Strange Doll Skrevet 28. mai 2013 #4201 Del Skrevet 28. mai 2013 er så sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 28. mai 2013 #4202 Del Skrevet 28. mai 2013 er så sliten Vel du blir enda mer sliten om du løper rundt i en sirkel og vaier med armene på den måten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 28. mai 2013 #4203 Del Skrevet 28. mai 2013 Gratulerer Tonje, og hyggelig å se der her inne! Takk! Turen hjem fra skolen var ikke like ålreit. Så fort eksamens-adrenalinen hadde lagt seg kjente jeg hvor elendig jeg følte meg. Satt på bussen og følte at jeg holdt på å besvime og/eller kaste opp, skikkelig uggen følelse. Ufattelig deilig å komme hjem! Men jeg er fortsatt ved godt mot, for uansett form er det sinnsykt godt å ha unnagjort eksamen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mai 2013 #4204 Del Skrevet 28. mai 2013 Vel du blir enda mer sliten om du løper rundt i en sirkel og vaier med armene på den måten der. Nei. Det er avslapning for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. mai 2013 #4205 Del Skrevet 28. mai 2013 Er her jeg! Har bare hatt problemer med å logge inn, husker verken passord eller registreringsmail. Lagte ny Den 2'ern ødelegger hele nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #4206 Del Skrevet 28. mai 2013 Er her jeg! Har bare hatt problemer med å logge inn, husker verken passord eller registreringsmail. Lagte ny Det viktigste er at du er tilbake Men det er en nerdmedsverd i mellom deg og den andre brukeren. NerdMedSverd1 er ikke her. Du hoppet over et tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #4207 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Nå regner det her. Det er bra, da gror gresset fortere. På den måten kan jeg late som om jeg er opptatt i helgene Endret 28. mai 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 28. mai 2013 #4208 Del Skrevet 28. mai 2013 Takk! Turen hjem fra skolen var ikke like ålreit. Så fort eksamens-adrenalinen hadde lagt seg kjente jeg hvor elendig jeg følte meg. Satt på bussen og følte at jeg holdt på å besvime og/eller kaste opp, skikkelig uggen følelse. Ufattelig deilig å komme hjem! Men jeg er fortsatt ved godt mot, for uansett form er det sinnsykt godt å ha unnagjort eksamen :D Da har vi hatt det ganske likt i dag, Tonje Hadde selv norskeksamen i dag, og formen har ikke vært på topp de siste dagene. Synes det gikk overraskende greit på eksamen, men så fort jeg var ferdig så kjente jeg meg skikkelig dårlig! Men, som du sier, kjempegodt å være ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 28. mai 2013 #4209 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Jeg får bare se for meg at han ser ut som avataren sin da Jeg har ikke gult hår, men jeg er vel mørke-blond? Jeg er fargeblind så jeg vet ikke. Hvorfor så nyskjerrig på meg da poselos? Jeg og Mortem har preiket litt, så ja, da var det bare naturlig å vise henne Synes hun er kjempe ålreit. Er fremdeles syk Jeg vil se paradise hotel, men streamen funker jo ikke.. Endret 28. mai 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 29. mai 2013 #4210 Del Skrevet 29. mai 2013 God morgen alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 29. mai 2013 #4211 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Den 2'ern ødelegger hele nicket. Det viktigste er at du er tilbake Men det er en nerdmedsverd i mellom deg og den andre brukeren. NerdMedSverd1 er ikke her. Du hoppet over et tall Gni det inn a, får ikke byttet tilbake :rasende: Edit: Hører på Freestyler - Bomfunk MCs Endret 29. mai 2013 av NerdMedSverd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 29. mai 2013 #4212 Del Skrevet 29. mai 2013 Nå er det bare 12 dager igjen til sommerferie, jippi!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. mai 2013 #4213 Del Skrevet 29. mai 2013 Gretten, har ikke fått japanerne jeg har ventet på, ei heller de japanske husene eller palmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 29. mai 2013 #4214 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Ok, Discovery taper seg mer og mer. Nå er det et program om at det kan eksistere havfruer. konspirasjonteorier om at myndigheter skal holde unna opplysninger. Wtf?! De har virkelig ikke mer stoff og ta av. Nat. Geo er ikke mye bedre blitt. Endret 29. mai 2013 av Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 29. mai 2013 #4215 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Du glemte History Channel: Endret 29. mai 2013 av Singha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 29. mai 2013 #4216 Del Skrevet 29. mai 2013 Hihi, ikke sant. Men jeg hadde trodd mer på alien eller bigfoot, før jeg trodde på havfruer altså. Dog hvis man vil kan man jo fore dagdrømmer man hadde etter Den lille Havfruen. Jeg mener det hadde jo vært kult, å vært halvt fisk, hvis man bodde i varmere trakter, det ikke eksisterte haier og andre tannbaserte dyr. History channel ja. Klikker innom hvis jeg hos foreldrene mine. Er jo bare storage wars eller hva søren det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 29. mai 2013 #4217 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Dette blir bare dummere og dummere. Han som prøvde å drikke en kanne vann, for så å skvette rundt for å provosere frem en yeti, var iallefall morsom........ Endret 29. mai 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 29. mai 2013 #4218 Del Skrevet 29. mai 2013 Bloop!! :skratte: :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaFrosk Skrevet 29. mai 2013 #4219 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er egentlig ufattelig hvor mye en liten finger kan blø :| 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 29. mai 2013 #4220 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Det er egentlig ufattelig hvor mye en liten finger kan blø :| Jepp!Det kan du si. Noen ganger skulle en tro hele fingeren hadde blitt kappet av. Endret 29. mai 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå