Gå til innhold

Sprettrumpe og stramme lår til sommeren.. Noen som blir med å kjøre Butt Bible?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har før og etter-bilder de vil dele? :) Har egentlig ikke spesielt stor tro på opplegg som dette, med så lette vekter osv, men vil gjerne overbevises. :fnise:

Anonymous poster hash: c1b1e...337
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så mange før- og etter-bilder, da. Mest bare enten før, eller etter.

Anonymous poster hash: c1b1e...337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva gjør man når man er ferdig? Eller skal man holde på med level 3 resten? Skjønner ikke helt. Jeg skal begynne på level 2 imorgen.

Anonymous poster hash: d6d12...0e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal henge meg på jeg også! Tenkte egentlig å ta 30 day squat challenge, men tror nok ikke den hadde utgjort store forskjellen på rompa mi. Legger ved noen før bilder, da føler jeg meg mer forpliktet til å følge opp med etter bilder :fnise:
Fra siden:
http://i1365.photobucket.com/albums/r755/Myjourney7/9c817906-18a5-412d-8f34-fade532487c2_zps105e08b1.jpg

Bakfra:
http://i1365.photobucket.com/albums/r755/Myjourney7/0a9c0bf7-5e3c-406d-a1c6-2b7b9ff98a2e_zpsb7113f35.jpg

Det jeg ikke liker med rompa mi er at den er flat, og går innover på siden.. Den er også ugjevn på hver side :dry: Vil egentlig ikke ha noe større rompe, bare at den skal bli fastere og rundere. Ikke så flat på sidene.

Begynner fra i morgen.. Gruuer meg egentlig!

Anonymous poster hash: 70df4...3f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første dag også. Synes egentlig det gikk overaskende lett, men mulig jeg ikke gjorde alle øvelsene helt som de skal gjøres. Fikk for eksempel ikke til å løfte foten helt rett opp som hun gjorde. Vet ikke helt om jeg skal ta upper level i morgen, mulig jeg bare tar lower level for å at det ikke skal bli for mye slik at jeg mister motivasjonen.

Uke 1:
18/7: Lower Level 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^ Så flink du er. Har du merket noe resultat?

18/7: Lower Level 1
19/7: Upper Level 1 (2x 0,7 kg)

Ut å kjøpe manualer i morgen! Hadde dessverre ikke noe bedre enn noen flasker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...