Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #3241 Del Skrevet 5. mai 2013 Har noen gått på gressplenen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #3242 Del Skrevet 5. mai 2013 Har noen gått på gressplenen din? Nei, men skeptisk til nye medlemmer av venner/familie. Om noen går på plenen min, blir jeg veldig nysgjerrig, jeg må se men er ikke sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #3243 Del Skrevet 5. mai 2013 Hehe. Kjenner til den med skepsis. Husker når storebror (nesten 12 år eldre enn meg) kom slepende med en jente på min alder. Storebror har jo vært voksen siden jeg ble født! (i mine øyne) så jeg var fryyyyktelig skeptisk. Ikke sikkert det er sammenlignbart i det hele tatt, MEN, forstår grumfHMFPR-frustrasjonen over å være mistenksom og skeptisk, men samtidig må man smile og gjøre gode miner til slett spill - ellers er man dust. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #3244 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg har hatt et nesten normalt liv i dag, i stede for å sitte foran pcen og tven hele dagen, har jeg nå kommet hjem etter å ha vært ute siden kl 16 i dag, hilst på to nye damer, en av dem var en date. som jeg har snakket med siden kl 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3245 Del Skrevet 5. mai 2013 Tell us all about it! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #3246 Del Skrevet 5. mai 2013 meh kjedelig for folk å høre på slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3247 Del Skrevet 5. mai 2013 meh kjedelig for folk å høre på slike ting. har du sagt A må du sei B! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #3248 Del Skrevet 5. mai 2013 har du sagt A må du sei B! Ok, hun første bor like ved foreldrene mine så jeg møtte henne etter jeg hadde vært innom der. Vi gikk rundt i området og satt oss ned her og der og ble kjent. vi snakket bra samme og tror vi kan bli gode venner. Daten min gikk ganske bra(selv om det ikke ble noe kyss på slutten) Vi hadde begge vært i kina(hun har bodd der flere år) så vi hadde det å snakke om, hun var oppvokst på gård så fikk et innblikk i hvordan det er å drive gård å være bonde i norge. Vi snakket bra sammen, selv om jeg merket at jeg ikke fikk så mange komplimenter. men vi skal i hvertfall møtes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3249 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Ok, hun første bor like ved foreldrene mine så jeg møtte henne etter jeg hadde vært innom der. Vi gikk rundt i området og satt oss ned her og der og ble kjent. vi snakket bra samme og tror vi kan bli gode venner. Daten min gikk ganske bra(selv om det ikke ble noe kyss på slutten) Vi hadde begge vært i kina(hun har bodd der flere år) så vi hadde det å snakke om, hun var oppvokst på gård så fikk et innblikk i hvordan det er å drive gård å være bonde i norge. Vi snakket bra sammen, selv om jeg merket at jeg ikke fikk så mange komplimenter. men vi skal i hvertfall møtes igjen. Endret 5. mai 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. mai 2013 #3250 Del Skrevet 5. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #3251 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg tror mange jenter er dårlige på komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. mai 2013 #3252 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg tror mange jenter er dårlige på komplimenter. Tror jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 5. mai 2013 #3253 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg tror mange jenter er dårlige på komplimenter. Her på nisseberget Norge er alle dårlige på komplimenter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 5. mai 2013 #3254 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg leste det Gunfreak skrev og når jeg tenker meg om så er det sikkert flere måneder siden hr Tirkes fikk komplimenter av meg. Mens jeg hører søte ting fra ham ukentlig. Jeg må skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. mai 2013 #3255 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Her på nisseberget Norge er alle dårlige på komplimenter..... De er nå ihvertfall som regel genuint ment når de kommer da. Endret 5. mai 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 5. mai 2013 #3256 Del Skrevet 5. mai 2013 sitter her å koser meg med både bra å dårlig lesning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #3257 Del Skrevet 5. mai 2013 Nå spiste jeg dagens første måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 5. mai 2013 #3258 Del Skrevet 5. mai 2013 Fjasing er selfølgelig bra lesing regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 5. mai 2013 #3259 Del Skrevet 5. mai 2013 Fjasing er selfølgelig bra lesing regner jeg med. Det er det absolutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3260 Del Skrevet 5. mai 2013 visste du at i løpet av eit liv et du gjennomsnittleg 15 edderkopper i søvne? kom på det då eg såg ein edderkopp på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå