Gjest Gunfreak Skrevet 20. april 2013 #2341 Del Skrevet 20. april 2013 Svensk konspirasjon for å tiltrekke flere til svenskehandel. Pengene går bl.a til undercovervirksomhet dvs. studier i forbrukermønster på svenskeferja. Cola i kina smakte dritt, eller var 50/50 om du fikk drikanes cola eller ikke, tror det har noe med vannet de bruker eller noe, cola/pepsi du ikke på resturanter som pizza hut var ok, men den du kjøpte i butikker kunne smake dritt, så på flyet hjem fra london fikk vi norsk cola og da ble det jubel på flyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. april 2013 Forfatter #2342 Del Skrevet 20. april 2013 Hvorfor er ikke den norske colaen like god som den svenske? Mystefistisk.. Fordi plastikken på den svenske er tynnere enn plastikken på den norske. De norske tenker bare på å gi plastikkhelvete til de norske, for da lurer de forbrukerne for 0,02 dl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. april 2013 Forfatter #2343 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg visste ikke at det gikk ann å lage så dårlige filmer at det ser ut som om de er lagd i 1980, i 2012. Nå vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. april 2013 #2344 Del Skrevet 20. april 2013 Fordi plastikken på den svenske er tynnere enn plastikken på den norske. De norske tenker bare på å gi plastikkhelvete til de norske, for da lurer de forbrukerne for 0,02 dl. Jammen jammen colaen fra Sverige er på boks. Burde nevnt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 20. april 2013 #2345 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Ja, verrre enn moteslaver på Chanel-salg vil jeg tro. (edit; chanel selger vel ikke klær de..) Uff, kan se den galskapen for meg. Hihi, joda de selger nok klær også. Har du ikke hørt om Coco Chanel? Hun var vel kjent for den der Chanel drakten om jeg ikke husker feil. Når er det han derre tufsen Karl Lagerfeld som lager klærne på merket. Endret 20. april 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 20. april 2013 #2346 Del Skrevet 20. april 2013 Fordi plastikken på den svenske er tynnere enn plastikken på den norske. De norske tenker bare på å gi plastikkhelvete til de norske, for da lurer de forbrukerne for 0,02 dl. Nå har de jo fått de flaskene og. Men de er et helvete i automatene, da de klapper sammen.Hmf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. april 2013 #2347 Del Skrevet 20. april 2013 Uff, kan se den galskapen for meg. Hihi, joda de selger nok klær også. Har du ikke hørt om Coco Chanel? Hun var vel kjent for den der Chanel drakten om jeg ikke husker feil. Når er det han derre tufsen Karl Lagerfeld som lager klærne på merket. Coco Chanel.. Første jeg tenker på er en kylling.. Tori Spelling har vel en kylling som heter det? Dere får unnskylde min dumskap, jeg skylder på colaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 20. april 2013 #2348 Del Skrevet 20. april 2013 Jammen jammen colaen fra Sverige er på boks. Burde nevnt det. Broren min kommer alltid hjem med sånne brett når han har vært i sverige. Guttunger ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 20. april 2013 #2349 Del Skrevet 20. april 2013 Coco Chanel.. Første jeg tenker på er en kylling.. Tori Spelling har vel en kylling som heter det? Dere får unnskylde min dumskap, jeg skylder på colaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. april 2013 #2350 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Er ikke cola best i glassflasker? Endret 20. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. april 2013 #2351 Del Skrevet 20. april 2013 Føler meg litt rar.......men jeg liker ikke Cola.....eller Cola light. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. april 2013 #2352 Del Skrevet 20. april 2013 Vel, jeg likte ikke øl en gang. Drakk cider og rusbrus Var skikkelig mann på festene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. april 2013 #2353 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg liker bare to typer øl... Kilkenny og Staropramen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. april 2013 #2354 Del Skrevet 20. april 2013 Veldig glad i guiness, merkelig nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. april 2013 #2355 Del Skrevet 20. april 2013 Guiness er godt, men bare et lite glass.....blir jo stappmett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 20. april 2013 #2356 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg liker bare to typer øl... Kilkenny og Staropramen..... Prøvd mørke britiske øl typer da, du som liker whisky og er en tøff dame. Finn en røykfull Islay malt, som lagavulin, ardbeg eller laphroaig så tar du en flaske nøgene ø Imperial stout, eller en britisk imperal stout, de er kjempe gode sammen, imperial stout er drit godt, smaker nøtter, sjokolade, kaffe og karamell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. april 2013 #2357 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Pleier å drikke 2 om de har. Tror Bergenserne og strilen er ute på finigens i dag. Endret 20. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. april 2013 #2358 Del Skrevet 20. april 2013 Prøvd mørke britiske øl typer da, du som liker whisky og er en tøff dame. Finn en røykfull Islay malt, som lagavulin, ardbeg eller laphroaig så tar du en flaske nøgene ø Imperial stout, eller en britisk imperal stout, de er kjempe gode sammen, imperial stout er drit godt, smaker nøtter, sjokolade, kaffe og karamell. LaPhroaig har jeg i whiskysamlinga mi:) Favoritt! Men Staropramen er tsjekkisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. april 2013 #2359 Del Skrevet 20. april 2013 Pleier å drikke 2 om de har. Tror Bergenserne og strilen er ute på finigens i dag. Har en lillebror som er ute og sjekker livet i sentrum i kveld.....hvis du ser han så send han hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 20. april 2013 #2360 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Hehe, jeg kan se om jeg ser han med kikkerten. Skal kaste en lapp etter han om at du passer på.. Endret 20. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå