orgus Skrevet 13. august 2013 #8481 Skrevet 13. august 2013 Huff, jeg er fæl. Sto utenfor sykehuset idag og plutselig hører jeg et helikopter. Luftambulanse! Kjørte inn på den der plassen den lander på og jeg sto rundt 20 meter unna. Spennende! Hadde håpa på litt blod og sånn men så var det bare en eldre mann gitt. De ambulansefolkene tok det skikkelig rolig også så var vel ikke noe hast. Men faen, når jeg for det første ser en luftambulanse så syns jeg det kan være litt action altså. Funfact, jeg meldte meg opp til helikopterutdanning en gang
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. august 2013 Forfatter #8482 Skrevet 13. august 2013 Tja, du er jo inne på noe, for litt sliten er jeg jo. Men det er bare KG jeg blir sliten av i disse dager. Men i et annet perspektiv, hvordan kan jeg bli sliten av noe sånt som KG ? Hva skulle vi gjort uten liksom? Eller bedre, hva hadde skjedd uten..? Det er jo litt artig å tenke på i blant. Hvis en ser tilbake på livet, om hvordan tilfeldighetene har lagt frem en sti. En historie. Frem til nå.. Og i morgen. Osv.. Det skal ikke mange tilfeldighetene til, før hele livet snur og tar en helt ny retning plutselig. Har man ikke kvinneguiden, har man tv Men hva slags saker er det du blir sliten av?
Gjest Mundane Skrevet 13. august 2013 #8483 Skrevet 13. august 2013 Huff, jeg er fæl. Sto utenfor sykehuset idag og plutselig hører jeg et helikopter. Luftambulanse! Kjørte inn på den der plassen den lander på og jeg sto rundt 20 meter unna. Spennende! Hadde håpa på litt blod og sånn men så var det bare en eldre mann gitt. De ambulansefolkene tok det skikkelig rolig også så var vel ikke noe hast. Men faen, når jeg for det første ser en luftambulanse så syns jeg det kan være litt action altså. Rart karmaen din er så dårlig? :O
Tusenpusen Skrevet 13. august 2013 #8484 Skrevet 13. august 2013 Har man ikke kvinneguiden, har man tv Men hva slags saker er det du blir sliten av? Det går så mye søppel på TV. Hva med serier. Kommet ny episode av Broen kanskje? På utenlandsk ? Og hva slags saker..? Hehe. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang.
orgus Skrevet 13. august 2013 #8485 Skrevet 13. august 2013 Det går så mye søppel på TV. Hva med serier. Kommet ny episode av Broen kanskje? På utenlandsk ? Faen broen altså, var så vidt jeg klarte en episode av den svensk/danske-versionen. Hun dama var jo bare helt kanonsnål og ikke troverdig i det hele tatt
Gjest badeand1 Skrevet 13. august 2013 #8486 Skrevet 13. august 2013 Du er ny i storbyen, er du ikke? Storby? Jeg sto i 20 min og så på noe sånt for noen uker siden. Sprute hva som foregikk, for det var publikum like ved sykebilen. Det var en mann som hadde kjørt av veien på motorsykkel og var hardt skadet. Politi, 2 sykebiler og helikopter var på stedet. Da helikopteret lettet, var han ikke med. Jeg så en som brast i gråt og flere sa han nok var død nå Jeg løp hjem og trykket F5 på saken i lokalavisa et par timer. Heldigvis hadde sykebilen tatt han med. Han var hardt skadet, men stabil. Det er sånn action jeg håpa på å få se.. Bra det gikk bra med han da. Funfact, jeg meldte meg opp til helikopterutdanning en gang Virker så spennende! Men da må man jo tørre å fly. Noe ikke jeg tør. Rart karmaen din er så dårlig? :O Jeg tenkte på det samme...
Tusenpusen Skrevet 13. august 2013 #8487 Skrevet 13. august 2013 Faen broen altså, var så vidt jeg klarte en episode av den svensk/danske-versionen. Hun dama var jo bare helt kanonsnål og ikke troverdig i det hele tatt Hehe. Jeg har ikke sett den dansk/svenske jeg altså. Jeg sjekket det litt ut på youtube, men syntes ikke det så så veldig heftig ut, på øresundbrua liksom. Den jeg så var på grensen mellom USA og Mexico. Og med litt mer american-style over det hele, som gjør det en smule mer underholdene kanskje.
Singha Skrevet 13. august 2013 #8490 Skrevet 13. august 2013 Storby? Må da være ganske stor by, i norsk målestokk, for å ha helikopterlandingsplass på sykehus vel?
Gjest badeand1 Skrevet 13. august 2013 #8491 Skrevet 13. august 2013 Er en slags by hvertfall, men ikke byby sånn som oslo.
Singha Skrevet 13. august 2013 #8492 Skrevet 13. august 2013 Finnes bare en byby som Oslo i Norge. Heldigvis.
orgus Skrevet 13. august 2013 #8493 Skrevet 13. august 2013 Virker så spennende! Men da må man jo tørre å fly. Noe ikke jeg tør. Ja det virker dritkult :D Er også dritdyrt om du ikke har noen til å betale for det Hehe. Jeg har ikke sett den dansk/svenske jeg altså. Jeg sjekket det litt ut på youtube, men syntes ikke det så så veldig heftig ut, på øresundbrua liksom. Den jeg så var på grensen mellom USA og Mexico. Og med litt mer american-style over det hele, som gjør det en smule mer underholdene kanskje. Hehe ja ser den. Kunne nok godt ha fungert uten den dama for min del, men litt tidlig å se etter bare en episode kanskje.. Kan jo være hun som gjør serien for alt jeg vet
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. august 2013 #8495 Skrevet 13. august 2013 er det for tidleg å leggja seg?
Gjest Gunfreak Skrevet 13. august 2013 #8496 Skrevet 13. august 2013 er det for tidleg å leggja seg? Ja, voksne jenter som deg blir riset på stumpen om de legger seg før 23.
Singha Skrevet 13. august 2013 #8497 Skrevet 13. august 2013 Ja, voksne jenter som deg blir riset på stumpen om de legger seg før 23. Frem til 23 da? Straffen må vel passe forbrytelsens alvorsgrad.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. august 2013 #8498 Skrevet 13. august 2013 Ja, voksne jenter som deg blir riset på stumpen om de legger seg før 23.
orgus Skrevet 13. august 2013 #8499 Skrevet 13. august 2013 er det for tidleg å leggja seg? 24 er mer passende.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. august 2013 #8500 Skrevet 13. august 2013 24 er mer passende. Eg har sto opp kl 730 i dag, har sitte på eit veldig laangdrygt kurs, shopping med mamma også sit eg her. Uff, eg er trøytt. Men veit eg ikkje legg meg får tolv så....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå