Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Puh, nå har jeg sittet i mange timer og redigert bilder og filmer fra familiehytteturen i påsken. Men resultatet ble bra: mange hyggelige bilder og en artig samlevideo med diverse filmsnutter og bakgrunnsmusikk :)

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt lå jeg i glasskår med beina. Merket det ikke før jeg hadde lagt meg og orket ikke å gjøre noe med det :ler: Ingen skade skjedd, de var så små uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

I natt lå jeg i glasskår med beina. Merket det ikke før jeg hadde lagt meg og orket ikke å gjøre noe med det :ler: Ingen skade skjedd, de var så små uansett.

Hvordan greier du dette? enten er du syk, eller har vondt, eller så skjer det noe her og der, ellers er du skada!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan greier du dette? enten er du syk, eller har vondt, eller så skjer det noe her og der, ellers er du skada!! :(

Tror du ikke jeg er lei av det selv? Satt i en mørk tordensky her om dagen og var så sint på grunn av det at jeg kasta et glass i veggen. Har tydeligvis kommet noen sånne bittesmå glasskår der. Ingen skade skjedd, det bare klødde litt :fnise: Angrer på at jeg kastet glasset, det var favorittglasset mitt nummer 2, R.I.P :trist::fnise:

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Haha, dårlig pengesytring som vanlig, har 230kr og skal møte noen på kafe i mårra, så kunne ikke handle mat og drikke i dag, så da måtte jeg gjøre litt magi på kjøkkenet, ble chilly koteletter med hvitløks baguette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå regner det. Perfekt, da går jeg inn i skogen. Jeg hater å møte på folk der, men nå er det sikkert ingen der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mensensmerter kombinert med mageknip fra før av, er ikke akkurat behagelig:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, mensensmerter kombinert med mageknip fra før av, er ikke akkurat behagelig:/

Dusjen lindrer en stund, ta smertestillende og ligg i dusjen 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha liggedusj. Kan man kjøpe det?

Ja, sånn dusj som man har i svømmehallen, hvor det går ned til gulvet, men at den er like stor som to av de 10 som pleier å være der.

Eller så kan man også sitte i dusjen om man ikke har sånn dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjen lindrer en stund, ta smertestillende og ligg i dusjen 1 time.

Hørtes ut som en god idé, atm ligger jeg i fosterstilling på sofaen med en potetgullpose og cola ved siden av meg, fungerer godt nok :) Wææ så ser jeg på Sigrid søker selskap med en haug kleine personer uten sosial intelligens og nå er de jammen i nabobygda mi! Hahahaha!

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Nå regner det. Perfekt, da går jeg inn i skogen. Jeg hater å møte på folk der, men nå er det sikkert ingen der :fnise:

Små jenter skal ikke gå i skogen alene, da finner de et hus der bjørner bor, og spiser grøten dems sover i sengene dems, så blir de sure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så ser jeg på Sigrid søker selskap med en haug kleine personer uten sosial intelligens (...) Hahahaha!

Ikke gjør narr av oss. :<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små jenter skal ikke gå i skogen alene, da finner de et hus der bjørner bor, og spiser grøten dems sover i sengene dems, så blir de sure.

Det er derfor jeg har satt vakthunder forand huset ditt, sånn at du ikke skal gå i skogen alene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri drukket Amarone før i dag. De tretten siste årene føles plutselig bortkastet. (Ok, det var kanskje litt å overdrive, men dette skal gjentas. Ofte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Det er derfor jeg har satt vakthunder forand huset ditt, sånn at du ikke skal gå i skogen alene :fnise:

Hei HEI!!! bare fordi jeg har langt lekkert silkemykt hår, fyldige øyenvipper og en flott figur, og liker å danse til disko, gjør meg ikke til en liten jente. en stor femi kanskje men ikke liten jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...