Gå til innhold

Alder og antall partnere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke litt sykt å ikke kunne telle så man bruker addisjon istedet? Jeg er et sykt sykt menneske. Ikke har jeg logget stillinger og datoer og grunner heller, dette går nok rett til helvete. Heldigvis for meg er jeg en meget attraktiv kvinne, får håpe det beste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere som ikke vil si hvor mange partnere dere har hatt: Er dere redd for at noen skal kjenne dere igjen ved å vite alder og antall partnere dere har hatt? Er vel de færreste som vet hvem hverandre er her inne, alle har jo et kallenavn. Ingen her inne ved hvem jeg er, så jeg har ikke noe imot å si at jeg er 19 år og har hatt 3 sexpartnere. Dette var ingen stygg kommentar, bare et spørsmål :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du, vil ikke si? Har jo fått brakt på det rene at mitt dyrebare tall er 7 eller 8 eller 9 eller 10 nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt sykt å ikke kunne telle så man bruker addisjon istedet? Jeg er et sykt sykt menneske. Ikke har jeg logget stillinger og datoer og grunner heller' date=' dette går nok rett til helvete. Heldigvis for meg er jeg en meget attraktiv kvinne, får håpe det beste :ler:[/quote']

Du er dømt, så syk er du. Men du er da ikke pensjonert enda vel, start loggingen nå - kanskje der er håp for deg også :ler:

ButtHead:

Dette spm kommer opp x antall ganger i året, ergo har jeg allerede gitt mitt svar. Den som søker får opp mange rare tråder med mange rare svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er da ikke pensjonert enda vel, start loggingen nå - kanskje der er håp for deg også :ler:

Ække så morro å telle til 1 da Joplaya.. Lite utfordrende nå som jeg allerede har lært å telle til 7 og greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Eeeeh... ca 26 om jeg kan regne med begge kjønn...? Jeg er 28 nå. Og har funnet min perfekte seksuelle partner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er 18 og framleis møy! :roll:

Og hvorfor den smileyen der da? ;) Det skjer når det skal (forhåpentligvis ikke før...), er 20, og tar det hele med ro, inntil videre er jeg sammen med en, og når vi kommer til å ha sex (han kommer til å bli min første) vet ingen av oss ;), kanskje i natt, kanskje neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke vil si hvor mange partnere dere har hatt: Er dere redd for at noen skal kjenne dere igjen ved å vite alder og antall partnere dere har hatt? Er vel de færreste som vet hvem hverandre er her inne' date=' alle har jo et kallenavn. Ingen her inne ved hvem jeg er, så jeg har ikke noe imot å si at jeg er 19 år og har hatt 3 sexpartnere. Dette var ingen stygg kommentar, bare et spørsmål :wink:[/quote']

Nei, jeg er ikke redd for å bli kjent igjen - jeg kjenner flere her inne personlig IRL anyway - men jeg anser antall sexpartnere som noe privat som jeg ikke har noe behov for å vifte med.

Leter du i denne tråden så ser du at jeg antyder at det minst er 5 og hvorfor noen her inne skulle trenge mer informasjon om meg enn det vet jeg ikke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 27 (snart 28 ), og har bare hatt 2.

Jeg synes ikke dette tallet er så veldig hemmelig. Ikke kjempespennende heller - bare litt sånn kjekt- å- vite om en partner du tross alt kjenner veldig godt.

Pleier aldri å dømme noen ut fra antall, men må innrøme at jeg fikk litt hakeslepp da jeg hørte om ei som hadde rukket 16 stk på en 14- dagers sydentur. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butthead og tenker:

Det har vel kanskje ikke noe med at tallet skal være hemmelig, eller at vi prøver å skjule noe, det har rett og slett med (ihvertfall for meg) at jeg seriøst mener at "mange nok" holder, jeg er litt som Veslebråka (bare med flere x-seksualpartnere en henne), jeg sluttet å holde tellingen for lenge siden! (og hadde jeg bare hatt to, så hadde jeg ikke trengt å telle, men så har jeg hatt flere da, maaaaaange flere!!)

Jeg har folk her inne som jeg kjenner personlig, men jeg har ingen problemer med at de vet at jeg har hatt mange, det vet de da stort sett fra før, de kjenner meg jo!

Og kjærsten har behov for å vite, er at jeg ikke har planer om å få flere!! :wink: Jeg vet ikke hans antall og han vet ikke mitt, men vi VET at vi har levd før vi traff hverandre, vi var da voksne når vi møttes, så såklart har vi hatt sekspartnere før hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett, Aline, jeg synes ikke akkurat det er kjempeviktig å vite om det var 33 eller 34 stk. kjæresten hadde hatt før meg.

Men det blir jo på en måte en del av livshistorien man forteller. Jeg har "alltid" vært i et forhold, noen har hatt noen forhold og vært noe single, mens andre kanskje har en lang karriere som singel. Tallet er liksom med på å illustrere litt. Hmm... vet ikke om jeg kan forklare det bedre. Kanskje det også skal sies at jeg har lært litt om statistikk i forbindelse med utdannelsen min? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to Veslebråka..........29 år og husker faktisk ikke hvor mange jeg har hatt. (Har bare en viss anelse om hvilket tall det ligger på).....Ja ja...da har det blitt bekreftet; Jeg ER syk!! :hoho::hoho: Noen må jo være det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vet dere ikke hvor mange seksualpartnere deres kjæeste har hatt?? :o

Jeg og min forlovede har fortalt om hver enkelt av personene, vi.. Jeg har hatt to og han tre, og vi har fortalt hvernadre om hvordan vi møtte disse personene osv.

Denne samtalen hadde vi før vi hadde sex med hvernadre.

For meg var dette en viktig del av "initmitetsoppbyggingen" oss i mellom. Før jeg slipper noen helt inntil meg på det viset forventer jeg å bli sluppet inn hos ham også..

Og for meg er det et lagt alvorligere skritt å gå til å ha sex med noen enn å fortelle dem om min seksuelle historie..

Hvilken glede har dere av å skjule dette for partneren?

Jeg er nå i alle fall trygg på at når jeg møter en jente fra min kjæres fortid, så vet jeg nøyaktig hvor langt det har gått mellom dem osv.. Det føles godt å ikke måtte stå å være i uvisshet om hvor alvorlig det var mellom dem osv.. Det gir meg en god trygghetsfølelse. :)

Jeg har intrykk av at alle mine venninner også deler disse opplysningen med sine kjære.. Nå er de flest i min omgangskrets personer med 0-3 sexpartere før de møtte den de er gift/forlovet med nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere ikke hvor mange seksualpartnere deres kjæeste har hatt?? :o

Jeg og min forlovede har fortalt om hver enkelt av personene, vi.. Jeg har hatt to og han tre, og vi har fortalt hvernadre om hvordan vi møtte disse personene osv.

Jeg har intrykk av at alle mine venninner også deler disse opplysningen med sine kjære.. Nå er de flest i min omgangskrets personer med 0-3 sexpartere før de møtte den de er gift/forlovet med nå.

Jeg vet egentlig ikke om jeg skal le eller grine av dette innlegget her, eller hvorfor jeg i det hele tatt lar meg provosere - for det gjør jeg... :-x

Dette ligner selvfølgelig mye på tidligere innlegg i samme sjanger av übermoralske gjester... MEN når alt dette er sagt skal jeg svare så saklig jeg bare makter *kors på halsen*:

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er...men hvis jeg skulle gått gjennom ALLE jeg har hatt sex med siden jeg debuterte for omtrent 17 år siden så hadde jeg antagelig mistet lysta - og ikke skjønner jeg hva Mannen skal med det heller :-?

MEN jeg har fortalt min partner om mine tidligere seriøse forhold (hvordan vi traff hverandre, hvor lenge vi var sammen og hva som gikk galt osv...).

Jeg er heller ikke intressert i å vite hvor mange ONS han har hatt og hva han har gjort med hvem, når... Det spiller ingen rolle for meg!

Det jeg ER intressert i er hans tidligere liv (og derunder samliv) - og det har jeg selvfølgelig fått vite mye om.

Når det gjelder dette:

Hvilken glede har dere av å skjule dette for partneren?

Er det ikke snakk om å skjule - han kan få vite alt mulig om han spør, men jeg ser INGEN grunn i verden til å sette meg ned og detaljgjengi mine mer eller mindre spennende seksuelle erfaringer fra hine hårde dager... :roll:

Kanskje er jeg mer utsvevende enn deg og din vennekrets med sine gjennomsnillige 3 partnere - men jeg ser INGEN likhetstegn mellom å oppgi en fullstendig selvangivelse på tidligere seksuelle erfaringer og vår potensielle framtid sammen...

Kanskje jeg er syk også :ler: (jfr veslebråka... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint for deg at du har det sånn!

Du må ikke glemme at vi mennesker blir preget av forskjellige opplevelser i livet.

Jeg for min del holder ikke dette skjult netopp fordi jeg ikke styrte sette bevisst selv. Jeg ble voldstt av min sjef da jeg var 18 år. Som du kanskje vet/ikke vet er at voldtektsofre kan få diverse rekasjonsmønster etter opplevelsen. Noen reagerer med å bli redd menn, andre kan reagere med avsky og null respekt for sin egen kropp. Det siste gjaldt for meg. De to årene etter voldtekten fortoner seg som et svart hull......var ganske lett på tråden den perioden.....

