Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #841 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg er fornøyd bare det er varmt jeg. Og sol... Da hadde du sett en stk fornøyd Calavi! Men, vi kan ikke dra alt for langt for jeg har flyskrekk Da tar vi det varmeste stedet som ligger nærmest med fly. ELLER vi tar bussen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #842 Del Skrevet 2. april 2013 Den serien som begynner i kveld som heter Carrie, er ikke det liksom om Carrie før hun kom til sex og singelliv?? har lest de bøkene som er basert på livet hennes før New York, og de er litt bra. Gleder meg til å se :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. april 2013 #843 Del Skrevet 2. april 2013 Da tar vi det varmeste stedet som ligger nærmest med fly. ELLER vi tar bussen! Deal! Den serien som begynner i kveld som heter Carrie, er ikke det liksom om Carrie før hun kom til sex og singelliv?? har lest de bøkene som er basert på livet hennes før New York, og de er litt bra. Gleder meg til å se :D Det stemmer. Jeg tror faktisk ikke jeg vil se den jeg, tror jeg bare kommer til å sammenlikne veldig med SATC, og jeg tviler sterkt på at det kan sidestilles med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #844 Del Skrevet 2. april 2013 Deal! Det stemmer. Jeg tror faktisk ikke jeg vil se den jeg, tror jeg bare kommer til å sammenlikne veldig med SATC, og jeg tviler sterkt på at det kan sidestilles med det.. Jeg er helt sikker på at det ikke kan det... men skal prøve å gi det en sjanse siden bøkene faktisk var ganske bra Håååper det er bra! Når skal vi busse til varmere strøk? Jeg må få bikinikropp først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 2. april 2013 #845 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg er helt sikker på at det ikke kan det... men skal prøve å gi det en sjanse siden bøkene faktisk var ganske bra Håååper det er bra! Når skal vi busse til varmere strøk? Jeg må få bikinikropp først Jeg tror det er greit jeg ikke har lest bøkene, jeg synes alltid at serier/filmer er så himla mye dårligere enn bøkene.. Jeg har en tendens til å se ting et par år senere enn alle andre, så kanskje jeg gir det en sjans om et par-tre år Du kan si i fra når bikinikroppen er klar du, så drar vi! Skal jeg trene opp min så kommer vi oss ikke av sted neste år eller noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 2. april 2013 #846 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg tror det er greit jeg ikke har lest bøkene, jeg synes alltid at serier/filmer er så himla mye dårligere enn bøkene.. Jeg har en tendens til å se ting et par år senere enn alle andre, så kanskje jeg gir det en sjans om et par-tre år Du kan si i fra når bikinikroppen er klar du, så drar vi! Skal jeg trene opp min så kommer vi oss ikke av sted neste år eller noe! Pleier å være sånn selv også, men prøøøver å følge med når det går sånn at jeg har noe å snakke med jentene i klassen om hahaha tror ikke det går noe fortere med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 2. april 2013 #847 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg var i Torrevieja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #848 Del Skrevet 3. april 2013 God morgen tråden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. april 2013 #849 Del Skrevet 3. april 2013 God morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #850 Del Skrevet 3. april 2013 Så Stille det er her for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. april 2013 #851 Del Skrevet 3. april 2013 Meget stille! Er ikke så mye inne på Kg selv for tiden, men når jeg først er inne så ser jeg det har vært rolig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april 2013 #852 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) "Kvirre-vitt!" Det går alltid litt i bølger på nett, men vi får bare fortsette så kommer det fort nok flere som henger seg på etter hvert. Godmorgen til dere! Jeg er litt på forskudd og gratulerer maya med sitt neste innlegg nummer 7777....det er et fint og sterkt tall! Endret 3. april 2013 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #853 Del Skrevet 3. april 2013 Gratulerer maya! Hurra! (Hadde jeg vært på pc nå hadde det vært en kul smiley her nå) :D Mistet bussen med sekunder. Flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. april 2013 Forfatter #854 Del Skrevet 3. april 2013 God morgen, trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #855 Del Skrevet 3. april 2013 God morgen, trøtt. Henger meg på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. april 2013 #856 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Hæh?? Gratulerer med hva?? Edit; Glem det, jeg la merke til det nå Skylder på at jeg er trøtt, snorkemannen min holdt konsert i hele natt, i tillegg til at han sparket med beina i søvne...... Endret 3. april 2013 av maya76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 3. april 2013 #857 Del Skrevet 3. april 2013 Huff, drittdag. Vondt i hodet, sliten og trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. april 2013 #858 Del Skrevet 3. april 2013 Huff, drittdag. Vondt i hodet, sliten og trøtt Som jeg skulle skrevet det selv. Blææ :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 3. april 2013 #859 Del Skrevet 3. april 2013 Som jeg skulle skrevet det selv. Blææ :-( Helt grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. april 2013 #860 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg klarer ikke våkne selv om jeg er på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå