Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjeder meg noe så grusomt

Gjest LadySizz
Skrevet

kjeder meg noe så grusomt

Da er vi to.

Skrevet

Da er vi to.

Hva er det du gjør eller ikke gjør på da?

Skrevet

Er det deg? Hvis ja, så er du utrolig pen. :)

Ja, thats me, takk

Gjest LadySizz
Skrevet

Hva er det du gjør eller ikke gjør på da?

Nei nå kjeder jeg meg såpass at jeg har spilt bingo av alle ting på FB.. Jepp,I`m really bored.. Huff :P

Enn du?

Skrevet

Nei nå kjeder jeg meg såpass at jeg har spilt bingo av alle ting på FB.. Jepp,I`m really bored.. Huff :P

Enn du?

hehe, det har jeg aldri prøvd.

Ikke noe, sitter her på kg og oppdaterer twitter hver gang det kommer en ny tweet. Og leser litt på facebook.

Woho :biggrin:

Gjest LadySizz
Skrevet

hehe, det har jeg aldri prøvd.

Ikke noe, sitter her på kg og oppdaterer twitter hver gang det kommer en ny tweet. Og leser litt på facebook.

Woho :biggrin:

Ikke gjør det heller,for det er egentlig vanvittig tamt :sjokkert:

Har sittet på pcen i hele dag jeg.. Tror det er på tide å skaffe seg ett liv snart. Imorgen kanskje :fnise:

Skrevet

Ikke gjør det heller,for det er egentlig vanvittig tamt :sjokkert:

Har sittet på pcen i hele dag jeg.. Tror det er på tide å skaffe seg ett liv snart. Imorgen kanskje :fnise:

hehe, det samme som meg, kanskje imorgen. har og sittet ikke, men med pcen i hele dag :fnise:

Gjest LadySizz
Skrevet

hehe, det samme som meg, kanskje imorgen. har og sittet ikke, men med pcen i hele dag :fnise:

Hahaha,okei da,jeg har også sittet med pcen idag da :P Men faktisk så sier vi "på" pcen i noen tilfeller her jeg bor... Eller kanskje det er bare meg.. "Æ sett på pcen æ nu".. Jo,vi kan faktisk si det..haha :P

Skrevet

Hahaha,okei da,jeg har også sittet med pcen idag da :P Men faktisk så sier vi "på" pcen i noen tilfeller her jeg bor... Eller kanskje det er bare meg.. "Æ sett på pcen æ nu".. Jo,vi kan faktisk si det..haha :P

hehe, sier egentlig på pc'en her og. Men som sagt jeg kjeder meg, og liker da å finne sånne små ting, som i virkeligheten hadde blitt helt feil

Gjest LadySizz
Skrevet

hehe, sier egentlig på pc'en her og. Men som sagt jeg kjeder meg, og liker da å finne sånne små ting, som i virkeligheten hadde blitt helt feil

Det er lov :P

Skrevet

Det er lov :P

ja håper det. Men hva er ordet på det, kverulerende??!

Gjest LadySizz
Skrevet

ja håper det. Men hva er ordet på det, kverulerende??!

Kan vel være kvervulerende,men selv har jeg ville kalt deg pirkete :P

Skrevet

Kan vel være kvervulerende,men selv har jeg ville kalt deg pirkete :P

pirkete ja, der har du det. Det ordet er lenge siden jeg har brukt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...