Så kjære gjest............Det er ikke det at man ikke har de samme verdisyn som det du beskriver..bare at det ikke er en selvfølge å ha klart å leve opp til dette synet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker: Egentlig så missforstod jeg deg ikke, jeg får bare litt reaksjon når andre mener at dersom man ikke forteller i detalj om fortiden sin, så skjuler man hemmeligheter.

Når man lærer om hverandre, og viser hverandre sin "livshistorie" så kommer det vel stort sett frem om man har vært i ett par-tre laaaaange forhold eller om man har vært singel i lange perioder, og har man vært i ett par-tre laaaaange forhold så sier det seg lett selv at man ikke har hatt "like mange" seksualpartnere som en som har vært singel i lange perioder? (den singel kan selvfølgelig ha vært uten sex i denne lange singelperioden selvfølgelig, men kan også ha hatt like stort sexbehov som alle andre...)

Når jeg forteller min partner om meg, så inkluderer det alt fra min barndom og oppvekst, til at jeg var mye ute å festet og "levde det ville liv" som ung, fri og singel.... at jeg har hatt mange ons, mye rot og få som virkelig har betydd noe for meg. For meg sier dette nok om min fortid, og jeg ser ikke hvorfor det skal være behov for å sette seg ned å føre regnskap for hverandres seksuelle fortid. Og dette er ikke noe jeg mener du sier er nødvendig Tenker, men det er faktisk de som mener det! Og som mener man har "hemmeligheter" selv om man forteller sannferdig om sin fortid, så lenge man ikke forteller eksakt antall tidligere seksualpartnere.

Og til siste gjest: nei, jeg har intet behov for å vite hvor mange partnere min kjære har hatt før meg, jeg føler meg ikke utrygg når jeg møter kvinner fra hans fortid selv om jeg ikke vet hva slags forhold han har hatt for dem, og om de har hatt sex eller ikke.

Jeg føler meg helt trygg på at han i nåtiden ikke har sex med dem, jeg er også helt trygg på at han i nåtiden har en større kjærlighet for meg en han i nåtiden har til kvinnene i hans fortid, de betød kanskje mye for ham før, men NÅ er det jeg som betyr mest. Er ikke det det viktigste?

Jeg har elsket EN mann før min kjære, dette vet min kjære! Han vet allikevel at jeg i nåtiden kun elsker ham, kun har sex med ham og at jeg har levd som jeg har levd etter egne valg som var rett for meg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere ikke hvor mange seksualpartnere deres kjæeste har hatt?? :o quote]

Nei - og jeg vil virkelig ikke vite det heller!

Han vet om mine samboer- og andre alvorlige forhold, og jeg om hans. Det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor i alle dager skulle mitt forhold til min sambo bli bedre hvis jeg viste hvor mange han hadde hatt sex med før meg :klø:

Det er ikke snakk om og ha hemmligheter, men jeg ser rett og slett ikke poenget.

Hvorfor jeg ikke vil si akkurat antall her- vel en grunn er at jeg ikke har loggført de en annen grunn er at det ser jeg på som noe privat og skjønner ikke helt hvilken glede andre har av å vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor påstår dere at jeg er "übermoralsk"??

Det jeg skriver har da vel ingenting med moral å gjøre??

Det har med åpenhet i forholdet å gjøre..

Årsaken til at jeg nevte det med min omgangskrets antall sexpartnere var for å forklare at jeg skjønner at det er der blir annerledes for de som har hatt flere..

Men jeg synes nå likevel det er et poeng å ha denne formen for åpenhet, jeg..

Min kjære var f.eks i et "nesteforhold" til en jente før han ble sammen med meg.. De delte mye, men kom aldri så langt som til sex. Han har også hatt ons og et lengere forhold.

Jeg syntes det var hyggelig at han var så åpen med å fortelle meg hva han har lagt i tildligere forhold osv.

Og når ingen av oss har hatt mer enn en ons, så er det vel ikke så rart at vi har snakket om hvordan det opplevdes for oss?

Det jeg reagerte på her var den "det har han ikke noe med" holdningen jeg oppfatettet..

Jeg syenes faktisk at det er noe man "har noe med"...

For meg føltes det i alle fall 100% naturlig å legge fram min forhistorie.. Akkurat som jeg la fram mye annet om livet mitt...

Når jeg gifter meg med en mann så vil jeg faktisk vite hvem andre som går rundt i verden og har hatt intim kontakt med han.. Å møte noen som vet at de har hatt sex med han uten å vite at de har det virker kjempeekkelt for meg..

Det betyr ikke at jeg fordømmer dem som ikke tenker som meg..

Jeg ville bare vise hvordan jeg tenker.. så dere ser at det finnes ulike oppfatinger omkring temaet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...