skruf Skrevet 3. april 2013 #861 Del Skrevet 3. april 2013 Trøtt her og.... vurderte å legge meg på gjesterommet siden mannen bråkte sånn i natt. Men der hadde minstejenta gått og lagt seg i nattens mulm og mørke. Også gadd jeg ikke gå helt til andre siden av huset for å legge meg i hennes seng. Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #862 Del Skrevet 3. april 2013 Trøtt her og.... vurderte å legge meg på gjesterommet siden mannen bråkte sånn i natt. Men der hadde minstejenta gått og lagt seg i nattens mulm og mørke. Også gadd jeg ikke gå helt til andre siden av huset for å legge meg i hennes seng. Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D Hipp hipp Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. april 2013 #863 Del Skrevet 3. april 2013 Hipp hipp Hurra! Litt kjedelig bursdag for henne da.....hun fikk løpetid igår, så hun må ligge på plassen sin, oppå en gammel håndduk. Jeg synes det er superkvalmt med blodflekker overalt. Vurderer å stikke på apoteket og kjøpe tena lady trusebleier (sånn de bruker på sykehjemmet), og klippe hull til halen. Hun er for stor til libero up&go.... Var et mareritt å gå tur med henne igår og i morges, hun snuste iherdig på alle de gode duftene etter hannhunder, satte alle klørne nedi og nektet å gå en meter før hun var ferdigsnust. Dette gjentok seg ca annenhver meter........ Vanligvis er hun en drøm å gå med, veldig flink. For ikke å snakke om de hannhundene vi møtte på vår vei, de holdt på å gå berserk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. april 2013 #864 Del Skrevet 3. april 2013 Følg med på undervisningen Dolly! ikke surr rundt her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #865 Del Skrevet 3. april 2013 Følg med på undervisningen Dolly! ikke surr rundt her inne! Sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. april 2013 #866 Del Skrevet 3. april 2013 Din lille frekking!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #867 Del Skrevet 3. april 2013 Din lille frekking!!!! Sjæl ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. april 2013 #868 Del Skrevet 3. april 2013 Hurra for berneren vår, hun er 4 år idag:D FIkk seg dobbel skalk med masse leverpostei på i morges istedet for kake:D Hvor gamle kan hunder bli Maya? 6-7 menneskeår?.....syns det blir litt hjerteskjærende å måtte ta avskjed med en hund etter så kort tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. april 2013 #869 Del Skrevet 3. april 2013 Sjæl ;-) *på vei ned til Bergen for å ta Dolly* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #870 Del Skrevet 3. april 2013 *på vei ned til Bergen for å ta Dolly* Skal du ta bussen ned hit? Da er jeg jo ferdig på skolen før du kommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. april 2013 #871 Del Skrevet 3. april 2013 Skal du ta bussen ned hit? Da er jeg jo ferdig på skolen før du kommer! Ok, toget da for svarte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 3. april 2013 #872 Del Skrevet 3. april 2013 Hahahah, åå! Jeg er så klein i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #873 Del Skrevet 3. april 2013 Ok, toget da for svarte! Kan du ikke fly? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. april 2013 #874 Del Skrevet 3. april 2013 Kan du ikke fly? Nei, supermann-evner fikk jeg desverre ikke utdelt av min mor før jeg kom til verden.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #875 Del Skrevet 3. april 2013 Nei, supermann-evner fikk jeg desverre ikke utdelt av min mor før jeg kom til verden.... Det var dumt :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. april 2013 Forfatter #876 Del Skrevet 3. april 2013 Finner ikke min muskelavslappende krem. Hvor kan den være? Gjettekonkurranse. Vondt i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #877 Del Skrevet 3. april 2013 Finner ikke min muskelavslappende krem. Hvor kan den være? Gjettekonkurranse. Vondt i ryggen Under sofaen eller under senga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 3. april 2013 #878 Del Skrevet 3. april 2013 Hahahah, åå! Jeg er så klein i dag Hva er dette? Bruker du ordet klein med den betydningen det egentlig har? Eller misforstår jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #879 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Fotoooooo :-( Endret 3. april 2013 av Strange Doll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. april 2013 Forfatter #880 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) AAAUUU! Måtte bare syte litt. Ryggen og magen Nå har jeg tatt opp 3 sukkermaur og fraktet dem tilbake til skogen. Jeg tipper det tar dem 1 dag før de kommer tilbake, men de så veldig redde ut. De løp rundt i glasset som om jorden gikk under. Jeg vet det er en til her, men jeg fikk ikke tak i den Skuer etter den fra senga, har så vondt at jeg må ligge, da kan jeg like godt gjøre noe imens. Endret 3. april 2013 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå