JustLittleMe Skrevet 23. april 2013 #2521 Del Skrevet 23. april 2013 Er ikke registrert på twitter, men følger med på politiet noen ganger. Det eren fordel å vite hvor de er til en hver tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. april 2013 #2522 Del Skrevet 23. april 2013 Hadde oregano, tviler på at det blir noe jordbær dyrking på meg, da "hagen" min består av grus. Billig, men det hadde blitt dyrt å gå til kiropraktor i etter tid av "ræva" sitte stilling Nei, det blir bare potter på meg og tenker jeg. Hehe, mulig det hadde måttet noen puter til ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. april 2013 Forfatter #2523 Del Skrevet 23. april 2013 Det eren fordel å vite hvor de er til en hver tid Nei, det er fordi de sier mye morsomt. Som her f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. april 2013 #2524 Del Skrevet 23. april 2013 Nei, det er fordi de sier mye morsomt. Som her f.eks Ja, har sett den jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. april 2013 #2525 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg hadde nesten glemt polititwitter siden den forrige runden. Hei på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. april 2013 #2526 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg hadde nesten glemt polititwitter siden den forrige runden. Hei på dere Næmmen er'u her og. Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. april 2013 #2527 Del Skrevet 23. april 2013 Nei, det er fordi de sier mye morsomt. Som her f.eks Hihi, vanskelig identifikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. april 2013 #2528 Del Skrevet 23. april 2013 Bedre med et ekstra sofatrekk enn paller synes nå jeg Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. april 2013 #2529 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg hadde nesten glemt polititwitter siden den forrige runden. Hei på dere Hei hei til deg, våken du også?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. april 2013 #2530 Del Skrevet 23. april 2013 Næmmen er'u her og. Kult! Schwing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. april 2013 #2531 Del Skrevet 23. april 2013 Hei hei til deg, våken du også?! Hei! Ja jeg tror ikke at jeg skriver i søvne, men helt sikker kan man ikke være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. april 2013 #2532 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Bedre med et ekstra sofatrekk enn paller synes nå jeg Cordelia Å si ikke det. Den jeg har begynner å bli så nedsittet at alt annet hadde blitt bedre. Tror vi har noen madrasser fra gamle sovesofaer hjemme som kunne trekkes om. Så får jeg sjanse til å spare til en skikkelig sofa senere. Endret 23. april 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. april 2013 #2533 Del Skrevet 23. april 2013 Hei! Ja jeg tror ikke at jeg skriver i søvne, men helt sikker kan man ikke være Nei, hvem vet. Det er ved ett par anledninger hvor jeg kanskje har hvert en smule overtrøtt og sett ett par dager seinere svar på innlegg som jeg ikke kan helt huske at jeg skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. april 2013 #2534 Del Skrevet 23. april 2013 Schwing! Schkall Miss Sophie! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. april 2013 #2535 Del Skrevet 23. april 2013 Å si ikke det. Den jeg har begynner å bli så nedsitti at alt annet hadde blit bedre. Tror vi har noen madrasser fra gamle sovesoffaer hjemme som kunne trekkes om. Så får jeg sjanse til å spare til en skikkelig sifa senere. Jeg har en skikkelig nedsittet sofa selv. Hm, skulle hatt noen ekstra madrasser og bare lagt oppå kanskje? Litt gøy å lage ting med paller, men trur jeg nok ville fått litt vel tresmak etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. april 2013 #2536 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) http://www.chacha.com/gallery/5739/which-gay-actors-played-straight-characters Endret 23. april 2013 av JustLittleMe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. april 2013 #2537 Del Skrevet 23. april 2013 Burde sove nå da egentlig.. kanskje snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. april 2013 #2538 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Jeg har en skikkelig nedsittet sofa selv. Hm, skulle hatt noen ekstra madrasser og bare lagt oppå kanskje? Litt gøy å lage ting med paller, men trur jeg nok ville fått litt vel tresmak etterhvert Nei, det hadde definitivt ikke vært noen varig løsning. Men hvis man polstrer godt nok, så tror jeg det går. Og jeg kan love at det ikke blir noen palleinvasjon her inne. Men jeg er i en sånn kreativ-hyper(edit)-ide-fase, så det kommer mange rare ideer innom. Få som blir gjennomført dog. Endret 23. april 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 23. april 2013 #2539 Del Skrevet 23. april 2013 Burde sove nå da egentlig.. kanskje snart? Jo, mulig.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 23. april 2013 #2540 Del Skrevet 23. april 2013 Nei, det hadde definitivt ikke vært noen varig løsning. Men hvis man polstrer godt nok, så tror jeg det går. Og jeg kan love at det ikke blir noen palleinvasjon her inne. Men jeg er i en sånn kreativ-hyper(edit)-ide-fase, så det kommer mange rare ideer innom. Få som blir gjennomført dog. Jeg kjenner til det, hvertfall den siste biten! Men det er veldig bra med kreative innfallsperioder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå