Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lei...det.. :sjokkert:

Hadde ikke klart å gå lei

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Hadde ikke klart å gå lei

Deg liker jeg. ::5:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Deg liker jeg. : :5:

Jeg har spillt skyrim 96 timer, jeg har spillt Morrowind kanskje 1500 timer, runna skryrim 1 gang, runna morrowind med 2 xp pakker, sikkert 8 ganger.

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har spillt skyrim 96 timer, jeg har spillt Morrowind kanskje 1500 timer, runna skryrim 1 gang, runna morrowind med 2 xp pakker, sikkert 8 ganger.

Hva prøver du på? :laugh:

Gjest Teemo
Skrevet

Gøy at jeg har sjans på menn i spill og ikke irl da. :laugh:

;)

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

;)

Haha, du gir deg ikke. ^^

IRL!

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg spiller litt om dagen, men for det meste så blir det bare å surre rundt i skyrim og leve i min egen lille boble og glemme den virkelige verden.

Men har runnet morrowind

Skrevet

Og der tapte brann (som forventet)

Gjest Gunfreak
Skrevet

Prøver å få deg til å spille det beste rollespillet noen gang laget!!!(jeg flørter da aldri med damer på kg, i hvertfall ikke deg som er trolovet til han Teeno

Jeg spiller litt om dagen, men for det meste så blir det bare å surre rundt i skyrim og leve i min egen lille boble og glemme den virkelige verden.

Men har runnet morrowind

Flink jente.

Gjest badeand1
Skrevet

Prøver å få deg til å spille det beste rollespillet noen gang laget!!!(jeg flørter da aldri med damer på kg, i hvertfall ikke deg som er trolovet til han Teeno

Flink jente.

Spille Morrowind?

Haha, du flørter aaaldri. :) Han heter Teemo btw.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Spille Morrowind?

Haha, du flørter aaaldri. :) Han heter Teemo btw.

Ja spille morrowind!

Gjest Teemo
Skrevet

275 timer i skyrim her! Morrowind aner jeg ikke(MEN MYE), men en gang på LAN i 2003 fikk jeg alle til å spille Morrowind. Var vel rundt 15-20 stykker som satt å spilte single player på et LAN. XD

Gjest Gunfreak
Skrevet

275 timer i skyrim her! Morrowind aner jeg ikke(MEN MYE), men en gang på LAN i 2003 fikk jeg alle til å spille Morrowind. Var vel rundt 15-20 stykker som satt å spilte single player på et LAN. XD

Flink gutt, du er derfor mer sexy en Mortem, som ikke har spillt morrowind.

• Liker 1
Gjest Teemo
Skrevet

Flink gutt, du er derfor mer sexy en Mortem, som ikke har spillt morrowind.

Ja Mortem er skikkelig usexy, er det rart hun ikke får til på mannefronten?! Skjerpings Mortem!

Gjest Gunfreak
Skrevet

Ja Mortem er skikkelig usexy, er det rart hun ikke får til på mannefronten?! Skjerpings Mortem!

Hadde hun bare spilt morrowind hadde hun nok vasset i kuk.

Gjest badeand1
Skrevet

DEN SVEI.

Skrevet

håper på flere add-ons

Gjest Teemo
Skrevet

Hadde hun bare spilt morrowind hadde hun nok vasset i kuk.

Ingen tvil!

Gjest Teemo
Skrevet

håper på flere add-ons

I Skyrim? De har gitt opp Skyrim. Kommer ikke flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...