QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #3201 Del Skrevet 4. mai 2013 Shit jeg må sove snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. mai 2013 #3202 Del Skrevet 4. mai 2013 Sove, for faen?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #3203 Del Skrevet 4. mai 2013 Ja, jeg får besøk i morgen og skal lage stek. Den skal stå 3 timer Dessuten må jeg vaske og lage flørtegratinerte poteter også, aldri lagd det før. Nå svelget jeg akkurat syredempende medisiner med pepsi max. Det er jo koffein i Er du på fest nå? Eller er den ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. mai 2013 #3204 Del Skrevet 4. mai 2013 Greit å få litt søvn da ja. Den koffeinen gir seg vel fort. Fløtegratinerte poteter, er ikke det bare å hiva potere fløte og noe ost i en form? Tror jeg prøvde å lage det på ungdom skolen en gang med ikke helt heldig resultat. Eneste festen her er desverre oppi mitt hode. Men det er til gjengjeld meget festlig der inne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JakeGreen Skrevet 5. mai 2013 #3205 Del Skrevet 5. mai 2013 Kanskje verdens beste sang nå om dagen. Skulle ønske jeg skulle stå opp nå, men jeg er på vei til sengs. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3206 Del Skrevet 5. mai 2013 Er det helt dødt her eller? Ingen som har stått opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 5. mai 2013 #3207 Del Skrevet 5. mai 2013 Joda, våken. Satt hjemme alene i hele går med oppgave. Faen så stusselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3208 Del Skrevet 5. mai 2013 Joda, våken. Satt hjemme alene i hele går med oppgave. Faen så stusselig It's a hard knock life! Hvordan blir oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3209 Del Skrevet 5. mai 2013 vaken her og! driv med oppgåveretting. trur ikkje det er så mykje betre, NMS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3210 Del Skrevet 5. mai 2013 Så seriøse folk er her da! Er det bare jeg som sitter i sofaen med et smarties-rør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3211 Del Skrevet 5. mai 2013 Så seriøse folk er her da! Er det bare jeg som sitter i sofaen med et smarties-rør? kva gjer du med det røret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3212 Del Skrevet 5. mai 2013 kva gjer du med det røret? Tømmer det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3213 Del Skrevet 5. mai 2013 Tømmer det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3214 Del Skrevet 5. mai 2013 Men nå er det tomt, så du kan gjerne få det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 5. mai 2013 #3215 Del Skrevet 5. mai 2013 kva gjer du med det røret? Jeg pleier som oftest å se kofferter i stort sett all skriftlig og muntlig kommunikasjon, men denne tok jeg ikke. Akkurat ka er det ein kan gjøre med et Smarties-rør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3216 Del Skrevet 5. mai 2013 Men nå er det tomt, så du kan gjerne få det eg vil ha det som er inni! Jeg pleier som oftest å se kofferter i stort sett all skriftlig og muntlig kommunikasjon, men denne tok jeg ikke. Akkurat ka er det ein kan gjøre med et Smarties-rør? det spørs på storleiken på utstyret ditt....ja, eg er i det humøret i dag... Are U doing fine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 5. mai 2013 #3217 Del Skrevet 5. mai 2013 det spørs på storleiken på utstyret ditt....ja, eg er i det humøret i dag... Are U doing fine? Enten finnes det større smarties-rør enn eg er vant med, eller så har eg ein jævlig brei kuk. Joda, det går fint her. Familien reiste him itte frokost så nå lure eg litt på ka eg ska ta meg te i London aleina på ein mandag. Hotellet har basseng og eg har med pensum, så backupplanen e sikra men det e jo litt kjipt å væra her og bare lesa. Skjønt, sikkert merr effektivt enn å lesa hima. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. mai 2013 #3218 Del Skrevet 5. mai 2013 Nydusjet og ren, snart skal jeg møte en jente som skal gi meg råd til daten jeg har senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 5. mai 2013 #3219 Del Skrevet 5. mai 2013 eg vil ha det som er inni! det spørs på storleiken på utstyret ditt....ja, eg er i det humøret i dag... Are U doing fine? Du tenker koffert, og vil ha det som er inni? : Enten finnes det større smarties-rør enn eg er vant med, eller så har eg ein jævlig brei kuk. Haha ja det tenkte jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 5. mai 2013 #3220 Del Skrevet 5. mai 2013 Du tenker koffert, og vil ha det som er inni? : Haha ja det tenkte jeg også ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå