Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Viss mine spanks kunnskaper er gode, er du i huset ditt!

Fant du en mørk spanjol til å tilfredstille deg natta lang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gått berserk på ebay i dag, kjøpe flere japanske hus, noen riskmarker, og 70 palmer.

Ble det dyr frakt på alt dette eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Ble det dyr frakt på alt dette eller? :P

Nei, ikke så dyr, eller rismarkene var dyre, ca. 200kr frakt, men husene og palmene kom på bare 50kr frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Viss mine spanks kunnskaper er gode, er du i huset ditt!

Fant du en mørk spanjol til å tilfredstille deg natta lang?

eg såg ein fin mann, og han var finne. ellers var det rett og slett laaaaaangt mellom fine menn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg såg ein fin mann, og han var finne. ellers var det rett og slett laaaaaangt mellom fine menn....

Langt mellom finnemenn og tipper eg, i og med at du var i Spania. Kanskje der e ein sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Du får prøve Italia neste gang da, han paven er jo ganske ung enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt mellom finnemenn og tipper eg, i og med at du var i Spania. Kanskje der e ein sammenheng?

eg var på familietur ikkje sextur....

Du får prøve Italia neste gang da, han paven er jo ganske ung enda.

eg er jo agnostikar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

eg er jo agnostikar!

Det er sikkert han også, om ikke ateist, er sikker på at vatikanet har beviser som motbeviser den kristene gud, så enten er han ateist eller så er han hindu, budist eller taosit eller noe, men ikke kristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert han også, om ikke ateist, er sikker på at vatikanet har beviser som motbeviser den kristene gud, så enten er han ateist eller så er han hindu, budist eller taosit eller noe, men ikke kristen.

eller berre idiot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg synes synd på mamma og pappa, regnet litt på utgiftene de har hatt til meg denne måneden og damn,jeg gruer meg herved til å få barn.... (kjøretimer,russetreff,lommepenger, regning til Spania-tur, togbilletter, treningssenter, mobilabonnement, penger til mat,piano+karate, nye sko...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det postkasser som det ikke går ann å putte aviser inn i? Eller et klistremerke (som de bryr seg om) som sier NEITAKK INGEN AVISER! Jeg får 3 aviser om dagen. Jeg skal ikke ha det søppelet :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på mamma og pappa, regnet litt på utgiftene de har hatt til meg denne måneden og damn,jeg gruer meg herved til å få barn.... (kjøretimer,russetreff,lommepenger, regning til Spania-tur, togbilletter, treningssenter, mobilabonnement, penger til mat,piano+karate, nye sko...)

Fikk aldri alt dette jeg! Måtte ta meg ekstrajobb og betale det meste selv.... FIkk mat og husly da, og litt ekstra kontanter for å passe på småsøskenene mine når mamma var på seinvakt og stefaren min ikke var hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...