skruf Skrevet 28. mars 2013 #301 Del Skrevet 28. mars 2013 God bedring Strange Doll!! Har et eller annet skit her i hus og, måtte avbestille og avlyse hyttetur på Bjorli i helga......kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mars 2013 #302 Del Skrevet 28. mars 2013 God bedring Strange Doll!! Har et eller annet skit her i hus og, måtte avbestille og avlyse hyttetur på Bjorli i helga......kjipt! Takk :-) huff så utrolig kjedelig! Er så dumt at det skjer når man skal noe man gleder seg til! God bedring til deg/dere også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. mars 2013 #303 Del Skrevet 28. mars 2013 Takk :-) huff så utrolig kjedelig! Er så dumt at det skjer når man skal noe man gleder seg til! God bedring til deg/dere også:-) Takk:) Veldig kjedelig, første påskehelga på mange år at ingen av oss har jobb påskehelga. Men når minstejenta har kastet opp og vrir seg i magesmerter så er det nok best å være hjemme (forbanna norovirus....). Får håpe det blir finvær iallefall, snø kom det nok av igår. Så kan vi tenne opp en av de engangsgrillene vi handlet inn til helga utenfor stueveggen og grille noen pølser og late som om vi er på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 28. mars 2013 #304 Del Skrevet 28. mars 2013 Takk:) Veldig kjedelig, første påskehelga på mange år at ingen av oss har jobb påskehelga. Men når minstejenta har kastet opp og vrir seg i magesmerter så er det nok best å være hjemme (forbanna norovirus....). Får håpe det blir finvær iallefall, snø kom det nok av igår. Så kan vi tenne opp en av de engangsgrillene vi handlet inn til helga utenfor stueveggen og grille noen pølser og late som om vi er på fjellet. Ja klart man må ta hensyn om noen blir syk, er jo ikke kjekt for hun å reise om hun ikke er i form heller Håper dere får det koselig uansett da værtfall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 28. mars 2013 #305 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Håper alle har en fin kveld. Jeg skriver på en kort kronikk jeg skal levere inn i forbindelse med et pågående skrivekurs i Oslo jeg har meldt meg på, og nå har jeg ekstra god tid siden det er påskeferie. Mange flinke folk der, hun ene sytten år gamle jenta har kontrakt med Gyldendahl. Det er selvfølgelig veldig hyggelig å utveksle konstruktiv kritikk, og ikke minst få god tilbakemelding på sine egne verk. Jeg får bruke hytteturen til noe fornuftig - pleier som regel å være bedre til å konsentrere meg her. Endret 28. mars 2013 av Lydia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. mars 2013 #306 Del Skrevet 28. mars 2013 Høres ut som god bruk av påskeferie og hyttetur, Lydia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. mars 2013 #307 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg baker kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mars 2013 #308 Del Skrevet 28. mars 2013 Jeg baker kake Åh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. mars 2013 #309 Del Skrevet 28. mars 2013 Håper alle har en fin kveld. Jeg skriver på en kort kronikk jeg skal levere inn i forbindelse med et pågående skrivekurs i Oslo jeg har meldt meg på, og nå har jeg ekstra god tid siden det er påskeferie. Mange flinke folk der, hun ene sytten år gamle jenta har kontrakt med Gyldendahl. Det er selvfølgelig veldig hyggelig å utveksle konstruktiv kritikk, og ikke minst få god tilbakemelding på sine egne verk. Jeg får bruke hytteturen til noe fornuftig - pleier som regel å være bedre til å konsentrere meg her. Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. mars 2013 #310 Del Skrevet 28. mars 2013 Åh? Blir spennende å se hvordan den blir, har aldri laget den før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. mars 2013 #311 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvilken kake da FruN?? Bakt brød idag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. mars 2013 #312 Del Skrevet 28. mars 2013 Kvikk Lunsj-kake Fylt med appelsin og knust Kvikk Lunsj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2013 #313 Del Skrevet 28. mars 2013 Skulle det prøvesmakes sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. mars 2013 #314 Del Skrevet 28. mars 2013 Hei mortem :D hvordan går det? ^^ Bare bra. ^^ Har du kommet for å bli nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. mars 2013 #315 Del Skrevet 28. mars 2013 Skulle det prøvesmakes sa du? kom, kom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #316 Del Skrevet 28. mars 2013 God bedring, Doll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mars 2013 #317 Del Skrevet 28. mars 2013 Ingen hater deg vel Ja, bare ei venninne, men satte på en film så forsvant følelsen Hehe håper ikke det.. Det er bra følelsen forsvant hvilken film var det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 28. mars 2013 #318 Del Skrevet 28. mars 2013 Bare bra. ^^ Har du kommet for å bli nå? Så bra :D fint å høre. Nei tviler.. Moddene hater meg.. Nå blir jeg sikkert utestengt igjen fordi jeg sa de hater meg.. Jaja ses om tre måneder.. D: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 28. mars 2013 #319 Del Skrevet 28. mars 2013 Kommer bare inn her for å si jeg nøys. det var alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. mars 2013 #320 Del Skrevet 28. mars 2013 Så bra :D fint å høre. Nei tviler.. Moddene hater meg.. Nå blir jeg sikkert utestengt igjen fordi jeg sa de hater meg.. Jaja ses om tre måneder.. D: De hater deg nok ikke! Men de må jo følge reglene. Så når du skriver ting du ikke bør skrive, så blir det utestengelse..... Synes det er koselig å ha deg her jeg, så ikke skriv ting som bryter med reglene:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå