Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uhm. Men hvorfor? :P

Fordi det virket som om du var sliten :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden Moseposen og Morten er så hemmelighetsfulle så nekter eg plent å si noe om eg har hatt det fint. Om det så e på sofaen eller månen!

Er det ikke fint på månen? :sjokkert: Var det romvesen som i Apollo 13?

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

La ikke merke til det :ler:

Da bor vi nok ikke på samme sted

Skrevet

Den har jeg ikke sett.

Den heveder at grunnen til at man ikke drar til månen igjen, er fordi det er romvesen der. Det er private opptak som har lekket ut heveder dem. Filmen er kjedelig er litt kjedelig, men faen som man skvetter av og til.

Skrevet

Alle vet at det er nazister som befolker månen i dag. De venter bare på det rette tidspunktet å slå tilbake på.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Huff, den filmen altså. (iron sky)

Endret av Mortem
Skrevet

De blir nok spist opp av romvesene.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Håper du er ironisk :laugh: (singha)

Endret av Mortem
Skrevet

Nei? Av og til er det kjekt å se useriøse filmer. Apollo 18 har sikkert samme effekt for andre, f.eks.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Huff, jeg er fæl. Sto utenfor sykehuset idag og plutselig hører jeg et helikopter. Luftambulanse! Kjørte inn på den der plassen den lander på og jeg sto rundt 20 meter unna. Spennende! :laugh: Hadde håpa på litt blod og sånn men så var det bare en eldre mann gitt.

De ambulansefolkene tok det skikkelig rolig også så var vel ikke noe hast. Men faen, når jeg for det første ser en luftambulanse så syns jeg det kan være litt action altså.

Endret av Mortem
Skrevet

Fordi det virket som om du var sliten :fnise:

Tja, du er jo inne på noe, for litt sliten er jeg jo. Men det er bare KG jeg blir sliten av i disse dager.

Men i et annet perspektiv, hvordan kan jeg bli sliten av noe sånt som KG ?

Hva skulle vi gjort uten liksom? Eller bedre, hva hadde skjedd uten..?

Det er jo litt artig å tenke på i blant. Hvis en ser tilbake på livet,

om hvordan tilfeldighetene har lagt frem en sti. En historie. Frem til nå.. Og i morgen. Osv..

Det skal ikke mange tilfeldighetene til, før hele livet snur og tar en helt ny retning plutselig.

Skrevet

Huff, jeg er fæl. Sto utenfor sykehuset idag og plutselig hører jeg et helikopter. Luftambulanse! Kjørte inn på den der plassen den lander på og jeg sto rundt 20 meter unna. Spennende! :laugh: Hadde håpa på litt blod og sånn men så var det bare en eldre mann gitt.

De ambulansefolkene tok det skikkelig rolig også så var vel ikke noe hast. Men faen, når jeg for det første ser en luftambulanse så syns jeg det kan være litt action altså.

Du er ny i storbyen, er du ikke?

• Liker 1
Skrevet

Jeg sto i 20 min og så på noe sånt for noen uker siden. Sprute hva som foregikk, for det var publikum like ved sykebilen. Det var en mann som hadde kjørt av veien på motorsykkel og var hardt skadet. Politi, 2 sykebiler og helikopter var på stedet.

Da helikopteret lettet, var han ikke med. Jeg så en som brast i gråt og flere sa han nok var død nå :sjokkert:

Jeg løp hjem og trykket F5 på saken i lokalavisa et par timer. Heldigvis hadde sykebilen tatt han med. Han var hardt skadet, men stabil.

Skrevet

Tja, du er jo inne på noe, for litt sliten er jeg jo. Men det er bare KG jeg blir sliten av i disse dager.

Men i et annet perspektiv, hvordan kan jeg bli sliten av noe sånt som KG ?

Hva skulle vi gjort uten liksom? Eller bedre, hva hadde skjedd uten..?

Det er jo litt artig å tenke på i blant. Hvis en ser tilbake på livet,

om hvordan tilfeldighetene har lagt frem en sti. En historie. Frem til nå.. Og i morgen. Osv..

Det skal ikke mange tilfeldighetene til, før hele livet snur og tar en helt ny retning plutselig.

Hei, hei, hei! Husk hva du skrev:

Fun fact; jeg orker ikke KG noe særlig i dag.

Skrevet

OooooOOoooOOoooh ! Fikk du oppleve action?! :) Så spennende da! Og du fikk stå like ved. :hug:

Huff, det er mye støy med dem helikopterene skal jeg si deg.

Og de tar det som regel svæææært rolig når de skal lande på den plassen der.

Jeg hadde forøvrig kontor i bygget rett nedenfor der. Men den rampen er jo relativt ny, men etter den kom så ble jeg ikke like glad i å være så i nærheten av så spennende action akkurat.

Skrevet (endret)

Hei, hei, hei! Husk hva du skrev:

Touché.

Jeg glemte dét. :(

Endret av Tusenpusen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...