Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Noen som har peiling på styrketrening som gidder å hjelpe meg litt? Må være en som har peiling, altså, kan en del selv.

Har ikke så mye peil, men kan holde vekter for deg og stønne hver gang du går ned i knebøy og jeg ser rompa di.

Da vil jeg heller drepe de raskt altså :o

Den gode nyheten er at fluer ikke kan føle smerte eller frykt, så bar gå gal å torturer dem så mye du vil, de vil ikke merke det en gang.

Gjest badeand1
Skrevet

Den gode nyheten er at fluer ikke kan føle smerte eller frykt, så bar gå gal å torturer dem så mye du vil, de vil ikke merke det en gang.

Kilder?

Skrevet

Det er ikke så altfor langt herfra. Men med kjole++, gave og utdrikninglag er det nok blitt ihverftall fire tusen kroner. :sjokkert: Og mer blir det nok....Det er ihvertfall mye penger for meg. :trist:

Jeg skjønner. Du får trøste deg med at det bare er denne gangen hun gifter seg, får vi håpe :)

De har en hobby, den heter, la oss plage mortem!

Jeg har nå hosta på meg hodepine

De plager meg også. Jeg er ikke helt sikker på om det er en knott eller bananflue, men den har faste tidspunkt den svever over pcen min og setter seg overalt på meg. Når jeg vifter den vekk, går den til angrep og prøver å komme inn i nesa mi, wtf?

Hallo. :)

Heihei! :)

Skrevet (endret)

Jeg skjønner. Du får trøste deg med at det bare er denne gangen hun gifter seg, får vi håpe :)

Hehe, ja får da inderlig håpe det. :fnise: Neida, skal bli koselig å se henne godt gift. Finnes verre folk å bruke penger på enn ens nærmeste venniner. :laugh:

Endret av Cordelia
Skrevet

Hallo.. Får ikke sove.. Ligger på verdens værste madrass på ett hotell i Hellas.. Man ser seriøst alle de fjærene i madrassen. Er dette normalt? Puta er også hard som stein:(

Gjest badeand1
Skrevet

Hallo. :)

Hei! ^^ Er du ny her?

Hallo.. Får ikke sove.. Ligger på verdens værste madrass på ett hotell i Hellas.. Man ser seriøst alle de fjærene i madrassen. Er dette normalt? Puta er også hard som stein:(

Hmm..det er normalt hvis senga er slitt tror jeg. :P

Skrevet

Hei! ^^ Er du ny her?

Hmm..det er normalt hvis senga er slitt tror jeg. :P

Uff da er den ganske slitt :( tror jeg må ta legge en strandmadrass under lakenet i morgen :)

Skrevet

Snu den?

Gjest badeand1
Skrevet

Uff da er den ganske slitt :( tror jeg må ta legge en strandmadrass under lakenet i morgen :)

Problem solved. :nigo: Kanskje du kan kjøpe ei billig pute også.

Skrevet

Snu den?

Å det var ett godt forslag, skal prøve i morgen, kan ikke vekke mannen nå :)

Skrevet

Problem solved. :nigo: Kanskje du kan kjøpe ei billig pute også.

Ja må på putejakt, det er helt klart ;)

Skrevet

Åssen har mannen sovna om madrassa suger?

Skrevet

Og om du er på hotell? Hvorfor ikke bare klage til hotellet?

Skrevet

Han sover overalt han, også er han ikke så knokete som meg.. :) tror dere hotellet har flere madrasser da? Hater å klage :( hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...