Puppenlun Skrevet 22. mars 2013 #1 Del Skrevet 22. mars 2013 Følger du med på renter og forsikringer? Hvor følger du med? Jeg titter innom finansportalen og dinepenger.no Hvilket økonomisk grep er det beste du har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 22. mars 2013 #2 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) nvm Endret 22. mars 2013 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. mars 2013 #3 Del Skrevet 22. mars 2013 Har relativt god oversikt over det som gjelder for meg, f.eks sparing og slike ting. Lån har jeg liten oversikt over sin det ikke er noe som er relevant for meg enda. Det beste grepet jeg har gjort er vel å opprette en spareplan og på den måten ha fullstendig kontroll over alle utgifter. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 22. mars 2013 #4 Del Skrevet 22. mars 2013 Har absolutt ingen oversikt. Får veldig lite penger pr mnd, så det er ikke slik at jeg kan spare og styre med slikt. Eneste er vel at jeg har leita meg frem til beste forsikring for mine dyr. Mannen min har veldig god oversikt siden han tjener godt og har en god del forsikringer osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marwel Skrevet 23. mars 2013 #5 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har god oversikt over økonomien. Kunne sikkert fikset meg høyrentekonto med høyere rente, men ser ikke det store behovet nå siden jeg er student med jobb i et lavtlønnsyrke. Forsikringer har jeg igjennom jobben, Ellers er jeg aktiv på pengevett.com for å finne økonomiinspirasjon. Det beste økonomiske grepet jeg har gjort er å begynne å spare. Noe som desverre ikke var en selvfølge før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå