Strange Doll Skrevet 5. mai 2013 #3281 Del Skrevet 5. mai 2013 Kan jo ikke brette ut hele livshistorien på KG eller da Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. mai 2013 #3282 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) O fryd og lykke! Vi har fått klarsignal for å adoptere denne potekledde pelsballen! Endret 5. mai 2013 av Minya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. mai 2013 #3283 Del Skrevet 5. mai 2013 O fryd og lykke! Vi har fått klarsignal for å adoptere denne potekledde pelsballen! så fin!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3284 Del Skrevet 5. mai 2013 Beklager Men du er tydeligvis over russealder da? :D O fryd og lykke! Vi har fått klarsignal for å adoptere denne potekledde pelsballen! Katter er alrighte dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. mai 2013 #3285 Del Skrevet 5. mai 2013 Men du er tydeligvis over russealder da? :D Katter er alrighte dyr! Jeg blir 21, så såvidt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3286 Del Skrevet 5. mai 2013 All klaring er god klaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. mai 2013 #3287 Del Skrevet 5. mai 2013 All klaring er god klaring Du mener det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. mai 2013 #3288 Del Skrevet 5. mai 2013 Luther på Nrk1. Har bare sett deler av senere episoder. Får følge med nå for å se om det er verdt å fortsette med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3289 Del Skrevet 5. mai 2013 Du mener det ja Absolutt! Men tror det er på tide å rulle til sengs, så du får ha lykke til med fyllesyken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. mai 2013 #3290 Del Skrevet 5. mai 2013 Absolutt! Men tror det er på tide å rulle til sengs, så du får ha lykke til med fyllesyken Skal sove selv så det går nok bra Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #3291 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg legger meg etter en produktiv og sosial dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. mai 2013 #3292 Del Skrevet 6. mai 2013 Når en begynner å endenvende matskap etter noen å knaske på, er det vel på tide å lete etter senga istedet. Urk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #3293 Del Skrevet 6. mai 2013 Mest irriterende jeg vet, er å snakke med folk som skal skrive/snakke på en abstrakt måte. Kan de ikke bare snakke/skrive normalt så slipper man å anstrenge seg for å følge med på hva de sier/skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 6. mai 2013 #3294 Del Skrevet 6. mai 2013 Mest irriterende jeg vet, er å snakke med folk som skal skrive/snakke på en abstrakt måte. Kan de ikke bare snakke/skrive normalt så slipper man å anstrenge seg for å følge med på hva de sier/skriver. Kan du utgreie problemstillingen med relevante eksempler for denne diskursen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. mai 2013 #3295 Del Skrevet 6. mai 2013 God morgen alle solstråler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. mai 2013 #3296 Del Skrevet 6. mai 2013 Vil ikke jobbe i daaaaaaag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 6. mai 2013 #3297 Del Skrevet 6. mai 2013 Æ har så løst å vær bøs me dæ Riv dæ i håre å vær et svin me dæ De e so my æ skojl ha gjort me dæ Men æ får ikkje heilt til å sei deh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gnækvåg Skrevet 6. mai 2013 #3298 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Når jeg var liten brukte jeg å vænnan å ta bilder av oss selv med nabodama sin motorsykkel. Vi var sånne rock/metal-nerder Ser ur som faen på de bildan. Og enkelte voksne spurte meg: 'nå kæm sin jejnta du e?' God morgen alle solstråler:) hai2u \m/ Endret 6. mai 2013 av Vanemagi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Snow Skrevet 6. mai 2013 #3299 Del Skrevet 6. mai 2013 I natt drømte jeg at jeg var i et hus som var laget av kull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2013 #3300 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Kan du utgreie problemstillingen med relevante eksempler for denne diskursen? God dag! Jeg kan utgreie håret mitt, men problemstillingen er hvilken kam skal jeg velge? Hvilken er mest relevant for diskursen jeg skal ha senere. Endret 6. mai 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå