Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2241 Del Skrevet 19. april 2013 Det du trenger er å starte på første stripe på www.sinfest.net eller på megatokyo.com ELLER... Gjøre som meg og se trashy klipp fra Britain's got talent på youtube. Så kjekt da trenger jeg ikke legge meg enda. Husker ei veninne av meg var inne på IRC når vi var på ungdomskolen. Tror ikke foreldrene fikk med seg alt hun drev med der. Vi hadde ikke nett på den tida, så jeg hadde ikke det problemet. Jeg burde kanskje ikke si det, men jeg hadde rødt hår i flere år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2242 Del Skrevet 19. april 2013 Nei, det er ikke bare innbilling. Mange kystjenter varmet på utenlandske sjømenn uten at det ble snakket så høyt om. Det MÅ være en grunn til at enkelte områder har "degoser". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2243 Del Skrevet 19. april 2013 Haha, nå har jeg sett det også. Håper et ikke er fake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2244 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg burde kanskje ikke si det, men jeg hadde rødt hår i flere år. Nei hvis du ville bli kvitt meg, skulle du ikke sagt det. Tror jeg må legge meg, har 12 franske linge soldater som må males i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dullum Skrevet 19. april 2013 #2245 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg trives som mørk brunette. Det fører til mange artige samtaler. - Hvor kommer du fra? - Vestlandet! - Ja, men HVOR? - Eh.. [kommunenavn]? - Ja, men sånn egentlig? - Er du godt kjent i hjemkommunen min? Merk: Jeg er ikke vrien, men jeg, mine foreldre, besteforeldre og deres tippoldeforeldre... er alle født i Norge. Jeg har både finsk og tysk avstamning, men ser med unntak av håret nokså nordisk ut Mange bergenske jenter ser litt eksotiske ut egentlig. Type ganske mørke. Er vel noe som henger igjen fra en svunnen internasjonal storhetstid kanskje. Eller bare noe jeg innbiller meg. Skyldes nok hanseatene på 1300-tallet. Bergen var en av de viktigste handelskontorene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 19. april 2013 #2246 Del Skrevet 19. april 2013 Skyldes nok hanseatene på 1300-tallet. Bergen var en av de viktigste handelskontorene deres Det var det jeg insinuerte med "svunnen internasjonal storhetstid", ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2247 Del Skrevet 19. april 2013 Nei hvis du ville bli kvitt meg, skulle du ikke sagt det. Tror jeg må legge meg, har 12 franske linge soldater som må males i mårra. :fise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2248 Del Skrevet 19. april 2013 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2249 Del Skrevet 19. april 2013 Huff, jeg blir nesten flau hver gang folk trekker frem historie. Har grunnfag, men husker ikke en dritt. Jeg misunner så klisterhjerne. Forbanna teflon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2250 Del Skrevet 19. april 2013 Ska're værra, så ska're værra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2251 Del Skrevet 19. april 2013 Det er alt etter hvor interessen sitter. Jeg kan ikke en ENESTE matematisk regel. Jeg husker navnet på pytagoras. Men har ikke peiling på hva den går ut på. Thats it. Men historie er litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2252 Del Skrevet 19. april 2013 Åh, med formler og læresetninger så kom jeg på "Resistance is futile (if <1 ohm)"-tskjorta mi. Hvor i klesskapet er den begravd... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 19. april 2013 #2253 Del Skrevet 19. april 2013 Den T-skjorta fikk jeg litt lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2254 Del Skrevet 19. april 2013 Huff, jeg blir nesten flau hver gang folk trekker frem historie. Har grunnfag, men husker ikke en dritt. Jeg misunner så klisterhjerne. Forbanna teflon! Vel jeg har vel klisterhjerne genet, som gjør meg til bra avlingsmatriale;) men historie er gøy, og enkelt for meg jeg bare " tar det" liksom, på samme måte noen bare tar matte, men matte tar ikke jeg og klisterhjernen min funker ikke på matte og slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #2255 Del Skrevet 19. april 2013 De har den på thinkgeek. I både womens tee og manne-tskjorte. Hadde, hvertfall, for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 19. april 2013 #2256 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Det er alt etter hvor interessen sitter. Jeg kan ikke en ENESTE matematisk regel. Jeg husker navnet på pytagoras. Men har ikke peiling på hva den går ut på. Thats it. Men historie er litt bedre. Ja, nei det er spennende, men det sitter i er par dager også borte....Tror det ble litt for mye info stappet inn i meg på en gang. Også har det litt med foreleserne og. Interesse hjelper ihvertfall mye. Endret 19. april 2013 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2257 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Pytten gikk vel ut på 30 60 90 graders trekanter Husker ikke helt likningen. Er ikke så glad i matte selv, blir veldig vanskelig ettervært på universitetet. Er flink til å pugge, og husker merkelige detaljer til tider. Endret 19. april 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. april 2013 #2258 Del Skrevet 19. april 2013 Ja, nei det er spennende, men det sitter i er par dager også borte....Tror det ble litt for mye info stappet inn i meg på en gang. Også har det litt med foreleserne og. Interesse hjelper ihvertfall mye. Gir gratis historie hjelp om du trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 19. april 2013 #2259 Del Skrevet 19. april 2013 Du er søt, men ikke så smart etter midnatt. Hva med å... gå inn i den tråden det gjelder, og bruke søkefeltet og begrense det til tråden? Minus 10 poeng i forumstalking! Jeg husker ikke når jeg la det inn engang, og jeg gidder ikke lete nå. Men jeg tror det er ett år siden. Ellers skulle jeg gitt deg svaret. Var lett å stalke meg fram til det uten tipset ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 19. april 2013 #2260 Del Skrevet 19. april 2013 Var lett å stalke meg fram til det uten tipset ditt Hva har du stalket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå