orgus Skrevet 7. mai 2013 #3341 Del Skrevet 7. mai 2013 Håper du vasket de før du tok de i bruk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. mai 2013 #3342 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg mistet solbrillene mine i doen på Kristiania idag. Ææææææsj!!! Det er så ekkelt, ekkelt, ekkelt!!! Hva så du etter når de falt av hode ditt? Vet slikt er ekkelt, jeg må kaste tannkrem tuber rett som det er når de faller i do. Også mista jeg et sølvkjede i do og så jeg skulle rense det med klor og da ble det helt svart, og selv med puss får jeg det ikke blangt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Snow Skrevet 7. mai 2013 #3343 Del Skrevet 7. mai 2013 Det er sol og +15 grader ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 7. mai 2013 #3344 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg elsker dette været :D Har til og med fått årets første solforbrenning på ene overarmen idag. Ikke at det i seg selv er noe å trakte etter, men det er et klart tegn på at sommeren er på hell. Juhuu! Håper du vasket de før du tok de i bruk! Tok de i bruk?! Haha nei du, jeg var heller på nippet til å kaste dem. Men venninna mi overtalte meg til å skylle dem godt, vaske dem med såpe og så legge dem i en plastpose vi fikk låne i baren. Så er planen å la dem bade en god stund i desinfiseringsmiddel her hjemme før jeg skyller og vasker dem enda mer. Så får vi se om jeg orker å bruke dem igjen. Hva så du etter når de falt av hode ditt? Vet slikt er ekkelt, jeg må kaste tannkrem tuber rett som det er når de faller i do. Også mista jeg et sølvkjede i do og så jeg skulle rense det med klor og da ble det helt svart, og selv med puss får jeg det ikke blangt igjen. Jeg bøyde meg over doen for å legge dopapir på ringen før jeg satte meg ned. Dette er takken for å være hygienisk! Kjedelig med sølvsmykket da, håper det ikke hadde veldig stor affeksjonsverdi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. mai 2013 #3345 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg elsker dette været :D Har til og med fått årets første solforbrenning på ene overarmen idag. Ikke at det i seg selv er noe å trakte etter, men det er et klart tegn på at sommeren er på hell. Juhuu! Sommeren er ikke på hell, den er i anmarsj XD Er sommeren på hell, betyr det at den nesten er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 7. mai 2013 #3346 Del Skrevet 7. mai 2013 Sommeren er ikke på hell, den er i anmarsj XD Er sommeren på hell, betyr det at den nesten er over. Ops. Gikk litt fort i svingene der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Snow Skrevet 7. mai 2013 #3347 Del Skrevet 7. mai 2013 I November 2012 ble det i Nord Korea oppdaget en hemmelig Enhjørning hi Alt det rare de finner på der borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #3348 Del Skrevet 7. mai 2013 I November 2012 ble det i Nord Korea oppdaget en hemmelig Enhjørning hi Alt det rare de finner på der borte.... Ja, leste om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. mai 2013 #3349 Del Skrevet 7. mai 2013 Argk!!! stå å lage mat over en varm plate og varm ovn når det er så varmt er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. mai 2013 #3350 Del Skrevet 7. mai 2013 Se det positive i det. Du får mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. mai 2013 #3351 Del Skrevet 7. mai 2013 Se det positive i det. Du får mat. Kunne ha laget en pizza, trenger ikke stå over kjeler som damper da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. mai 2013 #3352 Del Skrevet 7. mai 2013 Men det er sikkert ikke like godt. ^^ Hva lager du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. mai 2013 #3353 Del Skrevet 7. mai 2013 Ble svin indrefile stekt i ovn, med saus og bakt potet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #3354 Del Skrevet 7. mai 2013 Lurer på om de har viaplay i helvete også ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. mai 2013 #3355 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg aner ikke hva jeg har spist i dag som har ført til det, men herregud så luftig jeg skulle være i magen daah! *proooit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #3356 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Telenor mobil og internett fra telenor har de også Endret 7. mai 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. mai 2013 #3357 Del Skrevet 7. mai 2013 Taxfreerødvinslotteri i dag, siden nettet var supertreigt. Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 7. mai 2013 #3358 Del Skrevet 7. mai 2013 Taxfreerødvinslotteri i dag, siden nettet var supertreigt. Blir spennende! lindemans JP Chenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 7. mai 2013 #3359 Del Skrevet 7. mai 2013 Nei du, det ble en Amarone de hadde på tilbud, et par fra Rioja som jeg går ut i fra er gode og en hvit Chablis som bør være god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. mai 2013 Forfatter #3360 Del Skrevet 7. mai 2013 Hatt hodepine i 3 dager Håper det gir seg nå snart. Burde jeg bestille legetime etter en uke? Nei, de kan vel ikke gjøre noe uansett, hørt man må ha feber før de bryr seg. Er vel muskler sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå