Gå til innhold

Ny fjasetråd!

QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

God bedring Strange Doll!! Har et eller annet skit her i hus og, måtte avbestille og avlyse hyttetur på Bjorli i helga......kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God bedring Strange Doll!! Har et eller annet skit her i hus og, måtte avbestille og avlyse hyttetur på Bjorli i helga......kjipt!

Takk :-) huff så utrolig kjedelig! Er så dumt at det skjer når man skal noe man gleder seg til! God bedring til deg/dere også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) huff så utrolig kjedelig! Er så dumt at det skjer når man skal noe man gleder seg til! God bedring til deg/dere også:-)

Takk:)

Veldig kjedelig, første påskehelga på mange år at ingen av oss har jobb påskehelga. Men når minstejenta har kastet opp og vrir seg i magesmerter så er det nok best å være hjemme (forbanna norovirus....).

Får håpe det blir finvær iallefall, snø kom det nok av igår. Så kan vi tenne opp en av de engangsgrillene vi handlet inn til helga utenfor stueveggen og grille noen pølser og late som om vi er på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:)

Veldig kjedelig, første påskehelga på mange år at ingen av oss har jobb påskehelga. Men når minstejenta har kastet opp og vrir seg i magesmerter så er det nok best å være hjemme (forbanna norovirus....).

Får håpe det blir finvær iallefall, snø kom det nok av igår. Så kan vi tenne opp en av de engangsgrillene vi handlet inn til helga utenfor stueveggen og grille noen pølser og late som om vi er på fjellet.

Ja klart man må ta hensyn om noen blir syk, er jo ikke kjekt for hun å reise om hun ikke er i form heller :(

Håper dere får det koselig uansett da værtfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest20

Håper alle har en fin kveld. :)

Jeg skriver på en kort kronikk jeg skal levere inn i forbindelse med et pågående skrivekurs i Oslo jeg har meldt meg på, og nå har jeg ekstra god tid siden det er påskeferie. Mange flinke folk der, hun ene sytten år gamle jenta har kontrakt med Gyldendahl. Det er selvfølgelig veldig hyggelig å utveksle konstruktiv kritikk, og ikke minst få god tilbakemelding på sine egne verk. Jeg får bruke hytteturen til noe fornuftig - pleier som regel å være bedre til å konsentrere meg her.

Endret av Lydia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper alle har en fin kveld. :)

Jeg skriver på en kort kronikk jeg skal levere inn i forbindelse med et pågående skrivekurs i Oslo jeg har meldt meg på, og nå har jeg ekstra god tid siden det er påskeferie. Mange flinke folk der, hun ene sytten år gamle jenta har kontrakt med Gyldendahl. Det er selvfølgelig veldig hyggelig å utveksle konstruktiv kritikk, og ikke minst få god tilbakemelding på sine egne verk. Jeg får bruke hytteturen til noe fornuftig - pleier som regel å være bedre til å konsentrere meg her.

Så flott! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest SummerJudith

Ingen hater deg vel :)

Ja, bare ei venninne, men satte på en film så forsvant følelsen :fnise:

Hehe håper ikke det..

Det er bra følelsen forsvant ;) hvilken film var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Bare bra. ^^ Har du kommet for å bli nå?

Så bra :D fint å høre. Nei tviler.. Moddene hater meg.. Nå blir jeg sikkert utestengt igjen fordi jeg sa de hater meg.. Jaja ses om tre måneder.. D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :D fint å høre. Nei tviler.. Moddene hater meg.. Nå blir jeg sikkert utestengt igjen fordi jeg sa de hater meg.. Jaja ses om tre måneder.. D:

De hater deg nok ikke! Men de må jo følge reglene. Så når du skriver ting du ikke bør skrive, så blir det utestengelse.....

Synes det er koselig å ha deg her jeg, så ikke skriv ting som bryter med reglene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...