Gjest Gunfreak Skrevet 23. mai 2013 #4021 Del Skrevet 23. mai 2013 Viss mine spanks kunnskaper er gode, er du i huset ditt! Fant du en mørk spanjol til å tilfredstille deg natta lang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 23. mai 2013 #4022 Del Skrevet 23. mai 2013 gått berserk på ebay i dag, kjøpe flere japanske hus, noen riskmarker, og 70 palmer. Ble det dyr frakt på alt dette eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. mai 2013 #4023 Del Skrevet 23. mai 2013 Ble det dyr frakt på alt dette eller? Nei, ikke så dyr, eller rismarkene var dyre, ca. 200kr frakt, men husene og palmene kom på bare 50kr frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. mai 2013 #4024 Del Skrevet 23. mai 2013 Viss mine spanks kunnskaper er gode, er du i huset ditt! Fant du en mørk spanjol til å tilfredstille deg natta lang? eg såg ein fin mann, og han var finne. ellers var det rett og slett laaaaaangt mellom fine menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 23. mai 2013 #4025 Del Skrevet 23. mai 2013 Damn! Bor ikke du nede i Oslo? Får du plass til alt dette der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 23. mai 2013 #4026 Del Skrevet 23. mai 2013 eg såg ein fin mann, og han var finne. ellers var det rett og slett laaaaaangt mellom fine menn.... Langt mellom finnemenn og tipper eg, i og med at du var i Spania. Kanskje der e ein sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. mai 2013 #4027 Del Skrevet 23. mai 2013 eg såg ein fin mann, og han var finne. ellers var det rett og slett laaaaaangt mellom fine menn.... Du får prøve Italia neste gang da, han paven er jo ganske ung enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. mai 2013 #4028 Del Skrevet 23. mai 2013 Langt mellom finnemenn og tipper eg, i og med at du var i Spania. Kanskje der e ein sammenheng? eg var på familietur ikkje sextur.... Du får prøve Italia neste gang da, han paven er jo ganske ung enda. eg er jo agnostikar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 23. mai 2013 #4029 Del Skrevet 23. mai 2013 eg er jo agnostikar! Det er sikkert han også, om ikke ateist, er sikker på at vatikanet har beviser som motbeviser den kristene gud, så enten er han ateist eller så er han hindu, budist eller taosit eller noe, men ikke kristen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. mai 2013 #4030 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er sikkert han også, om ikke ateist, er sikker på at vatikanet har beviser som motbeviser den kristene gud, så enten er han ateist eller så er han hindu, budist eller taosit eller noe, men ikke kristen. eller berre idiot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 23. mai 2013 #4031 Del Skrevet 23. mai 2013 eg var på familietur ikkje sextur.... Betyr finnemann noe eg ikkje vett? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. mai 2013 #4032 Del Skrevet 23. mai 2013 Betyr finnemann noe eg ikkje vett? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 23. mai 2013 #4033 Del Skrevet 23. mai 2013 http://fotomuseum.bergen360.no/-/image/show/1371916_finnemannen?ref=checkpoint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 23. mai 2013 #4034 Del Skrevet 23. mai 2013 http://fotomuseum.be...?ref=checkpoint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JustLittleMe Skrevet 23. mai 2013 #4035 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvilken tråder svarer dere mest på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 24. mai 2013 #4036 Del Skrevet 24. mai 2013 Klokken er snart 05:00 og jeg begynner å bli edru. Klar for seng snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 24. mai 2013 #4037 Del Skrevet 24. mai 2013 Trenger motivasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 24. mai 2013 #4038 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg synes synd på mamma og pappa, regnet litt på utgiftene de har hatt til meg denne måneden og damn,jeg gruer meg herved til å få barn.... (kjøretimer,russetreff,lommepenger, regning til Spania-tur, togbilletter, treningssenter, mobilabonnement, penger til mat,piano+karate, nye sko...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #4039 Del Skrevet 24. mai 2013 Finnes det postkasser som det ikke går ann å putte aviser inn i? Eller et klistremerke (som de bryr seg om) som sier NEITAKK INGEN AVISER! Jeg får 3 aviser om dagen. Jeg skal ikke ha det søppelet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. mai 2013 #4040 Del Skrevet 24. mai 2013 Jeg synes synd på mamma og pappa, regnet litt på utgiftene de har hatt til meg denne måneden og damn,jeg gruer meg herved til å få barn.... (kjøretimer,russetreff,lommepenger, regning til Spania-tur, togbilletter, treningssenter, mobilabonnement, penger til mat,piano+karate, nye sko...) Fikk aldri alt dette jeg! Måtte ta meg ekstrajobb og betale det meste selv.... FIkk mat og husly da, og litt ekstra kontanter for å passe på småsøskenene mine når mamma var på seinvakt og stefaren min ikke var hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå