Gå til innhold

Faen, han var bare ute etter en ons?.......

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Altså, hva får dere jenter til å tro at vi gutter ikke gjør vurderinger og forandrer mening ettervært? Vi kan synes en jente virker søt, men så finner vi ut at hun ikke er noe for oss alikavel..

Hvis han blir kald så er det fordi han bare var ute etter ons?

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Altså, hva får dere jenter til å tro at vi gutter ikke gjør vurderinger og forandrer mening ettervært? Vi kan synes en jente virker søt, men så finner vi ut at hun ikke er noe for oss alikavel..

Vet ikke om jeg er sær, men jeg liker dårlig jenter som har guttevenninner. Gutter de bare MÅ bli med sånn som det der går under den kategorien. Mulig han tenkte det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Før dere har blitt kjent med hu?

Anonym poster: 24b846b1763e395082389d8aefea7fd8

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg er sær, men jeg liker dårlig jenter som har guttevenninner. Gutter de bare MÅ bli med sånn som det der går under den kategorien. Mulig han tenkte det samme.

Hvorfor liker du dårlig jenter som har guttevenner(var det du mente?)?

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Hvorfor liker du dårlig jenter som har guttevenner(var det du mente?)?

Guttevenninner. Fordi de som regel utnytter gutten.

AnonymBruker
Skrevet

Guttevenninner. Fordi de som regel utnytter gutten.

Åja sånn sett. vel. utnytter ikke med mindre han har følelser for henne da? noe sånt.

Jeg personlig trekker meg unna med en gang jeg finner ut at noen av guttevennene mine er keene.

for å ikke såre dem og ikke utnytte som du sier.

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Åja sånn sett. vel. utnytter ikke med mindre han har følelser for henne da? noe sånt.

Jeg personlig trekker meg unna med en gang jeg finner ut at noen av guttevennene mine er keene.

for å ikke såre dem og ikke utnytte som du sier.

Men det vises ikke på deg at du gjør det.

Gjest .-L-.
Skrevet

Før dere har blitt kjent med hu?

Ja, mye kan komme frem på byn. Samme skjer hin vei hele tiden :P

Skrevet

Mulig han er en av disse som har lest for mye "the game" og nå skal straffe deg som en ulydig hund til du nærmest tigger om hans oppmerksomhet. Hadde han vært skikkelig interessert ville han ikke oversett deg slik.

AnonymBruker
Skrevet

Mulig han er en av disse som har lest for mye "the game" og nå skal straffe deg som en ulydig hund til du nærmest tigger om hans oppmerksomhet. Hadde han vært skikkelig interessert ville han ikke oversett deg slik.

Uff.... Hva skal jeg gjøre, sende han en melding til? Ringe?

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Hvem blir skikkelig interessert i ei jente første kvelden a? Nice guys og deres merkverdige forklaringer og sverting av andre menn. Yeye.

Skrevet

Gi blaffen. Liker han deg vil han ta kontakt. Oppfører du deg som en tiggende hund vil han kun bruke deg en kort periode siden han da ikke har noen respekt for deg. Kanskje han fant noen andre den kvelden også. Hvilken alder er det på fyren? Snakker vi tidlig 20-åra er sannsynligheten stor for at han bare var ute etter sosialt samvær og et ONS. Og derfor ble sur fordi han ikke fikk noe resultat.

AnonymBruker
Skrevet

Gi blaffen. Liker han deg vil han ta kontakt. Oppfører du deg som en tiggende hund vil han kun bruke deg en kort periode siden han da ikke har noen respekt for deg. Kanskje han fant noen andre den kvelden også. Hvilken alder er det på fyren? Snakker vi tidlig 20-åra er sannsynligheten stor for at han bare var ute etter sosialt samvær og et ONS. Og derfor ble sur fordi han ikke fikk noe resultat.

Har du egentlig lest tråden? Eller du bare ute etter å "score poeng"?

Anonym poster: 694c824e6aea77ca1666984b8b3ab093

Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

På seg selv kjenner man andre.

For all del, sier ikke at at han ikke kun var ute etter en ons, men karakterdrap er unødvendig. Dama kan jo trosse oddsene å jakte litt selv.

Skrevet

Hvem blir skikkelig interessert i ei jente første kvelden a? Nice guys og deres merkverdige forklaringer og sverting av andre menn. Yeye.

Haha. Du er litt morsom når du slenger ut bitre utsagn. Det skal du ha. Alternativet er jo da at han er en surmulende sutrekopp som ikke taklet at hun forsvant en kort periode og ikke engang gidder svare etterpå.

Du bør også legge fra deg umodne karakteristikker fra miljøet knyttet til unge gutter som har lest alt for mye sjekkebøker om du skal bli tatt seriøst ;)

Skrevet

Har du egentlig lest tråden? Eller du bare ute etter å "score poeng"?

Anbefaler deg å holde en noe mer seriøs tone. Jatting og bortforklaringer hjelper ingen. Missliker du evt at kaller en spade for en spade? Følte du deg truffet?

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å holde en noe mer seriøs tone. Jatting og bortforklaringer hjelper ingen. Missliker du evt at kaller en spade for en spade? Følte du deg truffet?

Jeg kaller vel en spade for en spade når jeg beskylder deg for å være på poengsanking og ikke ha lest tråden... Det virker nemlig litt påfallende når du kommer inn i tråden med helt annen oppfatning enn alle andre, og sier at fyren TS liker er en PUA og respektløs, hva i alle dager er seriøst med det?

• Liker 1
Gjest Kalkunkrøll
Skrevet

Haha. Du er litt morsom når du slenger ut bitre utsagn. Det skal du ha. Alternativet er jo da at han er en surmulende sutrekopp som ikke taklet at hun forsvant en kort periode og ikke engang gidder svare etterpå.

Du bør også legge fra deg umodne karakteristikker fra miljøet knyttet til unge gutter som har lest alt for mye sjekkebøker om du skal bli tatt seriøst ;)

Var jo innlegget ditt som bar preg av bitterhet og synsing. Nesten så jeg trodde du var den kompisen som har stått i bakgrunnen og gremmet seg og "måtte hente henne" sånn som du styrer synser og styrer på her. Ga bare ts et korrektiv til det jeg anser som fri fantasi.

• Liker 1
Skrevet

Var jo innlegget ditt som bar preg av bitterhet og synsing. Nesten så jeg trodde du var den kompisen som har stått i bakgrunnen og gremmet seg og "måtte hente henne" sånn som du styrer synser og styrer på her. Ga bare ts et korrektiv til det jeg anser som fri fantasi.

Søtt, istedet for å angripe retorikken og argumentasjonen min forsøker du hersketeknikk ved å fremstille meg som en mann uten ryggrad.

Så hva om situasjonen var motsatt. Du hadde fått tilsvarende kontakt med ei jente på byen men når du kom tilbake hadde hun dratt. Du sendte henne flere meldinger og ringer men hun nekter å svare samt overser deg. Ville du fremdeles ment at jenta likte deg og at du derfor burde mase mer? Tror du virkelig at det ville gjort denne jenta mer interessert?

I min verden er det vill fantasi og ønsketenkning. Enhver person som treffer noen man føler en reel tiltrekning til vil ikke oppføre seg slik hvis man ikke har heftig baggasje som uansett ville kunne ødelegge på kort sikt. Jatting og rosa briller hjelper aldri - "hes just not that into you". Om jeg skulle ta feil vil han uansett etterhvert ta kontakt tilbake og muligens ha en plausibel forklaring på dette. Men her baserer man seg på empiri og ikke de spesielle unntakene.

Min forklaring går på menneskelig psykologi, du er sur fordi jeg rett ut gir logiske forklaringer som evt gir TS en grunn til å backe ut slik at denne fyren evt ikke får bare leke med følelsene hennes. Om det er hva som går under "bitterhet" i din verden - vel det får være ditt problem. Jeg har iallefall aldri oversett og nektet å svare om ei jente jeg traff og likte tok kontakt med meg.

Å anklage andre for å være "nice guy" med en kontekst som virker som tatt fra disse "pua-forumene" virker svært useriøst. I tillegg virker du å innbille deg at bare fordi jeg er mann skal jeg glatte over og hjelpe ham til å "score"? Jeg kjenner ikke fyren, kjenner ikke TS og bryr meg særdeles lite så i henseende. Jeg fokuserer på spørsmålet i tråden. Ikke om en fyr får napp eller ei.

AnonymBruker
Skrevet

Så hva om situasjonen var motsatt. Du hadde fått tilsvarende kontakt med ei jente på byen men når du kom tilbake hadde hun dratt. Du sendte henne flere meldinger og ringer men hun nekter å svare samt overser deg. Ville du fremdeles ment at jenta likte deg og at du derfor burde mase mer? Tror du virkelig at det ville gjort denne jenta mer interessert?

Du har ihvertfall ikke lest grundig... Noe som selvfølgelig forandrer utgangspunktet for resten av retorikken din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...