Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har noen gått på gressplenen din?

Nei, men skeptisk til nye medlemmer av venner/familie.

Om noen går på plenen min, blir jeg veldig nysgjerrig, jeg må se men er ikke sur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Hehe. Kjenner til den med skepsis. Husker når storebror (nesten 12 år eldre enn meg) kom slepende med en jente på min alder. Storebror har jo vært voksen siden jeg ble født! (i mine øyne) så jeg var fryyyyktelig skeptisk.

Ikke sikkert det er sammenlignbart i det hele tatt, MEN, forstår grumfHMFPR-frustrasjonen over å være mistenksom og skeptisk, men samtidig må man smile og gjøre gode miner til slett spill - ellers er man dust.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Jeg har hatt et nesten normalt liv i dag, i stede for å sitte foran pcen og tven hele dagen, har jeg nå kommet hjem etter å ha vært ute siden kl 16 i dag, hilst på to nye damer, en av dem var en date. som jeg har snakket med siden kl 19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

meh kjedelig for folk å høre på slike ting.

har du sagt A må du sei B!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

har du sagt A må du sei B!

Ok, hun første bor like ved foreldrene mine så jeg møtte henne etter jeg hadde vært innom der. Vi gikk rundt i området og satt oss ned her og der og ble kjent. vi snakket bra samme og tror vi kan bli gode venner.

Daten min gikk ganske bra(selv om det ikke ble noe kyss på slutten) Vi hadde begge vært i kina(hun har bodd der flere år) så vi hadde det å snakke om, hun var oppvokst på gård så fikk et innblikk i hvordan det er å drive gård å være bonde i norge. Vi snakket bra sammen, selv om jeg merket at jeg ikke fikk så mange komplimenter. men vi skal i hvertfall møtes igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hun første bor like ved foreldrene mine så jeg møtte henne etter jeg hadde vært innom der. Vi gikk rundt i området og satt oss ned her og der og ble kjent. vi snakket bra samme og tror vi kan bli gode venner.

Daten min gikk ganske bra(selv om det ikke ble noe kyss på slutten) Vi hadde begge vært i kina(hun har bodd der flere år) så vi hadde det å snakke om, hun var oppvokst på gård så fikk et innblikk i hvordan det er å drive gård å være bonde i norge. Vi snakket bra sammen, selv om jeg merket at jeg ikke fikk så mange komplimenter. men vi skal i hvertfall møtes igjen.

:tommelopp:

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange jenter er dårlige på komplimenter. :)

Her på nisseberget Norge er alle dårlige på komplimenter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Jeg leste det Gunfreak skrev og når jeg tenker meg om så er det sikkert flere måneder siden hr Tirkes fikk komplimenter av meg. Mens jeg hører søte ting fra ham ukentlig. :P Jeg må skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på nisseberget Norge er alle dårlige på komplimenter.....

De er nå ihvertfall som regel genuint ment når de kommer da.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjasing er selfølgelig bra lesing regner jeg med. :jolie::laugh:

Det er det absolutt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visste du at i løpet av eit liv et du gjennomsnittleg 15 edderkopper i søvne?

kom på det då eg såg ein edderkopp på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...