Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Jeg er fornøyd bare det er varmt jeg. Og sol... Da hadde du sett en stk fornøyd Calavi! Men, vi kan ikke dra alt for langt for jeg har flyskrekk :(

Da tar vi det varmeste stedet som ligger nærmest med fly. ELLER vi tar bussen! :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den serien som begynner i kveld som heter Carrie, er ikke det liksom om Carrie før hun kom til sex og singelliv?? har lest de bøkene som er basert på livet hennes før New York, og de er litt bra. Gleder meg til å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Da tar vi det varmeste stedet som ligger nærmest med fly. ELLER vi tar bussen! :buss:

Deal!

Den serien som begynner i kveld som heter Carrie, er ikke det liksom om Carrie før hun kom til sex og singelliv?? har lest de bøkene som er basert på livet hennes før New York, og de er litt bra. Gleder meg til å se :D

Det stemmer. Jeg tror faktisk ikke jeg vil se den jeg, tror jeg bare kommer til å sammenlikne veldig med SATC, og jeg tviler sterkt på at det kan sidestilles med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal!

Det stemmer. Jeg tror faktisk ikke jeg vil se den jeg, tror jeg bare kommer til å sammenlikne veldig med SATC, og jeg tviler sterkt på at det kan sidestilles med det..

Jeg er helt sikker på at det ikke kan det... men skal prøve å gi det en sjanse siden bøkene faktisk var ganske bra :) Håååper det er bra!

Når skal vi busse til varmere strøk? Jeg må få bikinikropp først :vekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Jeg er helt sikker på at det ikke kan det... men skal prøve å gi det en sjanse siden bøkene faktisk var ganske bra :) Håååper det er bra!

Når skal vi busse til varmere strøk? Jeg må få bikinikropp først :vekt:

Jeg tror det er greit jeg ikke har lest bøkene, jeg synes alltid at serier/filmer er så himla mye dårligere enn bøkene.. Jeg har en tendens til å se ting et par år senere enn alle andre, så kanskje jeg gir det en sjans om et par-tre år :fnise:

Du kan si i fra når bikinikroppen er klar du, så drar vi! Skal jeg trene opp min så kommer vi oss ikke av sted neste år eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er greit jeg ikke har lest bøkene, jeg synes alltid at serier/filmer er så himla mye dårligere enn bøkene.. Jeg har en tendens til å se ting et par år senere enn alle andre, så kanskje jeg gir det en sjans om et par-tre år :fnise:

Du kan si i fra når bikinikroppen er klar du, så drar vi! Skal jeg trene opp min så kommer vi oss ikke av sted neste år eller noe!

Pleier å være sånn selv også, men prøøøver å følge med når det går sånn at jeg har noe å snakke med jentene i klassen om :sjenert:

hahaha tror ikke det går noe fortere med meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget stille! Er ikke så mye inne på Kg selv for tiden, men når jeg først er inne så ser jeg det har vært rolig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kvirre-vitt!" :) Det går alltid litt i bølger på nett, men vi får bare fortsette så kommer det fort nok flere som henger seg på etter hvert. Godmorgen til dere!

Jeg er litt på forskudd og gratulerer maya med sitt neste innlegg nummer 7777....det er et fint og sterkt tall! :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer maya! Hurra! (Hadde jeg vært på pc nå hadde det vært en kul smiley her nå) :D

Mistet bussen med sekunder. Flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæh?? Gratulerer med hva??

Edit;

Glem det, jeg la merke til det nå :fnise: Skylder på at jeg er trøtt, snorkemannen min holdt konsert i hele natt, i tillegg til at han sparket med beina i søvne......

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...