Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Er ikke registrert på twitter, men følger med på politiet noen ganger.

Det eren fordel å vite hvor de er til en hver tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde oregano, tviler på at det blir noe jordbær dyrking på meg, da "hagen" min består av grus.

Billig, men det hadde blitt dyrt å gå til kiropraktor i etter tid av "ræva" sitte stilling :fnise:

Nei, det blir bare potter på meg og tenker jeg.

Hehe, mulig det hadde måttet noen puter til ja. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eren fordel å vite hvor de er til en hver tid :ler:

Nei, det er fordi de sier mye morsomt. Som her f.eks 541546_10152574076625464_1042039435_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh: Jeg hadde nesten glemt polititwitter siden den forrige runden.

Hei på dere :)

Næmmen er'u her og. Kult! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:laugh: Jeg hadde nesten glemt polititwitter siden den forrige runden.

Hei på dere :)

Hei hei til deg, våken du også?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Hei hei til deg, våken du også?!

Hei! Ja jeg tror ikke at jeg skriver i søvne, men helt sikker kan man ikke være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre med et ekstra sofatrekk enn paller synes nå jeg Cordelia :fnise:

Å si ikke det. :laugh: Den jeg har begynner å bli så nedsittet at alt annet hadde blitt bedre. Tror vi har noen madrasser fra gamle sovesofaer hjemme som kunne trekkes om. Så får jeg sjanse til å spare til en skikkelig sofa senere.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja jeg tror ikke at jeg skriver i søvne, men helt sikker kan man ikke være :fnise:

Nei, hvem vet. Det er ved ett par anledninger hvor jeg kanskje har hvert en smule overtrøtt og sett ett par dager seinere svar på innlegg som jeg ikke kan helt huske at jeg skrev :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Animula

Å si ikke det. :laugh: Den jeg har begynner å bli så nedsitti at alt annet hadde blit bedre. Tror vi har noen madrasser fra gamle sovesoffaer hjemme som kunne trekkes om. Så får jeg sjanse til å spare til en skikkelig sifa senere.

Jeg har en skikkelig nedsittet sofa selv. Hm, skulle hatt noen ekstra madrasser og bare lagt oppå kanskje? Litt gøy å lage ting med paller, men trur jeg nok ville fått litt vel tresmak etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en skikkelig nedsittet sofa selv. Hm, skulle hatt noen ekstra madrasser og bare lagt oppå kanskje? Litt gøy å lage ting med paller, men trur jeg nok ville fått litt vel tresmak etterhvert :fnise:

Nei, det hadde definitivt ikke vært noen varig løsning. Men hvis man polstrer godt nok, så tror jeg det går. Og jeg kan love at det ikke blir noen palleinvasjon her inne. :fnise: Men jeg er i en sånn kreativ-hyper(edit)-ide-fase, så det kommer mange rare ideer innom. Få som blir gjennomført dog. :laugh:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Animula

Nei, det hadde definitivt ikke vært noen varig løsning. Men hvis man polstrer godt nok, så tror jeg det går. Og jeg kan love at det ikke blir noen palleinvasjon her inne. :fnise: Men jeg er i en sånn kreativ-hyper(edit)-ide-fase, så det kommer mange rare ideer innom. Få som blir gjennomført dog. :laugh:

Jeg kjenner til det, hvertfall den siste biten! :ler: Men det er veldig bra med kreative innfallsperioder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...