Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ja, men ikke om natten. Politiet advarte meg mot det, sa at man burde være flere om natten om man gikk derfra til sentrum eller andre veien.

Viss du er en jente ja, er du en langhåret mann med skjegg, not so much.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du er en jente ja, er du en langhåret mann med skjegg, not so much.

Mortem er ei jente, fy på deg :sjokkert: Nå må du passe på henne siden du sa det.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Mortem er ei jente, fy på deg :sjokkert: Nå må du passe på henne siden du sa det.

Men hun vil jo ikke flytte til bislett siden det finnes noen random unger her,

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Drepe dyr?? :hakeslepp: Jeg?? Er du gal!

Er ikke det ganske obvious? :laugh:

jo, eg tenkte det gjekk over til eit retorisk spørsmål akkurat i det eg posta det....

Skrevet

Men hun vil jo ikke flytte til bislett siden det finnes noen random unger her,

Da blir det vanskelig. De er overALt :sjokkert:

Gjest badeand1
Skrevet

Da blir det vanskelig. De er overALt :sjokkert:

Forferdelig, ikke sant? :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Forferdelig, ikke sant? :sukk:

Jo iallefall når de bråker :fnise:

Gjest LadySizz
Skrevet

Går det an å ha på for mye leverpostei på brødskiven? Jeg tror nemmelig det ikke er mulig! :spise:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Går det an å ha på for mye leverpostei på brødskiven? Jeg tror nemmelig det ikke er mulig! :spise:

Jeg pleier heller å ha en brødskive UNDER leverposteien min.

Gjest LadySizz
Skrevet

Jeg pleier heller å ha en brødskive UNDER leverposteien min.

Haha,ja det blir litt i samme duren her :P

Skrevet

Om du ikke klarer bite over tror jeg det er for mye.

Skrevet

Tror ikke det, spesielt om du har bacon og sylteagurk på.. åååh nå fikk jeg lyst på....

Gjest LadySizz
Skrevet

Tror ikke det, spesielt om du har bacon og sylteagurk på.. åååh nå fikk jeg lyst på....

Her går det i majones og agurk/paprika på toppen.. MMMM :D

Skrevet

Smoerbroed-med-leverpostei-og-sproestekt-bacon.jpg

Nam nam nam.

Skrevet

Her går det i majones og agurk/paprika på toppen.. MMMM :D

Majones har jeg ikke prøvd med leverpostei før, men hørtes ikke feil ut.. Nå ble jeg missunnelig bare.... damn you!

Gjest LadySizz
Skrevet

Majones har jeg ikke prøvd med leverpostei før, men hørtes ikke feil ut.. Nå ble jeg missunnelig bare.... damn you!

Anbefales! :)

Hahaha,jeg mesker meg i leverpostei :fnise:

Skrevet

Gamle damer feirer best. Med godt selskap, alt for mye god mat og kortspill/brettspill, kom vi oss ikke i seng før i halv fire-firetida i natt. I dag har vi hatt god frokost, sendt hjem de siste gjestene og kost oss i roen som senket seg. Lykken er en rolig søndag.

Gjest LadySizz
Skrevet

Gamle damer feirer best. Med godt selskap, alt for mye god mat og kortspill/brettspill, kom vi oss ikke i seng før i halv fire-firetida i natt. I dag har vi hatt god frokost, sendt hjem de siste gjestene og kost oss i roen som senket seg. Lykken er en rolig søndag.

Og hva ble feiret? :)

Gjest Gunfreak
Skrevet

For på mandag er det, hookers, coke, black jack and booze!

Skrevet

Og hva ble feiret? :)

Denne gamle dama :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...