Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Nei, det overlater jeg til andre. Kan ikke drive med sånt noe når en har passert tretti.

Så de som sitter på tandemen din blir etterlatt i grøften da^^ Den taxi-tandemen din høres ikke helt god ut. Tror heller de kommer bort til meg da :)

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så de som sitter på tandemen din blir etterlatt i grøften da^^ Den taxi-tandemen din høres ikke helt god ut. Tror heller de kommer bort til meg da :)

Neida, for jeg tar de med på elgsafari samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, for jeg tar de med på elgsafari samtidig.

Elging er jo kjekt. Har hørt at elger er farlige også da! Vet ikke hvor smart det er, men for all del. Farlige ting er spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant! Ganske nusselig. :fnise:

Jeg ser han er morsom også :sjokkert: Måtte se på de postene hans. Det virker for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elging er jo kjekt. Har hørt at elger er farlige også da! Vet ikke hvor smart det er, men for all del. Farlige ting er spennende!

Hehe, trenger jo ikke stå å pirke på de da. :skratte:

Jeg ser han er morsom også :sjokkert: Måtte se på de postene hans. Det virker for godt til å være sant.

Det meste er som regel det. :trist: Eventyrfigurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon Snow

Hvorfor ikke?

Penger har aldri interert meg. Så lenge jeg har nok penger til og betale husleia og regninger og penger til mat er jeg fornøyd,.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som er på twitter??? hva/hvem følger dere av kjendiser, band eller sport??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som er på twitter??? hva/hvem følger dere av kjendiser, band eller sport??

Jeg lagde en profil........og det var det.Ikke skrevet noe. Abonnerte på mye rart, men de fleste merkevarer etc, har vel en twitterkonto. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en profil........og det var det.Ikke skrevet noe. Abonnerte på mye rart, men de fleste merkevarer etc, har vel en twitterkonto. :klo:

Hehe, lett for. Jeg har vell og en konto her eller der, hvor jeg egentlig bare ble medlem for å svare på en ting eller for å få svar på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lett for. Jeg har vell og en konto her eller der, hvor jeg egentlig bare ble medlem for å svare på en ting eller for å få svar på noe.

Nei, jeg har ihvertfall ikke fått helt dreisen på den der. Nå har jeg registrert meg på Pinterest så det kan jo bli spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt sån som dropbox?" Har ikke hørt om piterest, men var nett å kjekket får å se hva det hva det var! fikk ikke mye ut av for siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt sån som dropbox?" Har ikke hørt om piterest, men var nett å kjekket får å se hva det hva det var! fikk ikke mye ut av for siden

Det er vel egentlig en slags korktavle hvor man bokmerker for egen del, og for andre til å oppdage. Jeg drev å gikk bananas på Craftgawker før idag, så da var det egentlig en lettvinn måte å samle alt på.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel egentlig en slags korktavle hvor man bokmerker for egen del, og for andre til å opppdage. Jeg drev å gikk bananas på Craftgawker før idag, så da var det egentlig en lettvinn måte å samle alt på.

Den siden har jeg bare sett på, de bildene som ligger ute på fremsiden, masse artige greier :-)

Skal fra i morgen av, lage min egen salat "hage" i vinduskarmen :icon_lol: er spent på å se hvordan det går

Har du noen prosjekter på gang? :hallo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger har aldri interert meg. Så lenge jeg har nok penger til og betale husleia og regninger og penger til mat er jeg fornøyd,.

Flaks du ikke har sjebne som meg da. Jeg får alt jeg sier jeg ikke vil ha og det jeg vil ha, blir plutselig utilgjengelig. Som den gangen jeg skulle kjøpe ny mobil. Jeg hadde bestemt meg for hvilken jeg ville ha, så den i butikken, men dagen etterpå hadde INGEN butikker den! Ingen! Eller da jeg hadde bestemt meg for å gå over til et bestemt merke med dyremat, igjen ingen! Eller når jeg bare vil ha en klem, nope. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siden har jeg bare sett på, de bildene som ligger ute på fremsiden, masse artige greier :-)

Skal fra i morgen av, lage min egen salat "hage" i vinduskarmen :icon_lol: er spent på å se hvordan det går

Har du noen prosjekter på gang? :hallo:

Jeg er blitt oppmuntret av andre brukere her til å så noe. Så må vel det. Vurder en chilliplante og kanskje jordbær.

Også er sofaen min så gammel og slitt at stoppen kommer ut. Så nå sitter jeg og leker med tanken på en pallesofa. Hadde jo vært billig ihvertfall.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke registrert på twitter, men følger med på politiet noen ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks du ikke har sjebne som meg da. Jeg får alt jeg sier jeg ikke vil ha og det jeg vil ha, blir plutselig utilgjengelig. Som den gangen jeg skulle kjøpe ny mobil. Jeg hadde bestemt meg for hvilken jeg ville ha, så den i butikken, men dagen etterpå hadde INGEN butikker den! Ingen! Eller da jeg hadde bestemt meg for å gå over til et bestemt merke med dyremat, igjen ingen! Eller når jeg bare vil ha en klem, nope. :fnise:

:troest: Livet er hardt. :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt oppmuntret av andre brukere her til å så noe. Så må vel det. Vurder en chilliplante og kanskje jordbær.

Også er sofaen min så gammel og slitt at stoppen kommer ut. Så nå sitter jeg og leker med tanken på en pallesofa. Hadde jo vært billig ihvertfall.

Hadde oregano, tviler på at det blir noe jordbær dyrking på meg, da "hagen" min består av grus.

Billig, men det hadde blitt dyrt å gå til kiropraktor i etter tid av "ræva" sitte stilling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke registrert på twitter, men følger med på politiet noen ganger.

Ekte rømlinger må jo det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...