag for henne da.....hun fikk løpetid igår, så hun må ligge på plassen sin, oppå en gammel håndduk. Jeg synes det er superkvalmt med blodflekker overalt.

Vurderer å stikke på apoteket og kjøpe tena lady trusebleier (sånn de bruker på sykehjemmet), og klippe hull til halen. Hun er for stor til libero up&go....

Var et mareritt å gå tur med henne igår og i morges, hun snuste iherdig på alle de gode duftene etter hannhunder, satte alle klørne nedi og nektet å gå en meter før hun var ferdigsnust. Dette gjentok seg ca annenhver meter........ Vanligvis er hun en drøm å gå med, veldig flink. For ikke å snakke om de hannhundene vi møtte på vår vei, de holdt på å gå berserk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D

Hvor gamle kan hunder bli Maya? 6-7 menneskeår?.....syns det blir litt hjerteskjærende

å måtte ta avskjed med en hund etter så kort tid....:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:buss: *på vei ned til Bergen for å ta Dolly*

Skal du ta bussen ned hit? Da er jeg jo ferdig på skolen før du kommer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta bussen ned hit? Da er jeg jo ferdig på skolen før du kommer!

Ok, toget da for svarte!

:tog:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke fly?

Nei, supermann-evner fikk jeg desverre ikke utdelt av min mor før jeg

kom til verden....:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, supermann-evner fikk jeg desverre ikke utdelt av min mor før jeg

kom til verden....:P

Det var dumt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke min muskelavslappende krem. Hvor kan den være? Gjettekonkurranse. Vondt i ryggen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finner ikke min muskelavslappende krem. Hvor kan den være? Gjettekonkurranse. Vondt i ryggen :(

Under sofaen :) eller under senga :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, åå! Jeg er så klein i dag

Hva er dette? Bruker du ordet klein med den betydningen det egentlig har? Eller misforstår jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAUUU!

Måtte bare syte litt. Ryggen og magen :(

Nå har jeg tatt opp 3 sukkermaur og fraktet dem tilbake til skogen. Jeg tipper det tar dem 1 dag før de kommer tilbake, men de så veldig redde ut. De løp rundt i glasset som om jorden gikk under. Jeg vet det er en til her, men jeg fikk ikke tak i den :kjempesinna: Skuer etter den fra senga, har så vondt at jeg må ligge, da kan jeg like godt gjøre noe imens.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...